LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verhuizing doorgeven aan Ziggo

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
owijngaard
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 aug 2017 20:08

Verhuizing doorgeven aan Ziggo

Ongelezen bericht door owijngaard »

Probeer al 2 maanden een verhuizing bij Ziggo door te geven. Krijg dubbele pakketten thuis gestuurd. Mag ze ook weer terug sturen. Word uit het systeem gehaald. En vervolgens nog afgesloten op telefoon en internet.
Wat een beleid bij Ziggo. En niemand snapt hoe ze moeten werken. Iedereen doet maar wat.

Holy53
Berichten: 222
Lid geworden op: 28 feb 2010 13:15

Re: Verhuizing doorgeven aan Ziggo

Ongelezen bericht door Holy53 »

Heel vervelend.

Nevyn
Berichten: 1404
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Verhuizing doorgeven aan Ziggo

Ongelezen bericht door Nevyn »

U bent in de wet van Murphy beland

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Verhuizing doorgeven aan Ziggo

Ongelezen bericht door renewouters »

Hoe heb je de verhuizing doorgegeven?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Verhuizing doorgeven aan Ziggo

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Normaal kun je op www.klachtenkompas.nl van de Consumentenbond terecht om je klacht te escaleren en opgelost te krijgen.

Ziggo doet hier alleen niet aan mee. Daarom kun je deze provider beter mijden.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Verhuizing doorgeven aan Ziggo

Ongelezen bericht door crazyme »

Bob Schurkjens schreef:Normaal kun je op http://www.klachtenkompas.nl van de Consumentenbond terecht om je klacht te escaleren en opgelost te krijgen.

Ziggo doet hier alleen niet aan mee. Daarom kun je deze provider beter mijden.
Normaal communiceer je gewoon met het bedrijf zelf.

Een verhuizing is dagelijks werk, er zal dus wel iets bijzonders zijn.

Ziggowebteam
verified
Berichten: 93
Lid geworden op: 15 jun 2012 12:56
Contacteer:

Re: Verhuizing doorgeven aan Ziggo

Ongelezen bericht door Ziggowebteam »

Al twee maanden bezig? Dat duurt wel erg lang! We gaan je helpen! Wil je ons een privébericht sturen met jouw klantnummer, adres en probleem? Via Twitter (www.twitter.com/ziggowebcare) of Facebook (http://bit.ly/FBziggo) mag natuurlijk ook.

Groet,
Ben - Ziggo Webcare

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Verhuizing doorgeven aan Ziggo

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/z ... 53868a419d

455 klachten die Ziggo links laat liggen. Ziggo was het vast niet eens met dit initiatief van de Consumentenbond. Klant is koning, Ziggo is Keizer? Wat een mentaliteit.

Nijogeth
Berichten: 10939
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Verhuizing doorgeven aan Ziggo

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Bob Schurkjens schreef:https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/z ... 53868a419d

455 klachten die Ziggo links laat liggen. Ziggo was het vast niet eens met dit initiatief van de Consumentenbond. Klant is koning, Ziggo is Keizer? Wat een mentaliteit.
455 klachten is toch niet op miljoenen klanten?

sylvesterb
Berichten: 5056
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Verhuizing doorgeven aan Ziggo

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Nijogeth schreef: 455 klachten is toch niet op miljoenen klanten?
835 klachten voor KPN die wel reageert, ik zou bij een klacht over Ziggo niet mijn tijd besteden aan klachtkompas, want ze reageren toch niet.

Bij VodaphoneZiggo is het 817 klachten die niet opgepakt worden.
Ziggo 455
UPC 86
Vodaphone 276

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Verhuizing doorgeven aan Ziggo

Ongelezen bericht door crazyme »

sylvesterb schreef:
Nijogeth schreef: 455 klachten is toch niet op miljoenen klanten?
835 klachten voor KPN die wel reageert, ik zou bij een klacht over Ziggo niet mijn tijd besteden aan klachtkompas, want ze reageren toch niet.

Bij VodaphoneZiggo is het 817 klachten die niet opgepakt worden.
Ziggo 455
UPC 86
Vodaphone 276
Wie zegt dat ze niet opgepakt worden ? Klanten dumpen overal waar ze maar kunnen hun ellende in de hoop dat hun eisen dan wel worden ingewilligd.

In het openbaar klachten afwikkelen als bedrijf is tegen alle protocollen. Als bedrijf wordt je bij elk weerwoord finaal afgebrand, dus kun je maar beter je snavel houden. Of reageren met "mail uw klantnummer dan nemen wij contact op"

Oplossingen vindt je niet in het openbaar. Een kabinetsformatie zal ook niet slagen met de camera's er bovenop. (En zonder camera's is ook geen garantie overigens)

sylvesterb
Berichten: 5056
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Verhuizing doorgeven aan Ziggo

Ongelezen bericht door sylvesterb »

crazyme schreef:
sylvesterb schreef:
Nijogeth schreef: 455 klachten is toch niet op miljoenen klanten?
835 klachten voor KPN die wel reageert, ik zou bij een klacht over Ziggo niet mijn tijd besteden aan klachtkompas, want ze reageren toch niet.

Bij VodaphoneZiggo is het 817 klachten die niet opgepakt worden.
Ziggo 455
UPC 86
Vodaphone 276
Wie zegt dat ze niet opgepakt worden ? Klanten dumpen overal waar ze maar kunnen hun ellende in de hoop dat hun eisen dan wel worden ingewilligd.

In het openbaar klachten afwikkelen als bedrijf is tegen alle protocollen. Als bedrijf wordt je bij elk weerwoord finaal afgebrand, dus kun je maar beter je snavel houden. Of reageren met "mail uw klantnummer dan nemen wij contact op"

Oplossingen vindt je niet in het openbaar. Een kabinetsformatie zal ook niet slagen met de camera's er bovenop. (En zonder camera's is ook geen garantie overigens)
Dus KPN, XS4ALL, Telfort en tientallen andere bedrijven handelen tegen de protocollen om de klachten daar te behandelen en Ziggo is een prima provider want deze negeert de klachten die bij de consumentenbond naar voren komen.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Verhuizing doorgeven aan Ziggo

Ongelezen bericht door crazyme »

Wie zegt dat de klachten genegeerd worden ?

En de klachten komen op dezelfde manier naar voren als op deze site : een klant dumpt zijn frustratie.

Vaak genoeg gezien : openingspost met veel kabaal en een ts die we nooit meer terug zien.

sylvesterb
Berichten: 5056
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Verhuizing doorgeven aan Ziggo

Ongelezen bericht door sylvesterb »

crazyme schreef:Wie zegt dat de klachten genegeerd worden ?

En de klachten komen op dezelfde manier naar voren als op deze site : een klant dumpt zijn frustratie.

Vaak genoeg gezien : openingspost met veel kabaal en een ts die we nooit meer terug zien.
De consumentenbond heeft hiervoor een mooi systeem gebouwd, als de klager niet reageert dan wordt de klacht afgehandeld als opgelost. Ik heb zeer goede ervaringen met klachtkompas, omdat je bij de grotere providers via de helpdesk/klantenservice soms gewoon niet verder komt. Bij Ziggo kom je niet verder via Facebook, Twitter maar als je hier iets post dan zijn ze er altijd redelijk snel bij. Ziggo heeft helaas het UPC beleid overgenomen voor het behandelen van klachten.

Nijogeth
Berichten: 10939
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Verhuizing doorgeven aan Ziggo

Ongelezen bericht door Nijogeth »

sylvesterb schreef:
crazyme schreef:
sylvesterb schreef: 835 klachten voor KPN die wel reageert, ik zou bij een klacht over Ziggo niet mijn tijd besteden aan klachtkompas, want ze reageren toch niet.

Bij VodaphoneZiggo is het 817 klachten die niet opgepakt worden.
Wie zegt dat ze niet opgepakt worden ? Klanten dumpen overal waar ze maar kunnen hun ellende in de hoop dat hun eisen dan wel worden ingewilligd.

In het openbaar klachten afwikkelen als bedrijf is tegen alle protocollen. Als bedrijf wordt je bij elk weerwoord finaal afgebrand, dus kun je maar beter je snavel houden. Of reageren met "mail uw klantnummer dan nemen wij contact op"

Oplossingen vindt je niet in het openbaar. Een kabinetsformatie zal ook niet slagen met de camera's er bovenop. (En zonder camera's is ook geen garantie overigens)
Dus KPN, XS4ALL, Telfort en tientallen andere bedrijven handelen tegen de protocollen om de klachten daar te behandelen en Ziggo is een prima provider want deze negeert de klachten die bij de consumentenbond naar voren komen.
Ik vind het idioot om de kwaliteit van een provider af te leiden uit het feit of men wel of niet iets doet met klachten op één bepaalde site.

Gesloten