LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verkiezing slechtste Klantenservice 2008

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
DanielRie

Verkiezing slechtste Klantenservice 2008

Ongelezen bericht door DanielRie »

Zo te lezen is het tijd voor een verkiezing voor de slechtste klantenservice 2008.

Als je een voorkeur (eigenlijk "afkeer") hebt, laat dan weten:
- welk bedrijf (lekker logisch),
- waarom (welke problemen),
- hoe lang het loopt,
- specifieke antwoorden o.i.d. (die mogelijk nergens op slaan)
- etc.

Het gaat dus alleen om de klantenservice, niet om technische problemen!

TdeHond

Re: Verkiezing slechtste Klantenservice 2008

Ongelezen bericht door TdeHond »

Telfort
Administratief probleem, wat de medewerkers van Telfort weigerden op te lossen ( opzegging bij ingelijfde provider per migratiedatum naar Telfort was niet juist verwerkt door Telfort)
9 maanden gestalkt door een bedrijf waar ik nooit klant geweest ben. Probleem opgelost dankzij 3 x bemiddelen door afdeling klantencontact KPN.Com.

DanielRie

Telfort
Ik zat voorheen bij KPN en dacht dat zij slecht waren. Helaas, zij zijn niet de slechtste.

Telfort is in mijn ogen de slechtste. Waarom?:
1- als het niet in het takenpakket valt, kunnen ze ook echt niks doen!
De "Helpdesk" kon mij niet helpen met een technisch probleem. Er moest een profesional naar kijken. Dit zou binnen 2 weken gebeuren. Toen er niks gebeurde gaf de Helpdesk aan dat zij niks kunnen bespoedigen en dat zij afhankelijk waren van de grillen van de techneuten.

2- Standaard antwoorden op mails: er wordt niet gelezen.
Ik heb inmiddels ruim 15 e-mails gestuurd over hetzelfde onderwerp. De "helpdesk" leest het niet en gaat er vanuit dat ik een probleem heb met mijn verbinding, ook al heb ik al 15 keer uitgelegd dat dat niet het probleem is. Tot op heden geen antwoord dat aansluit op mijn vraag.

3- Geen macht, maar een muur.
Ik kreeg een rekening voor Internet over de 1e maand, terwijl ik feitelijk geen internet had. Dit konden ze niet even controleren en het geld crediteren, nee, ik moet een brief schrijven en bedelen om teruggave (wordt nog vervolgd).

hola_01

Ongelezen bericht door hola_01 »

Ook hier Telfort.

Dit aangezien het ze na 5 maanden nog niet lukt mijn opzegging (die ik indertijd bij Speedlinq had gedaan) te verwerken. Geregeld contact gehad en verschillende malen zou ik teruggebeld worden......Nooit gebeurd dus.

DanielRie

hmm, niet al te veel reacties, maar unaniem blijkt wel dat Telfort de meeste kiezers trekt.

Laten we het daar dan maar bij houden.

Daniel

Zilverspar

Ongelezen bericht door Zilverspar »

Voor mij met stip op 1: Telfort!!

Waarom?
Ik krijg bij een vraag 3 verschillende antwoorden.

De klantenservice verzint zomaar nieuwe voorwaarden die daar alleen bekent zijn. Bij teruggave van geld waarvoor ik een afrekening heb ontvangen staat dat ik binnen 4 weken geld terugkrijg van Telfort. Na 3 maanden nog niet ontvangen, na bellen kreeg ik te horen dat ik op een lijst!! gezet moet worden om mijn geld terug te krijgen. Ja zo werken wij werd me verteld. Dit slaat juridisch gezien nergens op! En staat nergens in de voorwaarden en op de afrekening staat duidelijk 4 weken vermeld.

Bij kritische vragen gooien ze de hoorn er op

Mail wordt na 6 weken of helemaal niet beantwoord

Ik heb nog nooit zo'n waardeloze klantenservice meegemaakt.

Nog 2 maanden en ik heb alles weg bij Telfort: mobiele telefonie (zakelijk en prive), internet en vaste telefonie.....ik kan niet wachten. Al moet ik bekennen dat Telfort nog verzuimd heeft mij een bevestiging van mijn opzegging te sturen die op 8 oktober jl. door hun getekent is voor ontvangst. We zullen zien, desnoods vechten we het uit in een rechtbank....

TdeHond

Ongelezen bericht door TdeHond »

Dan is het wel zaak om achter de schriftelijke bevestiging einde overeenkomst te gaan.
( 9 maanden gestalkt met onterechte aanmaningen omdat Telfort de opzegging bij 12move per migratiedatum naar Telfort knullig verwerkt was)

Neem geen genoegen met een e-mail ter bevestiging. Ik had 3 emails met bevestiging einde overeenkomst waar Telfort uiteindelijk niets mee wenste te doen.

Geeft aan dat mocht u niet binnen 10 werkdagen een schriftelijke bevestiging einde overeenkomst ontvangen u dit als een geschil voorlegt bij de Geschillen commissie Telecommunicatie.

gravedigger

Ongelezen bericht door gravedigger »

Slrchtste HD: Tdehond
Waarom: steekt overal zijn neus in en denkt alles te weten op telecommunicatiegebied
Sedert: 19-1-2008
:lol: :wink:

Zilverspar

Ongelezen bericht door Zilverspar »

@TdeHond,

Tja heb er meerder mailen achteraan gezeten maar krijg steeds verschillende antwoorden:
- Stuurt u het maar opnieuw (naar een ander adres)
- Het kan 4 tot 6 weken duren eer u bericht ontvangt (is inmiddels verstreken)
- Het kan 10 tot 15 werkdagen duren eer uw schrijven verwerkt is

Tja wat kun je doen? Ik heb niet de tijd om steeds te bellen en te schrijven. Bovendien kost het teveel geld, heb ik geen behoefte aan. Ik heb mijn best gedaan, ze hebben getekent voor ontvangst vanmijn opzegging. Lijkt mij voldoende zo. Laat mijn advocaat het maar uitzoeken eind januari als ik mijn geld storneer :roll:

jelle.

Ongelezen bericht door jelle. »

@ gravedigger

Hier kan ik me eigenlijk ook wel vinden. Vooral omdat ie het in elke reply heeft over de geschillencommissie, aangetekende brieven, rechtszaken enzovoorts. Er is ook nog zoiets als 'de normale weg naar de oplossing'.

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

Vodafone

Ons Brabantnet

Hetnet

Planet

KPN

Ron58

Ongelezen bericht door Ron58 »

Henri, je bent UPC vergeten :lol:

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

UPC vergeten ??

Nee UPC is momenteel een van de betere en betrouwbare providers (*_*)

Ron58

Ongelezen bericht door Ron58 »

Misschien net iets minder slecht dan KPN :-)
Maar KPN maakt het dan ook wel heel beroerd, ze hebben goed gekeken naar UPC hoe het niet moet, en zijn ze daarin zelfs nog voorbijgestreefd.

Gesloten