LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC zéér slechte provider

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
erica3

UPC zéér slechte provider

Ongelezen bericht door erica3 »

:evil: :evil: :evil:
Ik heb een aantal jaar Internet/TV/Telefonie van UPC gehad. Veel problemen gehad. Aansluitingsdata niet nagekomen hiervoor tegoed van UPC 25,00 eur per dag is 4 dagen geweest. Geen 100% service gehad. Afgesloten door UC met alles. Nog tegoed van UPC over de 200,00 euro. Betalen nee ho maar. UPC weet wel deurwaarders te sturen die dreigen. Nu ze dreigen maar. UPC moet eerst maar eens met geld over de brug komen. Na die toestanden overgestapt naar 12-move, was prima provider = nu Telfort slechte provider.
Waarschuwing. Ga NIET IN ZEE MET TELFORT.
:evil: :evil: :evil:

Ron58

Re: UPC zéér slechte provider

Ongelezen bericht door Ron58 »

Telfort is nu van KPN.
KPN heeft jarenlang naar UPC gekeken en daar veel van geleerd, namelijk hoe je het zo mogelijk nog beroerder kunt doen.

Wassily-UPC
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wassily-UPC »

Beste erica3,

Het spijt me dat je ontevreden bent over onze dienstverlening. je geeft aan dat je nog een bedrag van UPC te goed hebt. ik zou e.e.a. graag voor je nakijken. Zou je je klantgegevens naar [email protected] willen sturen?

Met vriendelijke groet,

Wassily-UPC
UPC Webcare team

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

de reclame rondom de mediabox is onjuist, Euro 4,- p/mnd, na bestelling blijkt er nog een activatie ronde nodig te zijn a 27,5 Euro.

Tja met tegenzin schrijf ik dit bericht aan Wassily UPC, geef geen prive gegevens door ivm spam

Gesloten