LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] upc opzegtermijn

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
lopper

upc opzegtermijn

Ongelezen bericht door lopper »

help!

ik heb vanaf 1 oktober 2006 televisie, internet en vaste telefoon van upc.
internet en telefoon is voor 1 jaar 19,95 en het standaart tv pakket geloof ik 16,95 euro.

nu ben ik een jaar verder 31 oktober 2007 en wil ik het boeltje opzeggen omdat ik ga verhuizen en bij mijn vriend woont die schotel heeft.

ik belde naar upc om dit op te zeggen.
nu zeggen zij dat mijn abbo stilzwijgend is verlengd met een jaar én dat ik geen 19,95 maar 29,95 ga betalen voor een nieuw jaar.

ik ben dus een maand te laat met opzeggen en daarom zit ik er nog een jaar aanvast!

omdat mijn vriend geen upc diensten gebruikt maar schotel heeft, heb ik geen geldige reden om op te zeggen en moet ik nog een jaar betalen.

het rare van dit telfoongesprek was nog dat de dame van upc mijn kosten van de nu ingegane periode van het volgende jaar (nu dus 29,95 euro) wel kon "terugschroeven" naar 22,95 euro. ze had het over pakket korting!??

als ik dus niet gebeld had, had ik sowieso dus teveel betaald...

al met al!

ik wil van upc af!! hoe moet ik dat nu doen!!

Henri42

Re: upc opzegtermijn

Ongelezen bericht door Henri42 »

contract uitdienen, de Euro 29,95 na het eertse jaar klopt inderdaad , kijk maar eens je overeenkomst na.
Heb je al gebeld met UPC?.

lopper

Ongelezen bericht door lopper »

ja ik heb gebeld....(zie hierboven) 10ct p/m

agro

Ongelezen bericht door agro »

Vraag eens hoe upc haar verplichtingen wil nakomen op een adres waar ze niet (kunnen) leveren.
Als hun niet kunnen leveren waarvoor je betaald pleegt upc wanprestatie en kan je er zonder meer onderuit.
Eis van upc dat ze leveren waarvoor ze willen dat je betaalt.

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

eis ?? vraag aan het UPC het juiste leveringadres aan te houden.

kenissen uit Nuenen hebben hetzelfde probleem mey Ons Net een lokale provider die samenwerkt met UPC

Gesloten