LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verkeerde rekeningnummer gebruikt door UPC

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Lekoes

Verkeerde rekeningnummer gebruikt door UPC

Ongelezen bericht door Lekoes »

Tot mijn grote verbazing heb ik deze week een brief ontvangen van UPC, met het onderwerp 'Verkeerde rekeningnummer'.

Een quote uit de brief:
"U bent sinds enige tijd abonnee bij UPC. Uit onze administratie blijkt dat de kosten die voortkomen uit uw contract met UPC, nog niet van uw rekening zijn afgeschreven. Hiervoor onze excuses.

Op uw eerstvolgende factuur treft u daarom een correctie aan van €350,-. In de bijlage vindt u een specificatie van dit bedrag. Dit bedrag is exclusief de eventueel nog terug te boeken bedragen, die binnen de wettelijke termijn van 56 dagen nog door de rekeninghouder teruggeboekt kunnen worden. Mocht dit het geval zijn, dan brengen wij dat op een volgende factuur alsnog in rekening.

De situatie is ontstaan doordat wij een verkeerd rekeningnummer van u in onze administratie hebben staan. We verzoeken u daarom de Machtiging Mijn Factuur Online in de bijlage in te vullen en op te sturen. Op deze manier kunnen wij het juiste rekeningnummer in ons systeem verwerken."

Graag een reactie wat ik hier eventueel tegen kan doen / iemand ook ervaringen mee?

Alvast bedankt.
Laatst gewijzigd door Lekoes op 09 aug 2011 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.

ciske

Re: Verkeerde rekeningnummer gebruikt door UPC

Ongelezen bericht door ciske »

Graag een reactie wat ik hier eventueel tegen kan doen? Een bedrag betalen in termijnen/of in één keer ga ik niet mee akkoord omdat dit een fout van hun is.
Ik denk dat als jij nooit betaalt hebt dat je wel akkoord moet gaan, je kan toch niet gratis diensten afnemen? nooit gemerkt dan dat er geen geld door UPC werd afgeschreven?

manondoris

Ongelezen bericht door manondoris »

eerst denken haha upc schrijft mooi niks af! terwijl je weet dat dit eigenlijk wel moet,en nu gaan huilen als de fout boven water komt! wat had je dan gedacht :lol: wat kunnen sommigen toch raar denken ! proest.

ciske

manondoris schreef:eerst denken haha upc schrijft mooi niks af! terwijl je weet dat dit eigenlijk wel moet,en nu gaan huilen als de fout boven water komt! wat had je dan gedacht :lol: wat kunnen sommigen toch raar denken ! proest.
dat rare denken breekt dan behoorlijk op, ik snap niet dat TS niet aan de bel heeft getrokken dit kan je toch op je vingers natellen.

manondoris

wij moeten alle zorg en kindgebonden budget terug betalen van 2010 en 2011 ! en ik wist het maar ik was te beroerd om het aan te passen :shock: dusssss wie zich brand moet op de blaren zitten!

ciske

manondoris schreef:wij moeten alle zorg en kindgebonden budget terug betalen van 2010 en 2011 ! en ik wist het maar ik was te beroerd om het aan te passen :shock: dusssss wie zich brand moet op de blaren zitten!
oeps dat zijn behoorlijke blaren. :shock:

maar alsnog TS hier kom je echt niet onderuit.

manondoris

precies ook ts heeft geweten dat het niet klopt, je kunt wel hopen dat het vergeten word maar dat gebeurd dus never nooit niet. gauw betalen en een keer vloeken en dan ben je het zo weer vergeten :(

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

manondoris schreef:precies ook ts heeft geweten dat het niet klopt, je kunt wel hopen dat het vergeten word maar dat gebeurd dus never nooit niet. gauw betalen en een keer vloeken en dan ben je het zo weer vergeten :(
was het maar voor iedereen zo gemakkelijk op een behoorlijk bedrag op te hoesten, uiteraard zal Ts moeten betalen eventueel de termijn uitsmeren in overleg met UPC :wink:

Henri42

manondoris schreef:precies ook ts heeft geweten dat het niet klopt, je kunt wel hopen dat het vergeten word maar dat gebeurd dus never nooit niet. gauw betalen en een keer vloeken en dan ben je het zo weer vergeten :(
was het maar voor iedereen zo gemakkelijk op een behoorlijk bedrag op te hoesten, uiteraard zal Ts moeten betalen eventueel de termijn uitsmeren in overleg met UPC :wink:

ciske

Henri42 schreef:

als TS eerder aan de bel had getrokken was het nooit zo'n hoog bedrag geworden.

Henri42

ciske schreef:
Henri42 schreef:

als TS eerder aan de bel had getrokken was het nooit zo'n hoog bedrag geworden.

Dat was al eerder duidelijk, nu een oplossing aandragen ? :mrgreen:

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Lekoes schreef:Tot mijn grote verbazing heb ik deze week een brief ontvangen van UPC, met het onderwerp 'Verkeerde rekeningnummer'.

Een quote uit de brief:
"U bent sinds enige tijd abonnee bij UPC. Uit onze administratie blijkt dat de kosten die voortkomen uit uw contract met UPC, nog niet van uw rekening zijn afgeschreven. Hiervoor onze excuses.

Op uw eerstvolgende factuur treft u daarom een correctie aan van €350,-. In de bijlage vindt u een specificatie van dit bedrag. Dit bedrag is exclusief de eventueel nog terug te boeken bedragen, die binnen de wettelijke termijn van 56 dagen nog door de rekeninghouder teruggeboekt kunnen worden. Mocht dit het geval zijn, dan brengen wij dat op een volgende factuur alsnog in rekening.

De situatie is ontstaan doordat wij een verkeerd rekeningnummer van u in onze administratie hebben staan. We verzoeken u daarom de Machtiging Mijn Factuur Online in de bijlage in te vullen en op te sturen. Op deze manier kunnen wij het juiste rekeningnummer in ons systeem verwerken."

Graag een reactie wat ik hier eventueel tegen kan doen / iemand ook ervaringen mee?

Alvast bedankt.

Probeer elkaar in het midden te vinden.......beide hebben hun zaakjes niet 100% op orde gehad. Upc met een verkeerd nr en gezien het bedrag van 350,- ga ik ervan uit dat dit toch enkele maanden betreft, jij omdat er geen enkel belletje is gaan rinkelen dat er geen betaling voor bellen, internet en tv ( ervan uitgaand dat je een triple pakket hebt ) is ingehouden.

Wellicht kan je het in enkele termijnen betalen als het moeilijk is.

Gesloten