LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC prima bedrijf?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
agro

UPC prima bedrijf?

Ongelezen bericht door agro »

Soms gebeurt het dat een persoon op dit forum durft te stellen dat UPC een prima bedrijf is, hooguit met een paar probleempjes, welke naar zijn zeggen weinig voorstellen.

Hoe zou het dan toch komen dat er o.a. in dit forum een aparte rubriek is gewijd aan UPC, en dat er zoveel andere forums zijn welke de handelswijze en de arrogantie van UPC aan de kaak stellen.

Deze twijfelachtige eer valt alleen UPC ten deel, er is geen enkel ander bedrijf wat ook maar enigszinds in de buurt van UPC komt.
Laatst gewijzigd door agro op 26 mar 2004 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: UPC prima bedrijf?

Ongelezen bericht door Gast »

Er is een tijdje geleden besloten om een aparte rubriek voor UPC op te stellen voor UPC.
Als mensen alleen maar ouwe koeien uit de sloot blijven halen, zal dat wel zo blijven.
Als je het UPC van nu vergelijkt met dat van 2 jaar geleden zal je toe moeten geven, dat er een hoop, in positieve zin, is veranderd.
Er zijn mensen, die dat graag mededelen.
Ik vind het ook te noemen waard, dat een bedrijf verbeterd is, zeker omdat je heel moeilijk van een slechte naam afkomt.
Ik had dit ook gedaan als ik problemen heb gehad met KNP, bv. Ik ga dan niet jaren door lopen zeuren over het feit, dat het toen verkeerd ging. Is het goed opgelost: alle lof.
Op dit moment zijn de wachttijden bijna 0. Daar hoor je ze niet over.
1 dag is het 4 minuten en meteen lees je weer dat je minuten in de wacht moet staan.
Mijn ervaring is gewoon goed en dat is wel eens anders geweest.
Daarom wordt het gemeld.
Helaas is er nog genoeg schaapjesvolk wat braaf de rest volgt, maar kijk eens verder dan je neus lang is en je zal zien, dat UPC verbeterd is.

Gast

KPN natuurlijk, maar das logisch

Gast

Ik haal geen oude koeien uit de sloot, omdat UPC nog steeds aan het klooien is. Dat is mijn ervaring. En die post ik hier. Ik heb nog niks van verbetering gemerkt. Nog steeds reageert UPC niet op mijn brieven of faxen. Nog steeds is het moeilijk voor UPC om een juist openstaande posten overzicht uit te printen. Nog steeds is het onmogelijk voor UPC om opzeggingsbrieven juist te verwerken. Misschien is dat niet de ervaring van anderen maar wel die van mij.

Kabel Karel

Ongelezen bericht door Kabel Karel »

UPC belazert klanten. Via promospotjes maken ze je lekker met UPC Digital. Emailen via je TV zeggen ze dan. Maar wat blijkt. Dat is alleen mogelijk met een nieuwe UPC Set Top Box. Klanten met een Sagem kunnen niet emailen, maar moeten wel hetzelfde tarief ophoesten.

Bovendien zijn er via de Sagem set top box (v/h Mr Zap) minder zenders te ontvangen dan via de UPC Set Top Box. Ik heb geklaagd via de email dat ik RTL Duitsland niet ontvangen. Nou, ze snappen hetzelf niet eens en krijg alleen vage mailtjes terug met de mededeling om even met een duur 0900 nummer te bellen. Ja, doei!!!

En ondertussen blijven ze doorgaan met het uitzenden van hun promospots en sturen ze folders met die supermogelijkheden van UPC Digital. Oplichters zijn het! :evil:

agro

Ook ik heb slechte ervaringen met UPC, zowel nu als in het verleden.
Ik heb al meer dan een jaar een bedrag tegoed van UPC nu wordt het eindelijk verrekend met het tv abonnement, als ik vraag naar de rente geven ze niet thuis, en ho maar overmaken kan ook niet dit ligt niet in hun strategie.

Maar ik mag nog van geluk spreken dat ik het bedrag nog krijg ik ken mensen die wachten al meer dan 2 jaar en er is nog niks in zicht dat UPC het aan deze mensen toekomende bedrag gaat betalen cq verrekenen.

Hoezo is UPC in positieve zin veranderd, ik heb er tot nu toe weinig of niets van gemerkt.

silas

Ongelezen bericht door silas »

Ook vals alarm bij hoofdkantoor UPC

Donderdagmiddag rond 15.00 uur is ook het hoofdkantoor van UPC aan de Kabelweg in Sloterdijk ontruimd.
Net nadat het Centraal Station in de binnenstad was vrijgegeven na een bommelding, kreeg het UPC-callcenter in Leeuwarden een telefoontje dat er een bom zou liggen op het hoofdkantoor in Amsterdam.
Nadat de politie het telefoontje had getraceerd, bleek het om een valse melding te gaan. Alle medewerkers van de kabelaar konden na ruim een kwartier weer naar binnen.

Een bericht van AT-5!! Ben benieuwd welke tevreden klant hier achter zit!

agro

Heellaas ik heb vroeg gejuigt, dacht ik toch het tegoed welk ik heb van UPC te kunnen ontvangen cq dat het verrekend zou worden.

NEE DUS.

Zojuist nieuwe factuur van UPC ontvangen, en wat blijkt het tegoed welk ik heb van UPC is omgezet naar een schuld aan UPC.

Hoezo is er veel verbeterd, een grotere puinhoop dan bij UPC is absoluut niet mogelijk.

Wat de bommelding betreft, dat moet wel een erg "tevreden" klant zijn, jammer dat ze na een kwartier al weer binnen konden, zolang ze buiten staan kunnen ze de puinhoop die ze hebben niet groter maken.
Laatst gewijzigd door agro op 26 mar 2004 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.

agro

Zou het mogelijk zijn om iedereen die een vordering op UPC heeft te bundelen, mogelijk samen met TROS radar of een andere consumenten organisatie.

En dan het failissement van UPC aanvragen of mogelijk een beslag op de rekeningen van UPC leggen.

Mogelijk dat ze na zulk een dreiging wel gevoelig worden en daadwerkelijk aan een beterschap gaan werken.

Maar als een faillisement zou kunnen dat zou helemaal mooi zijn dan hoeft er niks meer opgelost te worden, erger kan het niet worden.

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

Laat dat mij ook zoiets overkomen zijn, wel verrekening beloven i.v.m. terechte aanspraak op het garantieplan, nooit verrekend, wel verkeerde rekeningen krijgen.

Lang leve adsl en de schotel.
Laatst gewijzigd door puma73 op 26 mar 2004 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Als upc failliet verklaard wordt, hoeft het ook niet de kleine schulden af te betalen.
Slim bedacht van je Agro.

agro

dan kunnen ze ook niet nog meer mensen duperen.

en de kleine schulden afbetalen doen ze toch niet.

silas

Ongelezen bericht door silas »

UPC en betalen. laat me niet lachen gast.

Gast

ik hoop voor mijn oom en tante dat ze geen last krijgen met upc/chello.
vrijdag is er een monteur geweest om het modem neer te zetten, en ik ga zondag de pc aansluiten.
hopen dat het werkt.

Gesloten