LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verhuizing Tele 2
-
Verhuizing Tele 2
Ik heb op 16 december mijn verhuizing doorgegeven aan tele2. Dit was allemaal prima zou 3 weken later Tv internet en bellen op mijn nieuwe adres hebben.
Ik denk ga die zondag voor de levering eens kijken hoe het met de verhuizing staat. Staat er tot mijn grote verbazing verhuizing geannuleerd. Ik tele 2 bellen. Niemand wist wat er aan de hand was en waarom de verhuizing geannuleerd is. Ik zou terug gebeld worden door iemand die wel wist hoe en wat.
Ik word maandag gebeld dat de verhuizing geannuleerd was omdat de vorige bewoners hun verhuizing nog niet hadden doorgegeven. En IK moest maar gaan zorgen dat dat geregeld was. Ik gebeld ze hadden hun contract opgezegd op 19 januari.
Ik tele2 bellen (allemaal met een duur mobiel abonement). Ik heb een half uur aan de telefoon gezeten om de verhuizing verder te regelen. Dit zou dan geregeld worden vanaf de 19e en dan 4 weken later op 10 februari zou ik alles hebben.
Ik verbaasd hoezo was het nou ineens 4 weken. En waarom moet ik zo lang wachten tot alles geregeld is.
Inmiddels heb ik ze door middel van een aangetekende brief ingebreke gesteld en dat ik alle extra gemaakte kosten op hun zou verhalen. En de maanden dat ik niks geleverd heb dat ik daarvoor mijn geld terug zou moeten krijgen. Heb er ingezet dat ik 10 dagen na dagtekening iets schriftelijk zou willen terug horen. Maar je raad het al heb na 10 dagen nog niks terug.
Herkend iemand zich in dit probleem, en wat is de beste manier om nu verder te gaan. Ik wil eigenlijk gewoon van tele 2 af en mijn abo opzeggen, maar mijn abo loopt tot mei dit jaar.
Ik denk ga die zondag voor de levering eens kijken hoe het met de verhuizing staat. Staat er tot mijn grote verbazing verhuizing geannuleerd. Ik tele 2 bellen. Niemand wist wat er aan de hand was en waarom de verhuizing geannuleerd is. Ik zou terug gebeld worden door iemand die wel wist hoe en wat.
Ik word maandag gebeld dat de verhuizing geannuleerd was omdat de vorige bewoners hun verhuizing nog niet hadden doorgegeven. En IK moest maar gaan zorgen dat dat geregeld was. Ik gebeld ze hadden hun contract opgezegd op 19 januari.
Ik tele2 bellen (allemaal met een duur mobiel abonement). Ik heb een half uur aan de telefoon gezeten om de verhuizing verder te regelen. Dit zou dan geregeld worden vanaf de 19e en dan 4 weken later op 10 februari zou ik alles hebben.
Ik verbaasd hoezo was het nou ineens 4 weken. En waarom moet ik zo lang wachten tot alles geregeld is.
Inmiddels heb ik ze door middel van een aangetekende brief ingebreke gesteld en dat ik alle extra gemaakte kosten op hun zou verhalen. En de maanden dat ik niks geleverd heb dat ik daarvoor mijn geld terug zou moeten krijgen. Heb er ingezet dat ik 10 dagen na dagtekening iets schriftelijk zou willen terug horen. Maar je raad het al heb na 10 dagen nog niks terug.
Herkend iemand zich in dit probleem, en wat is de beste manier om nu verder te gaan. Ik wil eigenlijk gewoon van tele 2 af en mijn abo opzeggen, maar mijn abo loopt tot mei dit jaar.
Re: Verhuizing Tele 2
30 dagen zonder diensten van tele2 dan mag je het contract kosteloos ontbinden, dat ze geen antwoord geven verbaasd mij niks.
-
nee sta er ook niet van te kijken dat ik niks terug hoor.
Heb verschillende instantie's gebeld met de vraag of ik mijn abo op mag zeggen bij tele2 (heb dit al eerder gedaan) en die zeiden allemaal dat het niet mocht. dat ik ze de kans moet geven om toch te kunnen leveren. Maar heb daar geen zin in zoals je snapt. Wil gewoon van hun af.
Mag ik vragen hoe het komt dat je weet dat ik hem mag beeindigen?
Heb verschillende instantie's gebeld met de vraag of ik mijn abo op mag zeggen bij tele2 (heb dit al eerder gedaan) en die zeiden allemaal dat het niet mocht. dat ik ze de kans moet geven om toch te kunnen leveren. Maar heb daar geen zin in zoals je snapt. Wil gewoon van hun af.
Mag ik vragen hoe het komt dat je weet dat ik hem mag beeindigen?
jawel hoor , ik heb hiervoor alice gehad die is overgegaan in tele2 , heb 10 weken door dat flut bedrijf zonder internet en telefoon gezeten, na 30 dagen moesten ze mij laten gaan wegens niet leveren van diensten.Mag ik vragen hoe het komt dat je weet dat ik hem mag beeindigen?
zodoende weet ik het , maar je moet ze inderdaad de kans geven want anders moet je betalen helaas.
termijn is 30 dagen dan pas ken je ontbinden.
succes en zit anders die paar maanden nog effe uit.
Als je ook een abonnement hebt dat per 1 maart duurder wordt, (Internet @ bellen bijv.)kun je op grond van die wijziging kosteloos opzeggen. Kijk maar op de site van Tele2 naar de wijziging in de algemene voorwaarden. Moet wel weer per telefoon (kassa) naar de Klantenservice.
HLouise schreef:Als je ook een abonnement hebt dat per 1 maart duurder wordt, (Internet @ bellen bijv.)kun je op grond van die wijziging kosteloos opzeggen. Kijk maar op de site van Tele2 naar de wijziging in de algemene voorwaarden. Moet wel weer per telefoon (kassa) naar de Klantenservice.
Dat klopt niet , want TS zit nog tot mei er aan vast.
Ik had een probleem met Tele 2 (maar dan met mobiel bellen) en heb dat op hun eigen forum gezet.( typ in google: tele2 forum)
Van daaruit is er contact met me opgenomen en alles zou nu opgelost moeten zijn.
Van daaruit is er contact met me opgenomen en alles zou nu opgelost moeten zijn.
-
ik weet niet of mijn abo duurder wordt. Heb daar niks van ontvangen in ieder geval.
Heb het inmiddels ook op het forum van tele2 gezet. maar nog geen reactie verassing . Het is gewoon een raar iets. de ene zegt je kunt opzeggen. de ander zegt je moet naar de geschillencommisie. Ik weet het nou ook niet meer. Wil gewoon duidelijkheid van TELE2
Heb het inmiddels ook op het forum van tele2 gezet. maar nog geen reactie verassing . Het is gewoon een raar iets. de ene zegt je kunt opzeggen. de ander zegt je moet naar de geschillencommisie. Ik weet het nou ook niet meer. Wil gewoon duidelijkheid van TELE2
Het heeft bij mij een paar dagen geduurd voordat ik antwoord kreeg van danielle van tele 2, misschien anders een pb naar degene sturen ook al zeggen ze dat ze die klacht niet aannemen op die manier, maar zo trek je wel de aandacht naar jouw probleem en gaat danielle zoals in mijn geval wel in je topic reageren. Succes
madelon1985 schreef:ik weet niet of mijn abo duurder wordt. Heb daar niks van ontvangen in ieder geval.
Jij wilt er toch weg? Jij bent toch degene die tot mei er aan vast zit, als ze je leveren zit dan gewoon je tijd uit.
Leveren ze niet binnen 30 dagen dan kan je er weg.
Dat klopt wel, ze schrijven het zelf ook in de mail over de verhoging. Je kunt kosteloos opzeggen. Dat erbij vermelden is zinloos als je toch al geen kosten hebt omdat je opzegtermijn 1 maand isDat klopt niet , want TS zit nog tot mei er aan vast.
HLouise schreef:Dat klopt wel, ze schrijven het zelf ook in de mail over de verhoging. Je kunt kosteloos opzeggen. Dat erbij vermelden is zinloos als je toch al geen kosten hebt omdat je opzegtermijn 1 maand isDat klopt niet , want TS zit nog tot mei er aan vast.
Opzeg termijn van TS is geen maand maar een jaar, hij/zij zit nog aan een jaarcontract vast.