LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Variabele opzegtermijnen Telfort Internet + Bellen.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
royver

Variabele opzegtermijnen Telfort Internet + Bellen.

Ongelezen bericht door royver »

Ik heb een internet + bellen abo van telfort. Ik was al klant bij Tiscali welke naderhand overging in Telfort. Niets aan de hand alles werkt prima, een aantal hikken in het netwerk daargelaten.
Nu wil ik mijn contract met telfort beeindigen en bij een andere aanbieder een nieuw contract nemen.
Ik neem contact op met Telfort en zij melden mij dat ik pas kan opzeggen in Oktober 2009, terwijl zij in de algemene voorwaarden zeggen dat er een opzegtermijn is van 1 maand met in achtneming dat er een contract van 12 maanden aan vooraf is gegaan.
Nu komt het, de letterlijke woorden van de klantenservice:
"maar meneer, u moet kijken bij de algemene voorwaarden van Tiscali, en niet van telfort". "Daar staat in dat aan het einde van ieder contract een verlenging plaats vind van een jaar".
Ik ben toch klant van Telfort en niet van Tiscali? Dat kon wel zo wezen maar zo is het nu eenmaal.

Kan dit zomaar? Heeft iemand hier al ervaring mee?

D1RK

Re: Variabele opzegtermijnen Telfort Internet + Bellen.

Ongelezen bericht door D1RK »

Vermoedelijk pakken ze de voorwaarden die voor hun het beste uit komt.

Dit is binnen de mazen van de wet maar nu U weet wanneer U weg mag kunt U dus een andere zoeken.

Gesloten