LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC wordt beledigd

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Helpdesk1

UPC wordt beledigd

Ongelezen bericht door Helpdesk1 »

Het wordt steeds erger met dit forum hier. Wij zijn boos op de TROS omdat ze alle rommel maar laten staan. Natuurlijk worden er net zoals in alle andere bedrijven fouten gemaakt bij UPC. Er is geen medewerker die dat zal ontkennen. Ook wij begrijpen dat als je een paar dagen zonder internet moet zitten dat uitermate vervelend is. Wij doen al het mogelijke om de storingen die er zijn zo spoedig mogelijk te verhelpen. Grzien de Internet markt voordurend in beweging is d.m.v. bijv. hogere snelheden kan het voorkomen dat er wel eens het een en ander anders uit pakt dan wij gedacht hadden. Dat levert uiteraard wat overlast. Maar onze medewerkers maken soms vele overuren om het voor de gebruiker zo spoedig mogelijk op te lossen. Op dit forum lezen we alleen maar gezeik. Positieve berichten worden op onsmakkelijke wijze de grondin geboord. Enige gasten inclusief Hasroker schijnt er lol in te hebben om onze diensten te frustreren. Wij snappen niet waar we dat aan verdient hebben. Wij hopen dat de TROS is een beetje gaat opletten en negatieve berichten zonder onderbouwing verwijdert en mensen zo nodig op ipadres weert van dit forum. Eerlijke kritiek kunnen wij wat mee. Met gezeur niet. UPC is een van de betere ISPer van Nederland en zo willen wij ook beoordeeld worden.

Gast

Re: UPC wordt beledigd

Ongelezen bericht door Gast »

Klaag je die mensen toch aan?

Jullie hebben vast wel een juridische afdeling? piece of cake toch?

o ja

sarcasme mode aan............UPC hiep hiep hoera..........zeer over te spreken........sarcasme mode uit.

hoffie2

Ongelezen bericht door hoffie2 »

Enige gasten inclusief Hasroker schijnt er lol in te hebben om onze diensten te frustreren. Wij snappen niet waar we dat aan verdient hebben.
LOL, al die stoute jongetjes die de waarheid schrijven.... FOEI
Vraag gelijk of de consumentenbond geen onderzoek meer wil doen naar de tevredenheid onder klanten. is ook al zo gemeen.....

Is ook heel normaal hoor dat de medewerkers van de helpdesk de telefoon er op kwakken als je geen ja en amen zegt...

Foei die stoute klanten toch, moeten blij zijn met een brak systeem voor veel te veel centjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Goh wat ben ik blij met mijn overstap naar XS4ALL, kan ik elke Kwello klant aanraden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

Ik zou niet weten waarom ik over zou stappen naar XS4ALL hoffie.
Heb zelf totaal geen problemen bij Chello.
Ook zie ik regelmatig klachten over XS4ALL langs komen.
Is ook niet gek, want overal kan wel eens iets fout gaan, maar wat schiet ik er dus mee op om over te stappen.
Alleen mijn kosten zouden hierdoor een stuk hoger komen te liggen en er is niemand die mij kan garanderen dat het bij XS4ALL niet mis zal gaan.
Ik weet nu tenminste wat ik heb, het is maar afwachten wat ik anders zou krijgen.

hoffie2

Ongelezen bericht door hoffie2 »

grin, waar staan al die problemen met XS4ALL dan??????

is ook helemaal geen toeval dat ze uit de test van de consumentenbond komen met het hoogste cijfer voor klant tevredenheid, en Kwello helemaal onderaan...

maar wens je veel s6 met kwello, en hoop dat al die problemen je bespaard blijven

resp00198237

Ongelezen bericht door resp00198237 »

Over het algemeen is er inderdaad niet veel op aan te merken op UPC maar mocht je een probleem hebben of een nieuwe dienst af willen sluiten dan beginnen de problemen.
Doe je het telefonisch dan wordt je van het kastje naar de muur gestuurd.
Schrijf je brieven dan krijg je geen antwoord.
Zit al maanden op antwoord te wachten en dat is niet de eerste keer dat ik een brief schrijf waar geen antwoord op komt.
Een keer een probleem hebben kan altijd en met iedere provider maar het verschil zit hem in hoe er mee om wordt gesproken.
Als je niet reageert op een vraag of klacht tja dan stijgen de klachten gestaag.

Gast

Hoffie, we noemen jou op het forum ook gewoon hoffie.
Misschien dat jij ook een klein beetje respect op kan brengen?

Gesloten