LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vreemde samenwerking tele2 en kpn

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
wouteronrust

vreemde samenwerking tele2 en kpn

Ongelezen bericht door wouteronrust »

vorige maand kreeg ik per post op mijn woonadres (een vaste gemeentelijke ligplaats van een woonschip) de "3 in 1" aanbieding van tele2. aangezien ik na mijn aanmelding via internet geen bevestiging per post had gekregen (de "welkomstbrief"), deze week gebeld met tele2 en telefonisch hetzelfde abonnement geregeld. de volgende dag werd ik echter gebeld door de klantenservice van tele2 met de mededeling dat er op mijn adres geen kpn-aansluiting is c.q zou zijn (d.w.z. volgens het kpn-bestand dat tele2 gebruikt), dit is vreemd, aangezien ik bij de kpn hetzelfde (3 in 1) pakket wel kan bestellen (maar stuk duurder)... klantenservice medewerkster overlegt met haar supervisor, maar kan mij niet verder helpen en wil mij ook niet doorverbinden (zij adviseert mij zelfs om naar de kpn te gaan), vreemd .... waarom kan kpn het wel leveren en tele2 niet, zijn er ondanks de "gezonde concurrentie" toch soms onderlingen markt- c.q. prijsafspraken tussen tele2 en kpn of wil tele2 liever geen "woonschepelingen" als klant?

Tele2 Webcare

Re: vreemde samenwerking tele2 en kpn

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste wouteronrust,

Mijn excuses dat er verwarring is ontstaan over je aansluiting nadat je je aan hebt gemeld voor het 3in1-pakket! Ik wil graag verder voor je uitzoeken waar dit mis gaat. Ik zie dat je je bericht ook op het Tele2 Forum hebt geplaatst. Ik heb je daar om je gegevens gevraagd, zodat ik dit voor je op kan pakken. Om het overzicht te bewaren zal ik je probleem verder via dat forum behandelen.

Ik hoop je zo voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

jolanda77

Re: vreemde samenwerking tele2 en kpn

Ongelezen bericht door jolanda77 »

ik zal zeker geen tele2 nemen tv van hun waardeloos internet zo traag als het maar kan zijn telefoon gaat

Gesloten