LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC u mag het zeggen... goedenmiddag eikel

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
zoex

UPC u mag het zeggen... goedenmiddag eikel

Ongelezen bericht door zoex »

UPC u mag het zeggen... goedenmiddag eikel

De klantvriendelijkheid van UPC bereikte vandaag een hoogtepunt.

Al enige tijd kunnen Chello gebruikers de nieuwsbrief van Almeernieuws niet meer ontvangen. Dit is gemeld bij de storingsdienst en men zou er mee aan de slag gaan.

Vandaag viel echter, voor de zoveelste keer de laatste tijd, weer eens de verbinding weg. Ach, kan gebeuren, nietwaar? PC opstarten, modem resetten en ja hoor, weer verbinding. Maar in plaats van de homepage van Almeernieuws verscheen de Chello installatie pagina.

"Storing", denk ik nog, en volg braaf de aanwijzingen op. Maar helaas, het beoogde effect bleef uit. De installatie pagina bleef terugkomen. Vreemd genoeg waren alle andere internet sites wél bereikbaar.

Controle van het internetadres van Almeernieuws wees uit dat dat ineens verwees naar een wel heel vreemd IP adres, te weten 172.29.11.36. Het bleek het IP adres te zijn van mail.chello.nl, één van de mailservers van de kabelboer.

Dáár moest de storingsdienst dus aan te pas komen. Vol goede moed bellen naar 0900-1580. "Met UPC, u mag het zeggen...". Kort en bondig leg ik de situatie uit aan de helpdesk medewerker. "Sorry meneer, maar dan moet u een brief schrijven, wij doen geen homepages...", was zijn reactie. Ik schiet even uit m'n slof en verzoek hem dringend te zorgen dat de nieuwssite weer beschikbaar komt voor Chello abonnees. Zijn reactie was even verrassend als zorgwekkend... "goedenmiddag, eikel!!" en er wordt opgehangen.

Nou mag iedereen me een eikel noemen, maar géén nitwit in dienst van een moloch die er een betaaldienst op na houdt om hún storingen te melden. Een klacht over deze handelswijze is ingediend, de aanvraag voor ADSL is de deur uit (wat ik iedereen aanraad) en de opzegging voor Chello ligt klaar.

"Chello, te leuk om te stoppen....", nou ik dacht het niet, ik hou er andere waarden en normen op na, "Chello, bye bye eikel."

Gast

Re: UPC u mag het zeggen... goedenmiddag eikel

Ongelezen bericht door Gast »

welkom op het upc forum. sluit je aan in de gelederen van de vele upc gedupeerden. heel veel succes gewenst met het opzeggen. dat kan je soms wel gebruiken.

Gast

Deze klant weet donders goed dat het door zijn eigen router kwam.

Bij het bezoeken van zijn website kreeg hij de APS-inlog omdat zijn router het verkeerde MAC-adres meestuurde. Dit is hem ook medegedeeld in een mooie brief.

Het IP-adres is die van de APS-server (en worxt inderdaad ook door één van de mailservers gebruikt).

Gast

Ik heb al een 10 tal klanten van UPC over kunnen halen om ADSL te nemen.
Ook een 17 tal personen welke Chello wilden nemen heb ik kunnen behoeden voor het monster dat UPC heet.

Gast

wat een held... namens de gehele mensheid... BEDANKT.. :D

Gast

Is it a bird.....is it a plane.......? No.....it is GASTMAN!!!!

Danny/zumbie

Ongelezen bericht door Danny/zumbie »

nja ik weet niet of ik dat grove taal van hulp desk medewerkers kan beaamen. maar als dat ook waar is hoop ik toch niet dat ik er zo een aan de lijn krijg. klinkt niet vriendelijk.

Keesjan

Ongelezen bericht door Keesjan »

Ik schiet even uit m'n slof
Jij bent met het verkeerde gedrag begonnen. Je recht op een goede behandeling is daarmee vervallen. Opgelost.

Gast

Zoex , heb je een naam van de betreffende medewerker ? Daar kun je eventueel een klacht over indienen. Ik ben ook wel eens uitgescholden en de persoon in kwestie heeft een excuus brief moeten schrijven ...

:D

Gast

Die wordt niet door de persoon zelf geschreven hoor. Zo werkt dat niet in een bedrijf.

Gast

zoethoudertje

Keesjan

Ongelezen bericht door Keesjan »

Ze hebben gewoon standaard brieven en voor 39 cent voor een postzegel willen ze je wel uitschelden als je zelf onaardig bent. :twisted:

Gast

en ook als je wel aardig bent!

Lada

Ongelezen bericht door Lada »

Wat is er nou eigenlijk nieuw. Upc vindt zijn klanten al jaren ******.
Alleen is dat nooit zo gezegd. Ik vind het wel wat, de nieuwe openheid van Upc. Daar zit ik al 16 maanden op te wachten.
Een schrale troost is er. Een schriftelijke klacht indienen over het niet functioneren van Upc internet haalt ook niets uit. Ze reageren gewoon toch niet. Weer 39 eurocent uitgespaart.

Lada

Ongelezen bericht door Lada »

Het woord eik els is hier uitermate functioneel gebruikt omdat het een relatie heeft met het door een UPC medewerker gebruite term.
Beetje kinderachtig dat het vervangen wordt door die zielige sterretjes.

Gesloten