LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Veel problemen met UPC
Veel problemen met UPC
Ik ben zelf diep teleurgesteld in UPC.en dat merk je pas als je problemen hebt want service hebben ze nog nooit van gehoord.
Altijd maar die 0900-1580 bellen want een ander nummer krijg je niet om je probleem kwijt te kunnen.
Ik heb zelf regelmatig zonder telefoon gezeten.(leuk als je een eigen zaak hebt)
Het internet verbinding lag er vaak uit.
Het beeld kwaliteit was zeer slecht.
Kortom ik vindt het een schande dat zo bedrijf nog actief is hier in nederland.
Altijd maar die 0900-1580 bellen want een ander nummer krijg je niet om je probleem kwijt te kunnen.
Ik heb zelf regelmatig zonder telefoon gezeten.(leuk als je een eigen zaak hebt)
Het internet verbinding lag er vaak uit.
Het beeld kwaliteit was zeer slecht.
Kortom ik vindt het een schande dat zo bedrijf nog actief is hier in nederland.
Re: Veel problemen met UPC
Men is toch niet verplicht om diensten van upc af te nemen ? Als die diensten niet naar tevredenheid zijn, blijft er maar 1 ding over om te doen: Neem die diensten van een club, welke WEL service verleent ! Er is altijd een alternatief. (Ja, sommige alternatieven kosten nu eenmaal (wat) meer geld, maar kunnen uiteindelijk geld besparen en besparen tevens ergernis)
Telefoon bij KPN. Betrouwbaar, en een probleem werd steeds binnen een halve dag hersteld.
Ik heb chello in januari telefonisch om opheldering gevraagd inzake de emails welke ik vanaf januari 2005 steevast ontving ivm dat me data limiet drastich werdt volgens chello.
Ik bellen voor opheldering mede daar ik geen gewone telefoon heb en daarom ook kabel modem heb belde ik dus met me mobiele telefoon kosten 10 cent per minuut en de kosten van je mobiele telefoon.
Even om opheldering vragen kost je gewoon even 35 euro want chello houdt je wel aan de lijn mede daar niemand echt duidelijkheid kon verschaffen op mijn vraag. Als je dan zegt hallo kunnen jullie niet even terug bellen want ik bel met een mobiel en jullie kunnen de vraag niet naar behoren beantwoorden die ik heb. Krijg je doodleuk als opmerking van je hoeft niet te bellen hoor.
Ga zo door chello met deze schitterende klantvriendelijkheid en je houdt geen klant meer over.
Ik bellen voor opheldering mede daar ik geen gewone telefoon heb en daarom ook kabel modem heb belde ik dus met me mobiele telefoon kosten 10 cent per minuut en de kosten van je mobiele telefoon.
Even om opheldering vragen kost je gewoon even 35 euro want chello houdt je wel aan de lijn mede daar niemand echt duidelijkheid kon verschaffen op mijn vraag. Als je dan zegt hallo kunnen jullie niet even terug bellen want ik bel met een mobiel en jullie kunnen de vraag niet naar behoren beantwoorden die ik heb. Krijg je doodleuk als opmerking van je hoeft niet te bellen hoor.
Ga zo door chello met deze schitterende klantvriendelijkheid en je houdt geen klant meer over.
En dat is maar goed ook ze moeten geen klant meer over houden
geachte heren/dames,
wij zijn al 2 jaar aangesloten bij upc (internet) op het produkt hebben wij niets aan te merken,maar de financiele zaken betreffende rekeningen hebben wij nog nooit zo'n chaos meegemaakt al twee jaar lang lopen onze rekeningen verkeerd t.w. verkeerd klantnummer,rekeningen die niet voor ons bestemd zijn,na vele telefoontjes 0900 nummer, brieven,brieven aangetekend en ,e-mails is dit probleem nog steeds niet opgelost.
Zou u ons een goede tip kunnen geven
met vriendelijke groet
M.Priester
Kimbrenoord 4
3079 KD Rotterdam
tel. 010-4828742
e-mail [email protected]
wij zijn al 2 jaar aangesloten bij upc (internet) op het produkt hebben wij niets aan te merken,maar de financiele zaken betreffende rekeningen hebben wij nog nooit zo'n chaos meegemaakt al twee jaar lang lopen onze rekeningen verkeerd t.w. verkeerd klantnummer,rekeningen die niet voor ons bestemd zijn,na vele telefoontjes 0900 nummer, brieven,brieven aangetekend en ,e-mails is dit probleem nog steeds niet opgelost.
Zou u ons een goede tip kunnen geven
met vriendelijke groet
M.Priester
Kimbrenoord 4
3079 KD Rotterdam
tel. 010-4828742
e-mail [email protected]
moet u eens wat top mensen van upc thuis bellen en hupsakee probleempjes opgelost indien u die nummers wilt hebben kan ik u daarbij helpen .
Gisteren mijn telefoon abbonement opgezegd bij upc, vanwege:
Vaak geen telefoon ( dan moet je handmatig je modem resetten, maar aangezien je niet heel de dag kan checken of je een kiestoon hebt ben je regelmatig onbereikbaar )
Doorschakelen doet het de ene keer wel de andere keer weer niet.
Rekeningen zijn niet veel goedkoper dan bij KPN
Dramatische helpdesk , die liegen en bedriegen , om zo snel mogelijk van je af te komen.
Klantenservice is ook bedroevend, zij wisten me te vertellen dat ik na drie maanden niet op kon zeggen, maar een dreiging met inschakeling van rechtshulp met een claim vanwege geleden schade deed de sfeer direkt omslaan en ik mag weg bij chello.
Telefonie is geen internet , telefonie dient altijd te werken.
nou maar weer met hangende pootjes terug naar KPN.
Vaak geen telefoon ( dan moet je handmatig je modem resetten, maar aangezien je niet heel de dag kan checken of je een kiestoon hebt ben je regelmatig onbereikbaar )
Doorschakelen doet het de ene keer wel de andere keer weer niet.
Rekeningen zijn niet veel goedkoper dan bij KPN
Dramatische helpdesk , die liegen en bedriegen , om zo snel mogelijk van je af te komen.
Klantenservice is ook bedroevend, zij wisten me te vertellen dat ik na drie maanden niet op kon zeggen, maar een dreiging met inschakeling van rechtshulp met een claim vanwege geleden schade deed de sfeer direkt omslaan en ik mag weg bij chello.
Telefonie is geen internet , telefonie dient altijd te werken.
nou maar weer met hangende pootjes terug naar KPN.
Of men leert internetbankieren op de juite manier te gebruiken.....
Acceptgiro's hebben niet voor niets codes en betaalkenmerken.....
Ga maar eens kijken naar alle foutief geboekte bedragen bij bedrijven die betaald zijn via Inet....
De een na de andere fout wordt er mee gemaakt....
Acceptgiro's hebben niet voor niets codes en betaalkenmerken.....
Ga maar eens kijken naar alle foutief geboekte bedragen bij bedrijven die betaald zijn via Inet....
De een na de andere fout wordt er mee gemaakt....
-
Wat heeft dat ermee te maken?
Vorige week vloog mijn internet er uit, maar even contact opgenomen met UPC ik moest de kabels controleren, nog gevraagd of ik de enige was in de straat, de medewerker zijn dat ik echt de enige was, en een afspraak gemaakt voor een monteur dit kon alleen een week later, uit protest met ik hiermee accoord gegaan, twee dagen later maar weer gebeld ik was nog steeds de enige in de straat, dag voor de afspraak maar nogmaals gebeld nu was ik nog steeds de enige in de straat,
Dag van de monteur: Bij thuiskomst bleek de aansluiting ineens te doen zonder dat de monteur geweest was, volgens de monteur was ik niet de enige in de straat sterker nog de gehele straat lag plat er bleek een storing te zitten in de aansluiting in de straat.
Zouden ze bij UPC geen computers hebben ?
Dag van de monteur: Bij thuiskomst bleek de aansluiting ineens te doen zonder dat de monteur geweest was, volgens de monteur was ik niet de enige in de straat sterker nog de gehele straat lag plat er bleek een storing te zitten in de aansluiting in de straat.
Nou ja Wim eigen bedrijf of niet vervelend en verdomde lastig is het wel,je zal maar hart patient zijn en je vertrouwen in chello hebben gegeven,dan ineens gebeurd er iets,je hebt een dokter/ambulanse nodig,geen telefoon verbinding.iid Een grof schandaal dat deze provider gewoon zijn gang kan gaan.
Ik zit nu bij Scarlet en tot mijn groot plezier werkt alles (telefoon + internet)perfect.
Ik zit nu bij Scarlet en tot mijn groot plezier werkt alles (telefoon + internet)perfect.
Hmmm.... en het komt natuurlijk ook niet bij je op om te vragen bij de buren? Ow nee, natuurlijk niet, in onze hedendaagse maatschappij heeft niemand meer contact met zijn buren. Die slepen we massaal voor de 'rijdende rechter'Vorige week vloog mijn internet er uit, maar even contact opgenomen met UPC ik moest de kabels controleren, nog gevraagd of ik de enige was in de straat, de medewerker zijn dat ik echt de enige was, en een afspraak gemaakt voor een monteur dit kon alleen een week later, uit protest met ik hiermee accoord gegaan, twee dagen later maar weer gebeld ik was nog steeds de enige in de straat, dag voor de afspraak maar nogmaals gebeld nu was ik nog steeds de enige in de straat,
Ik heb zelf ook eens een storing gehad met mijn TV. Dus ik naar de buren. Die hadden ook storing, maar die dachten: 'dat gaat vanzelf wel weer over'. De mensen daarnaast idemdito, en de volgende zei: 'er belt vast wel iemand anders'. Kortom, als niemand belt, hoe kan een bedrijf dan weten dat er storing is? Natuurlijk gaan er achteraf mensen altijd roepen dat de hele buurt gebeld heeft, maar in mijn beleving klopt dat beeld niet helemaal. Overigens, nadat ik gebeld had, was er binnen anderhalf uur een monteur ter plaatse die de storing met onze tv's heeft opgelost. Ik kan dus alleen positief spreken over de service verlening.
Hmmm, in deze tijd is upc niet MEER in staat om zelf te zien of een straat storing heeft. Ook al hebben meerdere mensens in de straat misschien gebeld. Nee, raar van de mensen dat ze dit niet doorgeven aan upc. UPC prima service!!!!!!
Moest even testen, maar het werkt.
UPC, ja merkwaardig bedrijf. 1 Juli van 2004 mijn kabel-aansluiting opgezegd. Kreeg daarna steeds maar weer rekeningen en iedere keer met andere bedragen. Dat schommelde tussen de ca. 67 en 110 euro. Ook nog een bedreiging met een incassobureau en een ander bureau, die dreigde met afsluiten, waar ik nou juist op zat te wachten.
Iedere keer de rekeningen maar teruggestuurd met commentaar, maar de rekeningen bleven komen. Tot mijn verbazing kreeg ik ca. een 1/2 jaar na dato een E-mail, dat ze er nu eindelijk waren achtergekomen, dat ik m.i.v. 1 Juli 2004 aangetekend had opgezegd. Ik had mijn kabelaansluiting t/m Mei 2004 betaald. Maar wat gebeurde er nu. Ik kreeg bericht met een voor mij onduidelijke factuur en krijg nu plotseling zelfs 49 euro terug. Waar dit vandaan komt, ik snap er niets van.
Nu even positief: Ik heb via de site een paar keer bericht gezonden en heb hier steeds keurig netjes antwoord op gehad.
Het is dus mogelijk op te zeggen en geld toe te krijgen. Misschien bedoeld als smartegeld??
JW
UPC, ja merkwaardig bedrijf. 1 Juli van 2004 mijn kabel-aansluiting opgezegd. Kreeg daarna steeds maar weer rekeningen en iedere keer met andere bedragen. Dat schommelde tussen de ca. 67 en 110 euro. Ook nog een bedreiging met een incassobureau en een ander bureau, die dreigde met afsluiten, waar ik nou juist op zat te wachten.
Iedere keer de rekeningen maar teruggestuurd met commentaar, maar de rekeningen bleven komen. Tot mijn verbazing kreeg ik ca. een 1/2 jaar na dato een E-mail, dat ze er nu eindelijk waren achtergekomen, dat ik m.i.v. 1 Juli 2004 aangetekend had opgezegd. Ik had mijn kabelaansluiting t/m Mei 2004 betaald. Maar wat gebeurde er nu. Ik kreeg bericht met een voor mij onduidelijke factuur en krijg nu plotseling zelfs 49 euro terug. Waar dit vandaan komt, ik snap er niets van.
Nu even positief: Ik heb via de site een paar keer bericht gezonden en heb hier steeds keurig netjes antwoord op gehad.
Het is dus mogelijk op te zeggen en geld toe te krijgen. Misschien bedoeld als smartegeld??
JW