LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] valse beloftes

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
kirathal

valse beloftes

Ongelezen bericht door kirathal »

Aan het begin van 2004 werd er rond gebazuind door upc/chello via email aan hun kabelnet abonnees dat er een verhoging aan zat te komen, uiteraard was dat een welkome mail, Nu na vele maanden en telefoontjes en emails later blijkt dat het allemaal loze beloftes waren, wat ik vandaag te horen kreeg werd me effe te veel.. volgens een upc mederwerker (de je aan de foon krijgt na lang wachten, A 0:10 euro cent per minuut)konden ze hun eigen deadline niet halen(vertel me liever wat nieuws)en werd het wederom een maand opgeschoven. ik kon allen versneld de nieuwe internet speed krijgen als ik m,n huidige abo opzeg en dan de nieuwe chello light neem dan zou ik gelijk zitten qua speed als met m,n huidige chello classic. , dit gaat me dan alleen maar 30,- kosten voor admin en ik zou 10 dagen geen internet hebben. het schijnd zo te zijn dat nieuwe abonnees belangrijker zijn bij upc dan hun huidige en soms al vele jaren teveel betalende klanten. vraag me af wanneer dit waardeloze en ronduit smerige spelletje een halt word toegeroepen

Gast

Re: valse beloftes

Ongelezen bericht door Gast »

tja dat is upc

Keesjan

Ongelezen bericht door Keesjan »

Ik begrijp niet waarom UPC zo moeilijk doet. De snelheid verhogen is een koud kunstje. Ze kunnen het zelfs ter plekke en meteen regelen.

Keesjan

Ik zei dat "ze" het kunnen. Ik heb zelf uiteraard geen toegang tot computers waarop het in te stellen is.

Gast

Ik wacht als zon 4 jaar nog steeds op die gratis webcam, heb inmiddels de moed opgegeven. Maar wat blijkt kennissen van mij en andere Chello gebruikers bleken ook nooit wat van Chello te hebben ontvangen, waar ik nu zo benieuwd naar ben is of er mensen zijn die bijv. op dit moment daadwerkelijk hun TV tuner kaartje hebben ontvangen en of deze ook door de monteur geinstalleerd wordt.

Onder het mom een vos verliest nooit zijn streken (valse beloften),
zou ik willen vragen of er daadwerkelijk mensen zijn, die dat (goedkope) TVtuner kaartje hebben ontvangen.

Keesjan

Is het tegenwoordig niet zo dat men met "starterspakketten" werkt waarmee de nieuwe klant zelf kan aansluiten en waarin ook meteen het welkomscadeau zit?

Harmke

Ongelezen bericht door Harmke »

Begin april heb ik gebeld met UPC/Chello, om mijn internet
abonnement te laten veranderen van Chello classic naar Chello entry.
Er werd mij verteld dat het voor Vlaardingen nog niet mogelijk was,
misschien eind april ( de centrale was nog niet gereed).
Bij verandering zou ik wel 27 Euro moeten betalen en een jaar vastzitten aan het nieuwe abonnement, is dit correct?.
Half juni heb ik weer gebeld en kreeg hetzelfde te horen als hierboven vermeld, misschien eind juli?.
Ik wil een eenvoudige abonnements verandering, is dat zo moeilijk?,
ik word gewoon aan het lijntje gehouden.

Keesjan

Abonnementsveranderingen kunnen volgens UPC alleen als je in het bezit bent van een Eurodocsis modem (sommige Terrayons, Motorola en Thomsons). Verder doen ze minder moeite als je je abonnement wilt downgraden dan wanneer je een duurder abonnement had gewild (want: minder inkomsten). Daarbij zal je voor het nieuwe abonnement een nieuw contract moeten tekenen met nieuwe voorwaarden waardoor UPC wel degelijk kan eisen dat je er een jaar aan vast zit.

Gast

Ik zat al jaren vast aan mijn vrouw.

Keesjan

Dat is inderdaad vervelend als je liever een kerel had.

Gast

Nee geen kerel wel een ander abonnement.

Gast

Opzeggen dus. doe die ellende lekker de deur uit.

Gast

Schaapjesvolk

Keesjan

Hoeveel mensen die op het forum roepen dat mensen moeten opzeggen posten dat daadwerkelijk van een Chelloaansluiting? :roll:

Gesloten