LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waarschuwing kpn glasvezel experiabox V8

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
matje44

waarschuwing kpn glasvezel experiabox V8

Ongelezen bericht door matje44 »

hierbij wil ik iedere apple bezitter waarschuwen om vooral geen glasvezel van kpn te nemen om de volgende redenen.de kpn experiabox V8 heeft een wifi signaal wat zeer slecht is je bent genoodzaakt om met je laptop in de meterkast te gaan zitten want in de woonkamer heb je al geen snelheid meer,ik heb dat wel opgelost door er een accesspoint aan te hangen(kosten 60 euro)maar wat ik nog erger vind is dat diverse functies niet meer werken o.a.ik kan niet meer draadloos printen (airplay)ook de airplay naar de apple tv werkt niet meer.ik heb diverse malen contact gehad met de helpdesk van kpn maar daar kan of wil ? niemand helpen.laatste maal kreeg ik te horen dat kpn zorgd dat glasvezel in de meterkast komt en wat ik daarop aansluit niet hun zorg is.ik heb nog aangegeven dat in het verleden met adsl alles prima werkte en dat het dus aan hun experiabox ligt maar daar willen ze niets van weten.ik heb op diverse forums navraag gedaan en het blijkt dus dat heel veel mensen problemen hebben met de experia V8 en dat dit bij kpn bekent is maar dat zij er niks mee doen
dus bedankt kpn voor jullie waardeloze experiabox V8

devious

Re: waarschuwing kpn glasvezel experiabox V8

Ongelezen bericht door devious »

Nounou M.Martens. Sinds wanneer gebruik jij het Bonjour-protocol?

BerendDeMeyer

Ongelezen bericht door BerendDeMeyer »

Hallo,

EENS @matje44 !

Tijdens de bestelprocedure per telefoon ben ik uiterst vriendelijk geholpen, dat dan weer wel! Maar..... er is mij nooit gevraagd of ik eventueel Apple gebruiker ben. Gelukkig heb ik binnen 14 dagen van mijn recht tot inkeer (ja als je al die drama's leest op het KPN-forum, dan kom je wel tot inkeer) gebruik kunnen maken en KPN FTTH Compleet Premium geannulleerd! Pfffffff, door het oog van de naald, zal ik maar zeggen.

Wel vreselijk jammer dat er op deze wijze met het product FTTH kan/mag worden omgegaan door de KPN's van deze wereld. Het product is SUPER, de verkooppraatjes, gebruikte techniek (bijv. EB V8 / afknijpen 'HD'-stream tot 7.2Mbit, terwijl Ziggo via de kabel al 14Mbit aanbiedt voor HD 1080i) en de after-sales zijn WAARDELOOS!

Ik zie een mooie Kamervraag voor mij opdoemen, omdat FTTH op deze manier om zeep wordt geholpen!

Nu maar eens rustig doorgaan met het zoeken naar een goede provider voor Internet via FTTH voor een APPLE gebruiker, iemand een ideetje?

Bedankt voor het lezen en jullie (eventuele) reacties!

devious

Ongelezen bericht door devious »

BerendDeMeyer schreef:..
Ik zie een mooie Kamervraag voor mij opdoemen...
Kamervraag? :shock:

Jacek

Ongelezen bericht door Jacek »

Vreemd ? In mijn slaapkammer (tweede verdieping) smart sony, beneden samsung en heb een test gedaan , dus via netflix 3 verschillende films tegelijk kijken, op 2 tv's en ipad 4. Alles loopt vloeiend in super HD.Vanaf Woensdag toen netflix begon,al erg veel bekeken,en echt de beeld is vloeiend en ik erg blij:)

Jacek

Ongelezen bericht door Jacek »

Whoops sorry, Ik heb gewoon adsl :mrgreen:

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

matje44 schreef:hierbij wil ik iedere apple bezitter waarschuwen om vooral geen glasvezel van kpn te nemen om de volgende redenen.de kpn experiabox V8 heeft een wifi signaal wat zeer slecht is je bent genoodzaakt om met je laptop in de meterkast te gaan zitten want in de woonkamer heb je al geen snelheid meer,ik heb dat wel opgelost door er een accesspoint aan te hangen(kosten 60 euro)maar wat ik nog erger vind is dat diverse functies niet meer werken o.a.ik kan niet meer draadloos printen (airplay)ook de airplay naar de apple tv werkt niet meer.ik heb diverse malen contact gehad met de helpdesk van kpn maar daar kan of wil ? niemand helpen.laatste maal kreeg ik te horen dat kpn zorgd dat glasvezel in de meterkast komt en wat ik daarop aansluit niet hun zorg is.ik heb nog aangegeven dat in het verleden met adsl alles prima werkte en dat het dus aan hun experiabox ligt maar daar willen ze niets van weten.ik heb op diverse forums navraag gedaan en het blijkt dus dat heel veel mensen problemen hebben met de experia V8 en dat dit bij kpn bekent is maar dat zij er niks mee doen
dus bedankt kpn voor jullie waardeloze experiabox V8
Experia is inderdaad een groot drama. Maar jouw nieuwe accesspoint is waarschijnlijk probleemveroorzaker. Als deze geen apple airplay ondersteund kun je het vergeten. Apple houdt zijn protocollen gesloten en wil je er gebruik van maken moet je dure licenties nemen. Goedkopere apparatuur ondersteund dat dus meestal niet.
Je kunt dus beter voor een duurdere router kiezen met airplay functionaliteit

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Jacek schreef:Vreemd ? In mijn slaapkammer (tweede verdieping) smart sony, beneden samsung en heb een test gedaan , dus via netflix 3 verschillende films tegelijk kijken, op 2 tv's en ipad 4. Alles loopt vloeiend in super HD.Vanaf Woensdag toen netflix begon,al erg veel bekeken,en echt de beeld is vloeiend en ik erg blij:)
Lijkt me onwaarschijnlijk, want super HD wordt nog niet ondersteund in Nederland door netflix. Bovendien ondersteund ook apple tv en de ipad het nog niet. Jij ziet het super hd logo, maar ondertussen kijk je gewoon op hd.
Super hd op 4 devices tegelijk is al helemaal utopia.

Gesloten