LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone thuis tv app niet compatibel
Vodafone thuis tv app niet compatibel
Sinds juni 2012 klant bij Vodafone thuis internet (glasvezel). Op zich werd dit alles snel opgeleverd en had ik tot onlangs geen klachten. Een paar weken geleden moest ik mijn tablet herstellen naar fabrieks instellingen, hierdoor dus ook alle apps opnieuw moeten downloaden. Toen kwam ik erachter dat ik de Vodafone live tv app niet meer kan installeren. Dit wordt veroorzaakt doordat de app niet compatibel is met apparaten welke draaien op android 4.0 of hoger. Dit terwijl de Samsung galaxy tab als gecertificeerd op de site wordt vermeld van Vodafone. De app heeft ook altijd gewerkt op mn tab zelfs met android 4.2. Nu wordt er al vanaf juli 2012 bij Vodafone gemeld dat dit probleem er is, echter is het tot de dag van vandaag nog niet opgelost door Vodafone. Ze zijn alleen maar bezig met klanten werven en niet de problemen op te lossen van bestaande klanten. Tijd dus om zo snel mogelijk afscheid te nemen van dat flutbedrijf!
Re: Vodafone thuis tv app niet compatibel
Als ik op de berichten op dit forum af zou gaan kan je dan bij niemand anders terecht hoor.... De ene schijnt nog slechter te zijn dan de andere....