LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC: niet presteren wel incasseren.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
stortelder

UPC: niet presteren wel incasseren.

Ongelezen bericht door stortelder »

:( :( :( :?
Al sinds twee maanden probeer ik UPC zover te krijgen dat ze mij een gespecifeerde factuur toezenden! Incasseren kunnen ze vele malen beter dan service verlenen.
Heb je na lang bellen, vele euro's lichter, eindelijk zo'n gast bij de helpdesk te pakken, wordt je nog belazerd. Toezeggingen worden niet nagekomen. Storneringen van de nota's reageren ze wel direct op. Als je aan hun centjes komt worden ze kennelijk in een keer wakker. Als je UPC op maat hebt dan moet je een elektronische factuur accepteren. Die zou dan moeten staan op "mijn UPC". Nou nee dus, daar kom ik niet bij, wel mij activatiecode ingevoerd. Dus alles gedaan wat ik moest doen. Maar daar bij UPC zijn ze kennelijk niet in staat dat te regelen, behalve de "spooknota's" incasseren. Dit is een wanprestatie. Ik heb niet echt een alternatief voor deze jongens, maar als dat zover ben ik de eerste die UPC de laan uitstuurt.

Henri42

Re: UPC: niet presteren wel incasseren.

Ongelezen bericht door Henri42 »

stor teler, zou het niet aan jezelf liggen??.

ik krijg al jaren een gespecificeerde rekening ter accordering via mijn mail aangeboden van UPC, storneren is overbodig :?: :D

Wassily-UPC
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wassily-UPC »

Waar gaat het fout als je probeert in te loggen op Mijn UPC?

Zou je me je klantnummer willen mailen op [email protected] zodat ik kan controleren of de aanmelding correct is doorlopen?

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

Wassily-UPC

je vraagt prive gegevens op ??? voor eelk doel?, laat iedereen oppassen om prive gegevens rond te strooien :) (*_*)

Wassily-UPC
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wassily-UPC »

@stortelder: we hebben je gegevens ontvangen. Het probleem wordt onderzocht. Je hebt inmiddels per e-mail een kopie van de betreffende facturen van ons ontvangen.

@ Henri42: zoals ik aangeef in mijn posting kunnen we hiermee controleren of de aanmelding correct is doorlopen

Gesloten