Beste Lezer,
4 weken geleden ben ik overgestapt van easy naar light. (Het enige wat)ik ontving was een brief waarin ik bedankt werd voor de overstap.
Ik bleef maar mailtjes krijgen waarin stond dat ik mij datalimiet overschreed. Mijn Modem is een keer of drie gedetrottled!!! Hierdoor ben ik 3x 48 uur niet online geweest, heb ik een x of negen met UPC medewerkers aan de telefoon (a € 0,10 p/m) gezeten!!!
Het enige wat UPC voor me doet is een vergoeding geven van € 10,-.
Klachten brieven worden niet bevestigd en er wordt beloofd terug te wat niet gebeurd. Te triest voor woorden.
EEN KLACHT IS IETS WAAR JE ZORGVULDIG MEE MOET OMGAAN UPC!
(MANAGERS) KOM IS UIT DIE LUIE STOEL EN GA EENS PRO ACTIEF TE WERK!
Tom
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] van chello easy naar light (UPC)
Re: van chello easy naar light (UPC)
Ik kan je maar een goede tip geven.
Stap van Chello over naar een andere provider.
Misschien ben je dan over een jaartje of wat van het gezeur af.
Sterkte.
Stap van Chello over naar een andere provider.
Misschien ben je dan over een jaartje of wat van het gezeur af.
Sterkte.