hoera krijg net een brief binnen van upc mat dat ik per 28 dec geen upc meer in huis hebt .
nou is mijn vraag in de nieuw Aanvullende voorwaarden van upcdie in gaat op 01 01 2005 staat
dat je alleen aan het eind van je contrackt kan opzeggen die Aanvullende voorwaarden hebben ze mij nooit toe gestuurt en ik heb mijn contrackt getekend met de Algemene Voorwaarden die toen gelden dat was op 17 06 2004 ben toch echt niet van plan om nog maar 1 cent te gaan betalen aan die oplichters iemand hier ervaring mee
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] upc opzeggen
Re: upc opzeggen
Hoi,
je had een vraag over de opzegging chello, de aanvullende voorwaarden van upc vanaf 1 jan 05 gelden niet voor jou. Jij hebt op 17 juni 2004 voor chello getekend en dan eindigt het contract een jaar later op de dag dat chello geinstalleerd is. dus als dat 17 juni 2004 is geweest dan eindigd het contract op 17 juni 2005. stel jij had dit jaar chello besteld dan gelden de aanvullende voorwaarden.
je had een vraag over de opzegging chello, de aanvullende voorwaarden van upc vanaf 1 jan 05 gelden niet voor jou. Jij hebt op 17 juni 2004 voor chello getekend en dan eindigt het contract een jaar later op de dag dat chello geinstalleerd is. dus als dat 17 juni 2004 is geweest dan eindigd het contract op 17 juni 2005. stel jij had dit jaar chello besteld dan gelden de aanvullende voorwaarden.
Re: upc opzeggen
hoi martine27
bedankt voor je reacktie ben benieuwt of hun er ok zo over denken
bedankt voor je reacktie ben benieuwt of hun er ok zo over denken