LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vanaf zomervakantie vooraf betalen ipv achteraf!!!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Gast

Re: Vanaf zomervakantie vooraf betalen ipv achteraf!!!

Ongelezen bericht door Gast »

Tja agro soms moet je een vergelijking maken, zodat mensen het vanuit een ander perspectief kunnen bekijken. Waardoor ze misschien inzien, dat je voor een heleboel diensten eerst moet betalen, voordat je er gebruik van kan maken.
Dat moet toch niet al te moeilijk voor jou zijn?

Chello per 3 maanden zal trouwens niet gebeuren.
Dat is een broodje aap verhaal, waarmee de poster andere mensen wil opruien.

Ik betaal nog steeds per automatisch incasso en totaal geen last van spooknota's.
Vaak wordt ook een gekruisde betaling gezien als spooknota, terwijl op de factuur staat vermeld, dat de factuur tot een bepaalde datum verwerkt is.
Dit is mij wel gebeurd, waardoor ik dus ben over gestapt op automatisch incasso.

Catv betaal ik wel per accept giro, omdat dit dus per kwartaal gaat en dan is het wel makkelijk even speling te hebben. De kans dat de volgende factuur met de betaling kruist, is heel klein. Mocht dat gebeuren, dan zou ik dus zo'n 3 maanden te laat zijn geweest met betalen, dus dan kan ik het bij mezelf zoeken.

Gesloten