LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waardeloze klantenservice Tele2

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
stoppie1

Waardeloze klantenservice Tele2

Ongelezen bericht door stoppie1 »

Heb me laten verleiden om Tele2 compleet te nemen. Ik op 7 juni 2008 een bestelling hiervoor gedaan, welke netjes bevestigd werd. Gisteren kreeg ik mijn modem binnen dus ik dacht laat ik eens kijken wanneer de exacte datum van oplevering is, op hun website. Zie ik tot mijn stomme verbazing dat de order 14 aug gecanceld is. Ik vandaag bellen met Teles klantendienst. Geen van allen konden mij zeggen wat nu hier de reden voor was. Wel was de boodschap, dat ik minimaal 12 dagen moet wachten voordat ik weer over internet kan beschikken. Ik vragen of dat niet sneller kan, het hoopgevende antwoord was dat ik niet de enige met problemen was, en dus maar moet wachten totdat het hun schikt het probleem op te lossen. Dat er problemen zich voor kunnen doen, kan ik best begrijpen, maar dat niemand actie onderneemd totdat je zelf belt is een zeer kwalijke zaak.

Op de website staat te pronken dat ze de nummer 1 internet provider zijn, zijn de andere dan nog slechter??

TdeHond

Re: Waardeloze klantenservice Tele2

Ongelezen bericht door TdeHond »

Telfort is erger, zie Telfort's stalking met onterechte facturen op thread: Telfort maakt fout op fout, onder internetproviders.

( even de tranen van het lachen om dit geklungel van Tele2 uit mijn ogen vegen)
Stuur een brief

Stel Tele2 in gebreke. Deel hen mede dat u op d.d. een modem heeft ontvangen na order voor ...... op 7 juni 2008. Groot is dan ook uw verbazing dat Tele2 zonder overleg hierover met u uw order op 14 augustus heeft geannuleerd. U verwacht dat u als u het modem ontvangt dit kunt aansluiten en dat u vervolgens een werkende internet verbinding heeft.
U geeft hen 10 werkdagen de tijd om er zorg voor te dragen dat uw verbinding werkt. Mocht dit niet lukken ontbindt u de overeenkomst.

Z.n. beide brieven aangetekend verzenden. In tweede brief ook uw toestemming tot automatische incasso intrekken.
U voorkomt zo dat u na 12 dagen te horen krijgt dat zij niets over uw telefoontje kunnen terugvinden en dat de 12 dagen weer ingaan.

Veel providers lijken direct naast de ingang een papierversnipperaar te hebben staan, speciaal voor niet aangetekende brieven. Hoezo service voor gedupeerden van de providers?
consuwijzer:
Hier klacht indienen

Uranus1963

Ongelezen bericht door Uranus1963 »

Ik heb een abonnement van Tele2. Tele2 Compleet voor een periode van 2 jaar. Ik was in het begin enthousiast. Ik heb alle kosten netjes betaald en alles geregeld, dus dat is het probleem niet, maar ze hebben gestopt met het leveren van ADSL. Ik zit nu ergens het internet uit de lucht te plukken, maar wel met het zelfde modemaanduiding, wat is te zien in het Netwerkcentrum van Windows Vista. Zij zeggen wij bepalen of we leveren en ik, als klant, is verplicht doordat je een abonnement hebt maandelijks het maandelijks bedrag te betalen, ondanks het feit, dat Tele2 me niet meer aangesloten heeft. Ik heb de nare kanten van Tele2 ontdekt. Ik dacht al:"Waar zitten de nare kanten toch, want iedere provider moet dat hebben". Well, geen show, no do"zegt men weleens. Laten we dat maar zo doen. Wanneer zij me niet willen aansluiten doet men aan contractbreuk. Zij leveren niet. Dan hoeven zij ook op geen betaling te rekenen.

Ik ga nu over naar een provider die je zo kan opzeggen en die geen abonnement kent. Ik ben wel tevreden met een tot 20 Mbit en dan met een gebruikssnelheid van 14 Mbit ofzo. De kosten van telefonie is super laag en je kan ook nog een abonnement (ook per maand opzegbaar) nemen voor landen zodat je ook naar buitenland niets betaald voor de telefoonkosten. Dan ben je van dit contractueel gezeur af.

Dus wanneer zij de vrijheid nemen je niet (meer) aan te sluiten, dan heeft de klant de vrijheid om niet meer de maandelijkse termijnen te voldoen. Tele2 heeft haar Algemene Voorwaarden veranderd. Daar kan je voor of tegen zijn, maar wanneer je dan niet eens bent kan je altijd er vanaf. Dat is bij de OPTA en nMA zo vastgesteld.

TdeHond

Ongelezen bericht door TdeHond »

Vergeet niet schriftelijk aangetekend op te zeggen nadat u ze eerst in gebreke hebt gesteld en een termijn gesteld heeft om de verbinding te herstellen. Anders blijft u betalingen verschuldigd.

Gesloten