LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC televisie

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Johannes44

UPC televisie

Ongelezen bericht door Johannes44 »

2 weken geleden ben ik verhuist. In mijn nieuwe huis was geen tv-aansluiting meer voor handen en na diverse telefoongesprekken met UPC (de belmuts beweerde dat een huis zonder antenne-aansluiting niet bestond!) , werd er een afspraak gemaakt zodat er een monteur zou komen die alles kwam aanleggen. De dag, datum en tijd stonden vast....maar na eerdere ervaringen met UPC was ik al sceptisch. En terecht bleek: de monteur kwam niet opdagen! Direct gebeld....men begreep me en beloofde dezelfde avond alsnog iemand te sturen.....helaas....kwam nietmand opdagen. Volgende ochtend gebeld....weer werd me een monteur beloofd die dag. Ik kreeg in dat gesprek ook zomaar 25 euro toe, wegens niet-komen-opdagen van de monteur de eerste keer. Er werd me verzekerd dat er deze 3e keer ECHT iemand zou komen. U raadt het al...NIETS!! WEER gebeld, nog die avond kwam er iemand.....natuurlijk kwam er niemand!! Dat was de 4e afspraak en weer kwam er niemand!
Die avond furieus gebeld....ben doorverbonden met maar liefst 6 mensen. De 6e was een schappelijk persoon, met invloed (zoals hij dat zelf zei).Deze persoon, die overigens zeer kritisch was over zijn werkgever UPC, legde me alles uit en zei letterlijk dat de organisatie bij UPC (ik citeer letterlijk) "RUK" was en dat hij zelden voor zo'n "waardeloze organisatie"had gewerkt. Hij ging er persoonlijk voor zorgen dat ik die avond tv had.....ik was sceptisch, want dat had ik die dagen al 3 keer gehoord....maar deze man had gelijk. 's Avonds om 21.45 uur stond er een monteur van UPC op de stoep die die avond nog alles perfect afronde en aanlegde.
Alleen was dat 2 snipperdagen te laat.....als genoegdoening krijg ik nu 3 maal 25 euro teruggestort....dat dan weer wel.... :(

Talll

Re: UPC televisie

Ongelezen bericht door Talll »

Even vraagje: heb je ook daadwerkelijk drie keer die 25 euro gekregen? Ik heb hetzelfde gehad (4 keer niet op komen dagen) maar nu wisten ze mij te vertellen dat ik maximaal 2 keer die 25 euro vergoed krijg. Dit maximum staat echter niet in hun voorwaarden...

Ben dus erg benieuwd of je het al binnen hebt!

Hasjroker

Re: UPC televisie

Ongelezen bericht door Hasjroker »

Dat UPC ruk is wisten we al lang. Goed is dat nu ook de eigen medewerkers in aktie komen. Het is de meest fulgaire dienstverlener die zich ooit in Nederland heeft gevestigd. Ik kan iedereen adviseren om voor al je diensten andere providers te nemen.

Gesloten