LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] upc tv deel 1

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
peetje

upc tv deel 1

Ongelezen bericht door peetje »

:oops: :oops:
zal mijn verhaal onder woorden proberen te brengen:kijk en huiver!

op een zonnige dag halverwege het jaar 1998 besloten mijn partner en ik samen te gaan wonen, verhuiskaartjes gestuurd naar alle instanties en familie.
iedereen wist ervan (nadat ze die het kaartje gelezen hadden)behalve UPC!!! aangezien we nog druk waren met verf en tegeltjes, hadden we niet in de gaten dat we dubbel aan het betalen waren.
vervolgens contact opgenomen met "een van onze medewerkers"waarna het euvel verholpen zou worden. niks meer van gehoord en ook geen terugstorting.vervolgens gaan wij (hoe halen wij het in onze bolle hoofden) WEER verhuizen -!eind 2000. OP DAT MONENT begon de STALKING!de ene brief na de andere BETALEN !BETALEN!

bellen met een van onze medewerkers:Hallo, ik heb een rekening gekregen van jullie maar die is automatisch van mijn rekening afgehaald?
stilte:-o dat is van het vorige adres-
deden jullie ook alles automatisch eraf halen
stilte-zal wel een fout zijn van ons
dus nu is het opgehelderd krijg ik geen facturen meer?
nee, hoor alles is ok!

vervolgens wordt je afgesloten

weer bellen :( en dat zo'n 25 keer
vervolgens manlief ingeschakeld (die inmiddels HEEEL erg boos was), waarna we nädat een van onze medewerkers in huilen was uitgebarsten
weer binnen een uurtje tv hadden

rekening gehad 50 gulden ,ok weer betaald, briefje gestuurd zijn er nog meer rekeningen waar we niets van afweten?stilte

manlief en mijzelf nemen ons voor dat we per jaar gaan betalen om van alle sores af te zijn

inmiddels zijn we in het duistere jaar 2004 gekomen :o

een brief: UPC luiden de schreeuwerige letters
een flits (ik heb ze toch betaald!begin van het jaar!)ik neig voordat ik de brief open eerst mijn bankafschriften te raadplegen. maak hem toch eigenwijs open.:AANbieding upc tv en kabelinternet
o, pfffffff reklame, (onbewust: niet weggooien!
)
week later brief : UPC " "
aan de bewoners van dit adres
openen :HERINNERING
heel verhaal dat ik illegaal upc kijk en lid moet worden
en anders contact op moet nemen met een van onze medewerkers
dus bel maar weer 0.10 per minuut

peetje

Re: upc tv deel 1

Ongelezen bericht door peetje »

vervolgens een van onze medewerkers aan de lijn.
krijg een brief van jullie bla bla bla, en waarom staat mijn naam er niet boven maar "aan de bewoners van dit adres" en ik heb het hele jaar betaald?

-dat klopt dat u betaald heeft staat hier in mijn pc
mooi waarom dreigen jullie dan met afsluiten?
en waarom word er geschreven dat ik illegaal tv kijk?

lang wachten
moet zoeken he
o ik zie het al zegt ze er staat nog een factuur open
van wanneer dan ?
van voor 2001
waarom krijg ik geen factuur dan?
versturen wij niet
hoe moet ik dan weten dat jullie eventueel geld van me krijgen?
moet u om vragen
?????????????????????????
heb weer tig keer gebeld daar helpt geen tele2 meer!

stand van zaken : ben op dit moment afgesloten omdat ik ergens in 2001 of voor 2001 een rekening heb openstaan. kan aan mijn bankafschriften geen afwijking herkennen. maar upc de almachtige heeft ALTIJD gelijk! dus als iemand me kan vertellen wat de 2 maandelijkse kosten waren in 2001, 2000 1999, 1998, 1997 etc, zou ik dat graag vernemen om mijn bankafschriften te kunnen checken

met vriendelijke groeten peetje
mocht er een fundamentelist hier op het forum tussen zitten weet ik een goeie lokatie om je statement te maken

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

TV tarieven in Almere

http://www.klokkenluideronline.nl/modul ... =0&thold=0

Zou zij ook een belang/commisariaat bij de NUON hebben gezien de beslissing inzake stadsverwarming ALMERE

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Peetje ook al betaal je dan nog kunnen ze na een jaar beweren dat je niet betaald hebt. Ik zou mijn poot stijf houden want zoals ze jou behandelen behandelen ze vele andere van hun klanten. Als je het accepteert van UPC dan kan je verwachten dat ze hier mee door zullen gaan.

Gesloten