LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone super slechte klantenservice

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Briks

Vodafone super slechte klantenservice

Ongelezen bericht door Briks »

Na lang zoeken wil ik overstappen naar vodafone, [vast bellen en internet] veel goedkoper dan KPN.
Dus zo gedaan.. vrijdag komt het pakket aan, mooi snel. maar toen ging het heel erg mis.
Verkeerde naam, 2 telnr waar ik niet om gevraagd had, overnamen van mijn huidige nr.
Ach dacht ik dan toch maar doen en later wijzigen, kan ook.
Toen het installeren, bij de eerste vraag liep ik al vast.
eerste vraag was wat je aansluiting was, na lang zoeken gevonden maar wat ik ook aan verschillende dingen aanvinkte er zat elke keer een splitter tussen, die ik dus niet heb. tja wat nu.
Omdat de ingangs datum 4 febr in zou gaan was ik er vrijdag nacht aan begonnen, nu ik dus vast liep heb ik het zo gelaten en zaterdag maar verder gegaan. Zaterdag om 9 uur s`morgens begonnen met bellen.... eindeloze bandjes op duur 0900 nrs en het nr wat ik moest hebben beginnend met 7171 kreeg ik te horen dat dat niet bestond. dan maar een vodafone winkel bellen voor een wel werkend nr. weer een 0900 nr. na heel veel bandjes eindelijk rond 12 uur een menselijke stem....klachten voor gelegd en zou binnen het uur terug gebeld worden, anderhalf uur later nog niks gehoord, dus maar weer gebeld, allemaal op dat 0900 nr voor technische dienst want anders lukt het gewoon niet, internet lag er al uit dus een beetje paniek was er wel, want zo gaat ook mij vaste nr dacht ik. Weer de hele route via bandjes en doorlinkjes op zoek naar een menselijke stem, en ja hoor gelukkig.. nogmaals
klachten voor gelegd en zou worden doorverbonden met klantenservice en wat denk je... word ik doorverbonden met een bandje over mobielinternet!!!
en toen had ik het gehad met vodafone, alles afgekoppeld en ingepakt en weggebracht, weer kosten gemaakt van € 6,50 voor verzending.
heb er een briefje ingedaan van A tot E aan klachten met telnr in de hoop dat...
nu is het dinsdagmiddag maar nog steeds niets van ze gehoord.
En omdat ik het toch wel erg graag wil zelf maar weer gebeld, zelfde route bandjes, doorschakelingen ed, hele lange weg en 2 uur later, toch maar opnieuw het pakket aangevraagd. De rest moet via klantenservice [hebben ze die dan???]
al de gemaakte kosten kan je naar fluiten als je een klacht hebt moet je per brief [weer kosten] naar 1 of ander adres sturen. Ik heb nog gevraagd of ik nu door al die kosten die ik gemaakt heb en zij mij toch [neem ik aan] graag als klant willen ze me niet tegemoet willen komen met een service monteur??? ja dat kon tegen betaling??? zei een werknemer van vodafone.. uh vraag niet verstaan of zo..?? nog een keer duidelijker uitgelegd maar volgens mij legt hij de hoorn gewoon op zijn bureau en af en toe ja en nee zeggend want verder kwam ik niet. Dus al met al nu al heel veel kosten gemaakt en heb nog niks van hun gekregen..... zeer schandelijke praktijken en een gruwelijke slechte klantenservice.. ik hoop echt van harte dat ik ze, na installatie niet meer hoef te bellen ed. want de nu al gemaakte kosten zullen al wel in de 20tigjes lopen.

Ik hoop dat ze nog bellen of op andere manier contact met me opnemen voor enige vorm van excuus of tegemoetkoming dat zou ik erg op prijs stellen..

squidgyboy

Re: Vodafone super slechte klantenservice

Ongelezen bericht door squidgyboy »

alleen domme mensen bellen 0900 nummers.... je kunt ze bellen op dit gratis nummer 0800 0560 ...

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

squidgyboy schreef:alleen domme mensen bellen 0900 nummers.... je kunt ze bellen op dit gratis nummer 0800 0560 ...
Vodafone 1200 bellen domme mensen bestaan niet :?: :idea:

Briks

squidgyboy, bedankt voor het telnr. komt er na die 0560 nog meer cijvers? omdat je er puntjes achter gezet hebt? zo ja wil je me dan via pbje de rest geven?
bvd.
zulke nr worden ook nergens gemeld he?

En Har06, ook bedankt idd zulke mensen bestaan niet. je kan niet alles weten.
Maar ik denk dat 1200 alleen gratis is als je met mobiel belt.

Nog een goede mop horen? vandaag kreeg ik het terug gezonden pakket weer aangeboden. Natuurlijk niet aangenomen TNT weet zeker niet wat 'retour afz' is,
wat met ik er koeienletters opgeschreven had. Ga niet weer € 6,50 betalen? ze zijn rijk genoeg bij de post.

squidgyboy

Ongelezen bericht door squidgyboy »

nee dit is gewoon het nummer 0800 0560 die puntjes zijn gewoon een tik van mij ....

Briks

interessante tik, squidgyboy heb ik zo af en toe last van.
Maar toch hartelijk bedankt.

Maar ik ben afgestapt van vodafone, omdat ik via een ander site dat heb bestelt zijn zij achter mijn klacht aangegaan, nu blijkt dat de bedrading voor vodafone hier helemaal niet geïnstalleerd kan worden, plus dat 1 of ander vorige bewoner ook al eens vodafone besteld heeft en dat het weken duurt voordat vodafone die bewoner uit hun registratie hebben, ze moeten hem eerst opsporen en contact met hem opnemen vandaar, maar gewijzigd naar scarlet one.
Nu maar zien of dat beter gaat.

Geld zal ik wel nooit meer terug krijgen helaas, maar nu weet ik dat mocht er wat zijn ik naar de site kan gaan waar ik het bestelt heb en zij gaan er dan voor zorgen dat het wel goed komt [weer wat geleerd].

Gr Briks

Har06

Briks schreef:interessante tik, squidgyboy heb ik zo af en toe last van.
Maar toch hartelijk bedankt.

Maar ik ben afgestapt van vodafone, omdat ik via een ander site dat heb bestelt zijn zij achter mijn klacht aangegaan, nu blijkt dat de bedrading voor vodafone hier helemaal niet geïnstalleerd kan worden, plus dat 1 of ander vorige bewoner ook al eens vodafone besteld heeft en dat het weken duurt voordat vodafone die bewoner uit hun registratie hebben, ze moeten hem eerst opsporen en contact met hem opnemen vandaar, maar gewijzigd naar scarlet one.
Nu maar zien of dat beter gaat.

Geld zal ik wel nooit meer terug krijgen helaas, maar nu weet ik dat mocht er wat zijn ik naar de site kan gaan waar ik het bestelt heb en zij gaan er dan voor zorgen dat het wel goed komt [weer wat geleerd].

Gr Briks
Vreemd verhaal, iets bestellen wat helemaal niet kan??, eerst even googlen van te voren lijkt me,toch ? :roll:

Briks

Har06 ben jij alwetend??
Ik dus niet en er zijn er gelukkig meer, dus hoef me niet te schamen.
Als het bedrijf waar ik het bestelde het ook niet wist..
Het schijnt dat niet al de telefoonverbindingen het zelfde aangesloten worden in huizen, zo ook bij mij niet en ik ga niet een heel systeem open maken om te kijken of het met rood/blauwe draadjes binnen komt of met groen/gele.
Maar laat je niet tegen houden door mij als jij dat zo graag doet, leef je uit zou ik zo zeggen..

Bedankt voor je zorgzame opmerkingen,
Gr briks

Har06

Briks schreef:Har06 ben jij alwetend??
Ik dus niet en er zijn er gelukkig meer, dus hoef me niet te schamen.
Als het bedrijf waar ik het bestelde het ook niet wist..
Het schijnt dat niet al de telefoonverbindingen het zelfde aangesloten worden in huizen, zo ook bij mij niet en ik ga niet een heel systeem open maken om te kijken of het met rood/blauwe draadjes binnen komt of met groen/gele.
Maar laat je niet tegen houden door mij als jij dat zo graag doet, leef je uit zou ik zo zeggen..

Bedankt voor je zorgzame opmerkingen,
Gr briks
Briks: als ik een systeem bestel zoek ik wel eerst uit of de betreffende provider dit op mijn postcode kan leveren,verder ben ik niet alwetend alleen zorgzaam voor ik een product koop,je hoeft geen installatie bloot te leggen voor een google actie , succes ermee :mrgreen:

Briks

Har06, ik ga toch ook niet bestellen als het niet aangesloten kan worden :roll: , het kon op deze postcode. ik ben niet helemaal dom, ik heb al weken van te voren alles uitgevogeld maar ik kan niet kijken of en hoe het van de buitenkant aangesloten is dat kan niemand of je moet bij die technische dienst van de huizenbouw werken.
Nu blijkt dat vodafone en waar ik het bestelde ook niet wisten dat de draadjes anders zijn aangesloten.

Ik vind dat ik al weer te lang over dit onderwerp door ga, dus voor mij is dit het laatste antwoord.
Vr gr
Briks

Har06

Briks schreef:Har06, ik ga toch ook niet bestellen als het niet aangesloten kan worden :roll: , het kon op deze postcode. ik ben niet helemaal dom, ik heb al weken van te voren alles uitgevogeld maar ik kan niet kijken of en hoe het van de buitenkant aangesloten is dat kan niemand of je moet bij die technische dienst van de huizenbouw werken.
Nu blijkt dat vodafone en waar ik het bestelde ook niet wisten dat de draadjes anders zijn aangesloten.

Ik vind dat ik al weer te lang over dit onderwerp door ga, dus voor mij is dit het laatste antwoord.
Vr gr
Briks
Je hebt helemaal gelijk,de draadjes zijn maar een warboel,zit dit bij de buren ook zo in elkaar gesleuteld? :idea: :?:

Mousy

Ongelezen bericht door Mousy »

Har06 schreef:
squidgyboy schreef:alleen domme mensen bellen 0900 nummers.... je kunt ze bellen op dit gratis nummer 0800 0560 ...
Vodafone 1200 bellen domme mensen bestaan niet :?: :idea:
info over 1200 bellen
http://help.vodafone.nl/cgi-bin/consume ... ffid_33149

Gesloten