Even een vraagje:
Mag UPC het abonnementsgeld verhogen zonder dit aan de klant te melden? Het gaat in mijn geval om een heeeeel klein bedrag maar ik ben benieuwd of dit mag. Bestaat er zoiets als jaarlijkse verhoging dat ze door mogen voeren zonder mij ervan op de hoogte te stellen?
Alvast bedankt!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verhoging abonnementsgeld
Re: Verhoging abonnementsgeld
Natuurlijk mag dat, jij hebt wel het recht om de overeenkomst te beeindigen indien de verhoging een contractwijziging inhoud. 
Dank je!
Als je vanwege tariefsverhoging de boel op mag zeggen gelijk opzeggen anders aan einde abonnemetsperiode.
Grote kans dat je tegenaanbieding krijgt om abonnement te verlengen (tegen een lagere prijs).
Grote kans dat je tegenaanbieding krijgt om abonnement te verlengen (tegen een lagere prijs).
Zoals ik al had geschreven is de tariefsverhoging heeeeel minimaal. Ik was gewoon benieuwd of dit zomaar kon. Opzeggen is voor mij dus geen optie, ik ben nu (na vele ergernissen in het begin van mijn abonnement) eindelijk tevreden met de service.
Dank je

Een fatsoenlijk bedrijf correspondeert dit toch even vooraf naar de klant, maar dat is mijn mening.
UPC heeft het woord fatsoen niet zo hoog in het vaandel.
UPC heeft het woord fatsoen niet zo hoog in het vaandel.