LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vibernet Groningen: SLECHT!
vibernet Groningen: SLECHT!
Vorig jaar in april waren wij overgestapt naar vibernet. Hadden we dus NOOIT moeten doen! Alleen omdat het ons goedkoper leek (is het ook, maar zeer slechte kwaliteit en slechte medewerkers) waren wij dus overgestapt. Iedere maand moest ik minstens 1x bellen, want er was altijd wel iets aan de hand.
Vibernet werkte samen met online.nl en vanaf 1 februari (morgen dus) gaat vibernet niet meer samenwerken met online.nl, dit weet ik door dat ik in december 2013 een brief heb ontvangen met een overstapformulier van online.nl. ik had dus vibernet gebeld en vroeg of mijn contract dus per 1 februari zou beeindigen, want ik begreep niet zo goed waarom ik een overstapformulier had gekregen van online.nl. Een medewerker vertelde mij dat online.nl klanten wilt afpakken en vandaar zo een brief heeft gestuurd naar alle vibernet klanten. Hij zei ook als je dat invuld, zou je en bij ons en bij online.nl klant zijn, dus dubbel betalen. Ik heb de overstapformulier niet ingevuld, mijn contract zou aflopen in april. Hij zei dat wij in januari een nieuwe modem zouden ontvangen, kreeg daar ook een brief over. Tot vandaag dus gwacht en niets gehad. Ik belde vibernet weer op zegt de medewerker (die ik heeeeeeel vaak heb gesproken) dat wij ons contract hebben opgezegd terwijl wij dat niet hebben gedaan! Ik was heel boos en heb meteen een bezwaarschrift gemaakt en opgestuurd naar vibernet. Vanaf morgen hebben wij dus geen internet, tv en telefonie. Baal er erg van! Dus mensen: VIBERNET RAAD IK NIEMAND AAN!!!!!
Vibernet werkte samen met online.nl en vanaf 1 februari (morgen dus) gaat vibernet niet meer samenwerken met online.nl, dit weet ik door dat ik in december 2013 een brief heb ontvangen met een overstapformulier van online.nl. ik had dus vibernet gebeld en vroeg of mijn contract dus per 1 februari zou beeindigen, want ik begreep niet zo goed waarom ik een overstapformulier had gekregen van online.nl. Een medewerker vertelde mij dat online.nl klanten wilt afpakken en vandaar zo een brief heeft gestuurd naar alle vibernet klanten. Hij zei ook als je dat invuld, zou je en bij ons en bij online.nl klant zijn, dus dubbel betalen. Ik heb de overstapformulier niet ingevuld, mijn contract zou aflopen in april. Hij zei dat wij in januari een nieuwe modem zouden ontvangen, kreeg daar ook een brief over. Tot vandaag dus gwacht en niets gehad. Ik belde vibernet weer op zegt de medewerker (die ik heeeeeeel vaak heb gesproken) dat wij ons contract hebben opgezegd terwijl wij dat niet hebben gedaan! Ik was heel boos en heb meteen een bezwaarschrift gemaakt en opgestuurd naar vibernet. Vanaf morgen hebben wij dus geen internet, tv en telefonie. Baal er erg van! Dus mensen: VIBERNET RAAD IK NIEMAND AAN!!!!!
Re: vibernet Groningen: SLECHT!
vibernet werkt(e) helemaal niet nimmer nooit niet samen met online. Je kreeg wellicht gewoon reclame in de bus omdat je contract bijna afloopt..marketing heet dat. En ja, je gegevens liggen allang te koop ergens in Almere. Privacy, niet in NL...
Oh, ik kreeg bijna iedere maand een brief van online.nl. Daarin stond dat de factuur niet betaald was enz. enz. terwijl dat dat automatisch moet gebeuren. Dat is ook een van de redenen waarom ik vibernet belde. Tv en internet was van online.nl werd er mij toen verteld. Reclame is het zeker niet! Het is allemaal zo slecht geregeld. Online.nl doet niets verkeerds, schuld ligt bij vibernet!
Ik heb trouwens ook nooit een duidelijke factuur gezien. Bedragen kloppen niet eens! Ze zijn zo slecht bezig, kan van alles opnoemen!
Ik heb trouwens ook nooit een duidelijke factuur gezien. Bedragen kloppen niet eens! Ze zijn zo slecht bezig, kan van alles opnoemen!
Laatst gewijzigd door Meltem op 01 feb 2014 00:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Meltem schreef:Oh, ik kreeg bijna iedere maand een brief van online.nl. Daarin stond dat de factuur niet betaald was enz. enz. terwijl dat dat automatisch moet gebeuren. Dat is ook een van de redenen waarom ik vibernet belde. Tv en internet was van online.nl werd er mij toen verteld. Reclame is het zeker niet! Het is allemaal zo slecht geregeld. Online.nl doet niets verkeerds, schuld ligt bij vibernet!
-
Ik ben ook al een zeer lange tijd vaste klant van Vibernet en ben erg tevreden. Er zijn altijd mensen die 'slechte' ervaringen hebben of omdat het niet allemaal goed zoals ze willen gelijk het bedrijf zwart willen praten. Ik heb netjes een brief van Vibernet gekregen dat ze de samenwerking met Online.nl stoppen en dat er een mogelijkheid is om bij Vibernet te blijven of om definitief over te stappen naar Online.nl. Online.nl heeft daar ook netjes een brief van verstuurd. De samenwerking is gelukkig gestopt want al die storingen enzovoort komt puur van Online.nl aangezien zij niet aan de vraag van Vibernet kunnen voldoen. Het is dus goed dat Vibernet niet meer met Online.nl samenwerkt. Vibernet heeft ook aangegeven een contract met een betere provider te hebben afgesloten waardoor de storingen en slechte service nu eindelijk passé zijn. Dit vinden zij zelf ook erg vervelend en dat geven ze ook meerdere malen aan. Dit kon tot het contract met Online.nl eindigde ook niet verbeterd worden. De prijzen van Vibernet zijn inderdaad goedkoper en daarom het allerbeste alternatief. Als er mensen zijn die denken dat er een 'perfecte' provider is zonder storingen zo af en toe... ja, succes met zoeken! Ik heb in ieder geval het volle vertrouwen in Vibernet nu deze niet meer met Online.nl samenwerkt en blijf hier zeker altijd bij! Ja mensen.. met een beetje research kom je tenminste tot feitelijke reactie in plaats van een reactie puur gebasseerd op een gevoel omdat de dingen niet gaan zoals je die in gedachten hebt. Nee, dat klopt en daar is ook geen excuus voor maar dit komt niet van Vibernet weg maar van het tekort aan service van Online.nl. Deze kunnen niet meer aan de vraag voldoen en vandaar ook de overstap van Vibernet en samenwerking met een ander. Kortom: Als je dan iets op RADAR zet, laat het dan ook feitelijk zijn en niet iets wat totaal niet waar blijkt te zijn !
-
Vibernet heeft samengewerkt met Online.nl maar beide hebben de samenwerking opgezegd aangezien Online.nl niet meer aan de vraag van Vibernet kan voldoen. Vandaar ook dat we (klanten) daar allemaal een brief van hebben gekregen... Dat sommige mensen niet weten waar ze over praten en dat toch op RADAR gooien komt dan ook niet echt 'slim' overbokkel schreef:vibernet werkt(e) helemaal niet nimmer nooit niet samen met online. Je kreeg wellicht gewoon reclame in de bus omdat je contract bijna afloopt..marketing heet dat. En ja, je gegevens liggen allang te koop ergens in Almere. Privacy, niet in NL...
-
Vibernet Groningen: Geweldige aanbieder!
-
Haha, eens!!liset-1969 schreef:Vibernet heeft samengewerkt met Online.nl maar beide hebben de samenwerking opgezegd aangezien Online.nl niet meer aan de vraag van Vibernet kan voldoen. Vandaar ook dat we (klanten) daar allemaal een brief van hebben gekregen... Dat sommige mensen niet weten waar ze over praten en dat toch op RADAR gooien komt dan ook niet echt 'slim' overbokkel schreef:vibernet werkt(e) helemaal niet nimmer nooit niet samen met online. Je kreeg wellicht gewoon reclame in de bus omdat je contract bijna afloopt..marketing heet dat. En ja, je gegevens liggen allang te koop ergens in Almere. Privacy, niet in NL...
-
Reactie: VIBERNET raad ik IEDEREEN aan. (ben namelijk zelf klant en kan je zeggen dat dit pure onzin is)Meltem schreef:Vorig jaar in april waren wij overgestapt naar vibernet. Hadden we dus NOOIT moeten doen! Alleen omdat het ons goedkoper leek (is het ook, maar zeer slechte kwaliteit en slechte medewerkers) waren wij dus overgestapt. Iedere maand moest ik minstens 1x bellen, want er was altijd wel iets aan de hand.
1e feit: Meltem, het is logisch dat als jij een contract hebt, jij inderdaad aan een bepaalde datum vast zit. Vind maar eens een provider waarbij dit niet het geval is.
2e feit: Ik als klant heb natuurlijk ook de brief van Online.nl en van Vibernet gekregen waarbij ik op de hoogte ben gesteld van de komende veranderingen.
3e feit: Zowel Vibernet als Online hebben hier goed aan gedaan want er waren inderdaad vaak storingen en om die reden is de samenwerking ook gestopt!
4e feit: Vibernet heeft via die brief netjes uitgelegd hoe wij als klanten onze wil, overstappen of niet, kenbaar kunnen maken.
5e feit: De storingen worden hierdoor juist op stop gezet. Online kon helaas niet aan de vereisten van Vibernet voldoen (niets ten nadele van Online)
6e feit: De medewerkers waar je het over hebt zijn na mijn ervaringen toe altijd erg begripvol en proberen alles zo snel mogelijk op te lossen. Als ik belde en aangaf wat ik vervelend vond dan gaven zij aan hier een oplossing voor te zoeken wat dus nu ook is gebeurd.
7e feit: Ik heb gebeld en netjes, zoals in de brief van Vibernet vermeld, aangegeven bij hun klant te willen blijven waarna ze gelijk een afspraak met mij hebben gemaakt om de nieuwe modem aan te leggen en uitleg te geven over de nieuwe samenwerking en welke voordelen dit met zich mee brengt! Top!
Conclusie: Je kunt van alles schrijven, maar als je de feiten eens op een rij zet blijkt het soms zo slecht nog niet te zijn en het wordt er uiteindelijk nu alleen maar beter op! Het gaat mij om de laagste prijs, welke ik bij Vibernet heb, en een goede service en weinig tot geen storingen, welke nu ook echt gegarandeerd kunnen worden. Go, Go Vibernet
Nou ik ben blij dat alles goed is gegaan bij jullie!
Vibernet is inderdaad voordelig, maar sinds ik ben overgestapt, was er altijd iets aan de hand.
Wat de brieven betreft, ik heb ook netjes brieven ontvangen van beide partijen, ook in januari telefonisch contact gehad over de nieuwe modem. 31 januari kreeg ik nog niets, dus weer gebeld en kreeg toen te horen dat ik geen nieuwe modem kreeg, omdat mijn contract is opgezegd (ik zelf heb dat niet eens opgezegd, niemand niet!). Kortom ik heb er zelf slechte ervaringen mee, dit is dus MIJN feit!
Voor de mensen die er wel tevreden mee zijn, hoop ik dat het zo blijft!
Vibernet is inderdaad voordelig, maar sinds ik ben overgestapt, was er altijd iets aan de hand.
Wat de brieven betreft, ik heb ook netjes brieven ontvangen van beide partijen, ook in januari telefonisch contact gehad over de nieuwe modem. 31 januari kreeg ik nog niets, dus weer gebeld en kreeg toen te horen dat ik geen nieuwe modem kreeg, omdat mijn contract is opgezegd (ik zelf heb dat niet eens opgezegd, niemand niet!). Kortom ik heb er zelf slechte ervaringen mee, dit is dus MIJN feit!
Voor de mensen die er wel tevreden mee zijn, hoop ik dat het zo blijft!
Bakir of bekir van Vibernet (klantenservice) hangt gewoon de telefoon op terwijl ik een bewijs wil hebben van de opzegging die ik heb verstuurd naar hun volgens hun. Ik moet maar een rechtzaak openenen zegt hij. Terwijl ik hem 2 dagen geleden heb gesproken over de bezwaarschrift. Hij zei dat ik daar antw op zou krijgen binnen 2 dagen. Ik ontvang vandaag een brief met alleen de facturen en geen antwoord op mijn bezwaarschrift. Hij gaf net aan dat ze dat niet gaan beantwoorden en dat ze ook andere dingen te dpen hebben en dat ik dus een rechtzaak moet openen vervolgens hing hij zomaar op.
Heel associaal dit!
Dus ik vraag me af hoe de klanten van vibernet er heel tevreden over zijn terwijl ik heel wat meemaak.
Tuurlijk, een storing of iets kan altijd, maar toch niet elke maand en vooral dit kan toch niet?
Nu ga ik ze wel zwart maken ja nu wat er vandaag is gebeurd.
Vibernet raad ik niemand aan nogmaals!!!!
Nu kan ik een rechtzaak openen, maar ikweet 100% dat zijgaan liegen! Leugenaars zijn het, dat heb ikgemerkt! En niet klantvriendelijk als je met zo een probleem zit! Heb iknu teveel gevraagd?
Heel associaal dit!
Dus ik vraag me af hoe de klanten van vibernet er heel tevreden over zijn terwijl ik heel wat meemaak.
Tuurlijk, een storing of iets kan altijd, maar toch niet elke maand en vooral dit kan toch niet?
Nu ga ik ze wel zwart maken ja nu wat er vandaag is gebeurd.
Vibernet raad ik niemand aan nogmaals!!!!
Nu kan ik een rechtzaak openen, maar ikweet 100% dat zijgaan liegen! Leugenaars zijn het, dat heb ikgemerkt! En niet klantvriendelijk als je met zo een probleem zit! Heb iknu teveel gevraagd?