beste Mensen,
Ik zit nu voor de derde week met een defecte e-mail server bij chello. Ze doen er helemaal niets aan. Dus ik heb een mail naar hun gestuurd, dat ik de 50 euro van deze maand maar eens even opschort. ALLEMAAL DOEN, die er last van hebben. Of willen ze weer meer geld dan dat ze van je mogen afnemen??
Ik hoor het wel van anderen.
Groet,
Neptunus.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vandaag 12 december 2004
Re: Vandaag 12 december 2004
hallo
dus jij heb ook al een groot probleem ik zit met het zelfde probleem sinds ik het thompson kastje heb van chello niets anders dan problemen
het andere kastje die moterola schijnt beter te zijn
dus jij heb ook al een groot probleem ik zit met het zelfde probleem sinds ik het thompson kastje heb van chello niets anders dan problemen
het andere kastje die moterola schijnt beter te zijn
Re: Vandaag 12 december 2004
Nu, bij mij was het gisteravond ook weer raak! Maar deze week gaat er nu echt een brief de deur uit voor het beeindigen van het ( classic ) kontrakt.
Ben alleen nog steeds zoekende naar een alternatief op ADSL gebied en als het kan wat goedkoper. Ik ben er nog steeds niet uit! Ik blijf hier wel even lezen, misschien weet iemand al wat!
Succes luitjes!
Ben alleen nog steeds zoekende naar een alternatief op ADSL gebied en als het kan wat goedkoper. Ik ben er nog steeds niet uit! Ik blijf hier wel even lezen, misschien weet iemand al wat!
Succes luitjes!
Re: Vandaag 12 december 2004
Beste Digibeet,
Ik hoop niet dat je een ander probleem hebt en dat is analfabetisme. Nee, inderdaad niet zo'n leuke opmerking van me. Maaar ik heb een alternatief gegeven. En aangezien uik alleen maar goede raad werns te geven, die hier jammer genoeg meteen als Spam word word gezien, dat ik inderdaad een alternatief heb.
Ga eens een kijkje nemen bij Compuserve. Ga niet naar internetkeuzes van KPN, maar van Compuserve zelf. Dan werk je niet met ADSL, maar met DSL en dat is een ADSL lijn van de provider zelf. Dan heb je voor € 54,95 een internetvorm die dezelfde snelheden kent als de Chello Plus en dan kan je wel downloaden wat je wilt en dan loopt niets trager. Het gaat gewoon goed. Die ga ik nemen. En ik heb alles goed nagezocht en een vriend, een collega netwerkbeheer, heeft hem ook en is zo ontzettend tevreden mee. Ik maak dit jaar even af en dan ha ik ook over nar dat compuserve abonnement.
Groet,
Neptunus.
Ik hoop niet dat je een ander probleem hebt en dat is analfabetisme. Nee, inderdaad niet zo'n leuke opmerking van me. Maaar ik heb een alternatief gegeven. En aangezien uik alleen maar goede raad werns te geven, die hier jammer genoeg meteen als Spam word word gezien, dat ik inderdaad een alternatief heb.
Ga eens een kijkje nemen bij Compuserve. Ga niet naar internetkeuzes van KPN, maar van Compuserve zelf. Dan werk je niet met ADSL, maar met DSL en dat is een ADSL lijn van de provider zelf. Dan heb je voor € 54,95 een internetvorm die dezelfde snelheden kent als de Chello Plus en dan kan je wel downloaden wat je wilt en dan loopt niets trager. Het gaat gewoon goed. Die ga ik nemen. En ik heb alles goed nagezocht en een vriend, een collega netwerkbeheer, heeft hem ook en is zo ontzettend tevreden mee. Ik maak dit jaar even af en dan ha ik ook over nar dat compuserve abonnement.
Groet,
Neptunus.
Re: Vandaag 12 december 2004
Beste Nep-tunes.
Gelukkig heb ik geen andere problemen en als ik die wel, heb laat ik het JOU wel ff weten.
DB
Gelukkig heb ik geen andere problemen en als ik die wel, heb laat ik het JOU wel ff weten.
DB
Re: Vandaag 12 december 2004
Kijk eens op de site van tiscali. Hogere snelheden als bij chello en goedkoper in prijs.
Ook wij zijn een paar weken geleden overgestapt van het classic abonnement naar ADSL van tiscali.
Kom tot de conclusie dat ik jarenlang te veel geld heb betaald aan Chello, maar wij hadden voor de wisseling van het modem ook geen klachten.
Ook wij zijn een paar weken geleden overgestapt van het classic abonnement naar ADSL van tiscali.
Kom tot de conclusie dat ik jarenlang te veel geld heb betaald aan Chello, maar wij hadden voor de wisseling van het modem ook geen klachten.
Re: Vandaag 12 december 2004
Ik heb zo'n moteroakastje en ik kan zeggen dat het net zo'n rotding is. Een paar jaar geleden had ik een com21 kastje. Allenei bagger. ik heb de klacht ingediend, maar ze doen er helemaal niets aan en ze laten niets van hun horen.
IK STOP GEWOON MET BETALEN!!
IK STOP GEWOON MET BETALEN!!
Re: Vandaag 12 december 2004
Als ik je mag adviseren:
Voordat je stopt met betalen zeg eerst je contract op. Dat scheelt je extra gedonder. Het ligt vast niet aan het kastje dat het allemaal niet zo werkt als je zou willen.
UPC is gewoon een heel erg slecht bedrijf met hele slechte service. Ik begrijp gewoon niet waarom mensen nog gebruik maken van hun diensten. Er zijn voor alle UPC diensten alternatieven, maak daar gebruik van.
Voordat je stopt met betalen zeg eerst je contract op. Dat scheelt je extra gedonder. Het ligt vast niet aan het kastje dat het allemaal niet zo werkt als je zou willen.
UPC is gewoon een heel erg slecht bedrijf met hele slechte service. Ik begrijp gewoon niet waarom mensen nog gebruik maken van hun diensten. Er zijn voor alle UPC diensten alternatieven, maak daar gebruik van.