LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verhuizen bij t-mobile/ Online

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
aurythio

verhuizen bij t-mobile/ Online

Ongelezen bericht door aurythio »

Ik heb ongeveer een jaar geleden een twee-jarig contract met T-mobile gesloten. In de tussen tijd is de merknaam veranderd naar Online. Toen wij oorspronkelijk de contract hadden gesloten vroegen wij specifiek of er extra kosten erbij zouden komen als wij zouden verhuizen. Er werd ons duidelijk verteld dat er geen extra kosten erbij zouden komen. Nou dat wij gaan verhuizen hebben wij onze verhuizing doorgegeven aan Online en moeten wij 50 euro betalen aan "administratie" kosten. Dit vinden wij natuurlijk belachelijk aangezien dat volgens de website van Online ze nog officieel onderdeel zijn van T-Mobile. wij zijn inmiddels naar de T-Mobile geweest waar wij het hadden gevraagd en die kunnen/willen niks doen omdat volgens hen Online niet onderdeel is van T-Mobile.
dit bericht heb ik voor meerdere redenen gepost. ten eerste om mensen te informeren die hetzelfde probleem heeft als wij, verder ook om mensen te vertrouwen en ook om te weten of iemand weet wat wij nog kunnen doen.

veel dank

devious

Re: verhuizen bij t-mobile/ Online

Ongelezen bericht door devious »

De verhuiskosten zijn volgens mij altijd al 50 euri geweest bij Online..orange, wanadoo. Je zou er vanaf kunnen door te blijven klagen bij hun Klachten-afdeling. Maar slimmer is om de verhuizing ook even af te wachten. Soms kan het nogal verkeerd gaan, kun je gelijk door blijven klagen...En nee, TMobile ( Duitsland) heeft inderdaad geen ruk te maken met Online. TMobile Nederland had er een tijd geleden wel wat mee te maken, maar dat was toch niet wat men er in Duitsland van had verwacht. Dus is het weer apart gezet, maar nog wel onder de noemer TMobile...Nederland. Bedrijven maken er graag een zooitje van he?

Gesloten