LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vermoeden dat UPC eigen contractbreuk doet.
Vermoeden dat UPC eigen contractbreuk doet.
In hun eigen opdracht (UPC schriftelijk verzoek) mijn UPC telefonie te wijzigen van analoog naar internet telefonie. Men wijzigt/verwijdert op
9 februari 2011 de oude grote modemkast aan de wand en bevestigd hun extra losstaande kleine modem! (de LAN aansluiting blijft gelijk) Tevens wijzigt men het bestaande contract vanaf deze modemwisseling naar een nieuwe contractdatum ingaande de aansluiting van 9 februari 2011 met weer een verlenging van12 maanden die wel is af te kopen. van 12 x het maandelijks vastrecht. Ik heb dit ontdekt door mij aan te melden op MIJN UPC waar de contractgegevens zijn te vinden. Ben meer dan 15 jaar Chello/UPC klant!
Tevens 2x een digitale klacht ingediend betreffende het contract en nogmaals via een medewerker van de telefonische hulplijn die het zou noteren. Tot op heden zijn wij niet door UPC benaderd.
Let dus op!
Montage van het 2e extra, reeds aangesloten modem, 9 februari 2011.
De desbetreffende monteur vroeg bij de modemwisseling ons mobiele telefoonnummer voor doorschakeling: zonder enig effect!
Na de modemwisseling 4 dagen geen telefoonverbinding. Door dit te kunnen melden hebben wij 45 minuten in gesprek moeten gaan. Daarna was het probleem opgelost. Buren hadden 5 dagen geen telefoon-aansluiting en zijn niet om hun mobiele telefoonnummer gevraagd!!!
Mijn wens met klem: Het contract te wijzigen in de oorspronkelijke vorm zodat ik op elk moment mijn contract kan annuleren! Doch zover is het nog niet! Wacht op antwoordt van Radar en UPC.
Onze UPC-Emailverbindig is nu helemaal niet optimaal/slecht en geeft dit herhaaldelijk weer:
De server heeft de verbinding onverwachts verbroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'pop3.upcmail.nl', Server: 'pop3.upcmail.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F
9 februari 2011 de oude grote modemkast aan de wand en bevestigd hun extra losstaande kleine modem! (de LAN aansluiting blijft gelijk) Tevens wijzigt men het bestaande contract vanaf deze modemwisseling naar een nieuwe contractdatum ingaande de aansluiting van 9 februari 2011 met weer een verlenging van12 maanden die wel is af te kopen. van 12 x het maandelijks vastrecht. Ik heb dit ontdekt door mij aan te melden op MIJN UPC waar de contractgegevens zijn te vinden. Ben meer dan 15 jaar Chello/UPC klant!
Tevens 2x een digitale klacht ingediend betreffende het contract en nogmaals via een medewerker van de telefonische hulplijn die het zou noteren. Tot op heden zijn wij niet door UPC benaderd.
Let dus op!
Montage van het 2e extra, reeds aangesloten modem, 9 februari 2011.
De desbetreffende monteur vroeg bij de modemwisseling ons mobiele telefoonnummer voor doorschakeling: zonder enig effect!
Na de modemwisseling 4 dagen geen telefoonverbinding. Door dit te kunnen melden hebben wij 45 minuten in gesprek moeten gaan. Daarna was het probleem opgelost. Buren hadden 5 dagen geen telefoon-aansluiting en zijn niet om hun mobiele telefoonnummer gevraagd!!!
Mijn wens met klem: Het contract te wijzigen in de oorspronkelijke vorm zodat ik op elk moment mijn contract kan annuleren! Doch zover is het nog niet! Wacht op antwoordt van Radar en UPC.
Onze UPC-Emailverbindig is nu helemaal niet optimaal/slecht en geeft dit herhaaldelijk weer:
De server heeft de verbinding onverwachts verbroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'pop3.upcmail.nl', Server: 'pop3.upcmail.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F
-
- verified
- Berichten: 118
- Lid geworden op: 18 okt 2010 13:34
Re: Vermoeden dat UPC eigen contractbreuk doet.
Wij nemen uw klacht aangaande het vervangen van het modem graag in behandeling. Zou u een e-mail met uw klantgegevens willen sturen naar [email protected] onder vermelding van 'Reactie Tros Radar forum'? Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Vorige week was er sprake van een storing waardoor er beperkt e-mail verkeer mogelijk was. Inmiddels is deze storing verholpen. Mocht u echter nog steeds problemen ervaren dan vernemen wij dat graag van u.
Vorige week was er sprake van een storing waardoor er beperkt e-mail verkeer mogelijk was. Inmiddels is deze storing verholpen. Mocht u echter nog steeds problemen ervaren dan vernemen wij dat graag van u.
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: Vermoeden dat UPC eigen contractbreuk doet.
dit is niet toegestaan, zij zijn degene die het op de nieuwe manier willen, daarmee mogen ze jou niet opzadelen met een nieuw jaarcontract. dit is en interne handeling en u heeft hier niet om gevraagd.In hun eigen opdracht (UPC schriftelijk verzoek) mijn UPC telefonie te wijzigen van analoog naar internet telefonie. Men wijzigt/verwijdert op
9 februari 2011 de oude grote modemkast aan de wand en bevestigd hun extra losstaande kleine modem! (de LAN aansluiting blijft gelijk) Tevens wijzigt men het bestaande contract vanaf deze modemwisseling naar een nieuwe contractdatum ingaande de aansluiting van 9 februari 2011 met weer een verlenging van12 maanden die wel is af te kopen. van 12 x het maandelijks vastrecht. Ik heb dit ontdekt door mij aan te melden op MIJN UPC waar de contractgegevens zijn te vinden. Ben meer dan 15 jaar Chello/UPC klant!
ik zou dit zeker niet pikken en al helemaal niet afkopen.
Re: Vermoeden dat UPC eigen contractbreuk doet.
renegade66 schreef:dit is niet toegestaan, zij zijn degene die het op de nieuwe manier willen, daarmee mogen ze jou niet opzadelen met een nieuw jaarcontract. dit is en interne handeling en u heeft hier niet om gevraagd.In hun eigen opdracht (UPC schriftelijk verzoek) mijn UPC telefonie te wijzigen van analoog naar internet telefonie. Men wijzigt/verwijdert op
9 februari 2011 de oude grote modemkast aan de wand en bevestigd hun extra losstaande kleine modem! (de LAN aansluiting blijft gelijk) Tevens wijzigt men het bestaande contract vanaf deze modemwisseling naar een nieuwe contractdatum ingaande de aansluiting van 9 februari 2011 met weer een verlenging van12 maanden die wel is af te kopen. van 12 x het maandelijks vastrecht. Ik heb dit ontdekt door mij aan te melden op MIJN UPC waar de contractgegevens zijn te vinden. Ben meer dan 15 jaar Chello/UPC klant!
ik zou dit zeker niet pikken en al helemaal niet afkopen.
Bij mij is de telefonie ook gewijzigd van analoog naar digitaal, er is toen uitdrukkelijk bij vermeld dat er een nieuw contractperiode van toepassing was, het lijkt me ook logisch gezien de gedane inverstering van UPC
Re: Vermoeden dat UPC eigen contractbreuk doet.
Aan ons is niets vermeld anders hadden wij geen toestemming gegeven.
Wie heeft u dat verteld? Of staat het in brief toen het werd aangekondigd?
Wie heeft u dat verteld? Of staat het in brief toen het werd aangekondigd?
Re: Vermoeden dat UPC eigen contractbreuk doet.
l.windig schreef:Aan ons is niets vermeld anders hadden wij geen toestemming gegeven.
Wie heeft u dat verteld? Of staat het in brief toen het werd aangekondigd?
henri krijgt altijd bericht ( ook als die het niet heeft)
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: Vermoeden dat UPC eigen contractbreuk doet.
dit is in zijn geheel niet logisch, elk bedrijf doet investeringen in de toekomst, maar dat wil niet zeggen dat je een nieuw jaarcontract door de strot geduwd kan worden.het lijkt me ook logisch gezien de gedane inverstering van UPC
stel nu dat TS volgende maand zijn contract was afgelopen?
en naar een ander wilde overstappen?
dan heeft hij nu een groot probleem.
het is dus wettelijk niet correct wat nu gebeurd en indien TS van UPC af zou willen een brief schrijven dat hij aan het eind van zijn oude contract opzegt.
de rest moeten ze maar via de rechter opeisen dan.
wedden dat UPC dit niet aandurft.
Re: Vermoeden dat UPC eigen contractbreuk doet.
tiptoo schreef:l.windig schreef:Aan ons is niets vermeld anders hadden wij geen toestemming gegeven.
Wie heeft u dat verteld? Of staat het in brief toen het werd aangekondigd?
henri krijgt altijd bericht ( ook als die het niet heeft)
Tiptoo vervalt weer in z,n oude gewoonte en beweert dat ik lieg, tja het zei zo: de waard vertrouwt de passie prekende vos onder de boom
Re: Vermoeden dat UPC eigen contractbreuk doet.
mee eens ,renegade66 schreef:
het is dus wettelijk niet correct wat nu gebeurd en indien TS van UPC af zou willen een brief schrijven dat hij aan het eind van zijn oude contract opzegt.
de rest moeten ze maar via de rechter opeisen dan.
wedden dat UPC dit niet aandurft.
das wel zeker
Re: Vermoeden dat UPC eigen contractbreuk doet.
waarom zou een provider druk over futiliteiten maken , daar verdien UPC niets meetiptoo schreef:
mee eens ,
wedden dat UPC dit niet aandurft.
das wel zeker
Re: Vermoeden dat UPC eigen contractbreuk doet.
Henri42 schreef:
waarom zou een provider druk over futiliteiten maken , daar verdien UPC niets mee
volgens mij zeg jij in de ochtend geen goeiemorgen maar upc
Re: Vermoeden dat UPC eigen contractbreuk doet.
Tiptoo houdt zichzelf bezig met one liners en nietszeggende berichten.tiptoo schreef:Henri42 schreef:
waarom zou een provider druk over futiliteiten maken , daar verdien UPC niets mee
volgens mij zeg jij in de ochtend geen goeiemorgen maar upc
Voor de duidelijkheid ik praat s,morgens met m,n omgeving over van alles en nogwat, UPC stoort ons niet in de relatiesferen, waarom ook UPC functioneert prima o
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Vermoeden dat UPC eigen contractbreuk doet.
Dus als ik op mijn verzoek bij jou een nieuwe voortuin zou aanleggen, is het alsnog redelijk om van jou te verlangen dat je betaald daarvoor? Terwijl het op mijn verzoek is gegaan?Henri42 schreef:Bij mij is de telefonie ook gewijzigd van analoog naar digitaal, er is toen uitdrukkelijk bij vermeld dat er een nieuw contractperiode van toepassing was, het lijkt me ook logisch gezien de gedane inverstering van UPCIn hun eigen opdracht (UPC schriftelijk verzoek) mijn UPC telefonie te wijzigen van analoog naar internet telefonie.
Want op deze manier verteld TS het - dat het geen actie van hem is, maar van UPC. Dan zou kosten of nieuw contract totaal onredelijk zijn.
En zo niet - waarom dan niet?
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: Vermoeden dat UPC eigen contractbreuk doet.
valt me op dat webcare op dit topic geen antwoord meer geeft.
zou misschien handig zijn om dit probleem eens duidelijk te maken?
dus webcare, geef eens wat duidelijkheid? hoe kunnen jullie bij een verplichte modemswap een nieuw jaarcontract aansmeren?
zou misschien handig zijn om dit probleem eens duidelijk te maken?
dus webcare, geef eens wat duidelijkheid? hoe kunnen jullie bij een verplichte modemswap een nieuw jaarcontract aansmeren?
Re: Vermoeden dat UPC eigen contractbreuk doet.
Wij hebben nog steeds geen enkele reactie gekregen van UPC ondanks dat ik ben ingegaan op hun verzoek nadere persoonlijke gegevens te verstrekken: tevens een vragenlijst ingevuld via hun wizard: voor de zoveelste keer ))
Re: Vermoeden dat UPC eigen contractbreuk doet.
[email protected] ipv het contactformulier invullen.l.windig schreef:Wij hebben nog steeds geen enkele reactie gekregen van UPC ondanks dat ik ben ingegaan op hun verzoek nadere persoonlijke gegevens te verstrekken: tevens een vragenlijst ingevuld via hun wizard: voor de zoveelste keer ))
Re: Vermoeden dat UPC eigen contractbreuk doet.
Heb al 3 keer een contactformulier ingevuld )
Re: Vermoeden dat UPC eigen contractbreuk doet.
schofterig van upcl.windig schreef:Wij hebben nog steeds geen enkele reactie gekregen van UPC ondanks dat ik ben ingegaan op hun verzoek nadere persoonlijke gegevens te verstrekken: tevens een vragenlijst ingevuld via hun wizard: voor de zoveelste keer ))
valt me op dat webcare op dit topic geen antwoord meer geeft.
die geven alleen antwoord op wat in hun straatje past
Re: Vermoeden dat UPC eigen contractbreuk doet.
l.windig schreef:Heb al 3 keer een contactformulier ingevuld )
deze formulieren komen bij alle providers op de grote hoop te liggen, probeer [email protected]
Tiptoo jij vindt heel veel, misschien wel teveel met one liners zonder motivaties en richtlijnen
Re: Vermoeden dat UPC eigen contractbreuk doet.
Henri42 schreef:
Tiptoo jij vindt heel veel, misschien wel teveel met one liners zonder motivaties en richtlijnen
ik heb al vaker gezegd Henri.....bij mij is een provider of goed of minder maar nog steeds geen afgod