Geachte Mederwerker/sters
Ik heb 29 Aug mijn mediabox opgestuurd in de orginele doos met stikker van UPC.en nu kreeg ik afgelopen vrijdag 25 Sept een brief dat hij nog niet door hen is ontvangen en dat als ik het niet binnen 7 dagen opstuurd er bij mij €175 word afgehouden van mijn rekening maar ik heb hem echt opgestuurd maar ben mijn bewijsje kwijt
ik heb net 1 mnd het totaal pakket van upc en nu krijg ik dit gedoe over mij heen ik heb alleen een aow en geen pensioen zodat dit moeilijk voor mij is te betalen .nu hoorde ik van de tnt post want daar het ik een brief van vermissing naar toe gestuurd dat de boxen allemaal naar een opslag plaats van tnt gaan en als er genoeg pakketten zijn worden ze daar opgehaald door upc maar ze halen wel voor die tijd dat geld van de rekening af en dit kan maanden duren
bij het postkantoor hoorde ik ook meerdere klachten omtrent de boxen en dat de mensen de boxen moeten betalen tot ze op de plaats van bestemming zijn gekomen er was ook een mevr die had de box in Juni opgestuurd en nu haar bewijsje heeft weggedaan met de gevolgen dat hij ook niet is aan gekomen zo zijn er vele mensen de dupe hier van
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] upc
Re: upc
Dit is een nare situatie voor u. Ik hoop dat de mediabox nog word terug gevonden anders vrees ik dat u deze moet betalen. TNT geeft iedereen de de box op het postkantoor inlevert een ontvangstbewijs en dit is het enige wat uiteindelijk telt.U bent het bewijsje helaas kwijt en daarmee het bewijs dat u hem echt heeft terug gestuurd.Zoek anders nog eens goed naar het ontvangst-bewijs van TNT, het is nog maar zo kort geleden.bettygerdina schreef:Geachte Mederwerker/sters
Ik heb 29 Aug mijn mediabox opgestuurd in de orginele doos met stikker van UPC.en nu kreeg ik afgelopen vrijdag 25 Sept een brief dat hij nog niet door hen is ontvangen en dat als ik het niet binnen 7 dagen opstuurd er bij mij €175 word afgehouden van mijn rekening maar ik heb hem echt opgestuurd maar ben mijn bewijsje kwijt