| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] waarschuwing LIJBRANDT e-mail server via glasvezel
waarschuwing LIJBRANDT e-mail server via glasvezel
Sinds 10 augustus 2013 kan ik mijn hoofd e-mailadres niet meer gebruiken. Lijbrandt heeft een softwarestoring en herkent mijn hoofd e-mailadres en bijbehorend wachtwoord niet meer. Heden, 10/9, nog steeds niet opgelost.
Ik heb wel toegang tot hun site. Daar behoren de uitgegeven e-mailadressen vermeld te staan. ER STAAT NIETS!! Ik kan dus ook niets wijzigen. Ik kom er niet in.
Telefoon en TV analoog zijn in orde.
Lijbrandt zegt: er is een softwarestoring, we werken hard aan het probleem, en we kunnen niets voor U doen, excuses voor het ongemak.
Wat kunnen we hier aan doen. Zijn er meer gedupeerden?
UPDATE: 1/10 werkte het weer na een belletje van een groot landelijk dagblad naar Lijbrandt, 8/10 weer niet, 9/10 weer wel na bellen met de technicus van Lijbrandt. Hun server vindt / in WW niet fijn.
Ik heb wel toegang tot hun site. Daar behoren de uitgegeven e-mailadressen vermeld te staan. ER STAAT NIETS!! Ik kan dus ook niets wijzigen. Ik kom er niet in.
Lijbrandt zegt: er is een softwarestoring, we werken hard aan het probleem, en we kunnen niets voor U doen, excuses voor het ongemak.
UPDATE: 1/10 werkte het weer na een belletje van een groot landelijk dagblad naar Lijbrandt, 8/10 weer niet, 9/10 weer wel na bellen met de technicus van Lijbrandt. Hun server vindt / in WW niet fijn.
Laatst gewijzigd door hmb47nbk op 09 okt 2013 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Bob Schurkjens
Re: waarschuwing LIJBRANDT e-mail server via glasvezel
Gewoon een Gmail-account aanmaken?
Dit is geen geschikte oplossing, vanwege zeer groot adresboek, ik heb gmail, overigens.Bob Schurkjens schreef:Gewoon een Gmail-account aanmaken?
Je Google account kan 25.000 adressen bevatten, heb je daar niet genoeg aan?hmb47nbk schreef:Dit is geen geschikte oplossing, vanwege zeer groot adresboek, ik heb gmail, overigens.Bob Schurkjens schreef:Gewoon een Gmail-account aanmaken?
Ik wist niet dat er nog mensen waren die het email account van hun provider gebruiken. Dat is toch helemaal niet handig?
-
Harrie Kierie
Wat heeft dit in vredesnaam met glasvezel te maken?hmb47nbk schreef:Sinds 10 augustus 2013 kan ik mijn hoofd e-mailadres niet meer gebruiken. Lijbrandt heeft een softwarestoring en herkent mijn hoofd e-mailadres en bijbehorend wachtwoord niet meer. Heden, 10/9, nog steeds niet opgelost.
GJvdZ schreef:Ik wist niet dat er nog mensen waren die het email account van hun provider gebruiken. Dat is toch helemaal niet handig?
Want?
-
Harrie Kierie
Want als je van provider wil veranderen dan.....ciske schreef:GJvdZ schreef:Ik wist niet dat er nog mensen waren die het email account van hun provider gebruiken. Dat is toch helemaal niet handig?
Want?
Als jouw provider wordt overgenomen dan....
Harrie Kierie schreef: Want als je van provider wil veranderen dan.....
Als jouw provider wordt overgenomen dan....
Zet je het over , simpel!
Ja gmail is handig! Staat je mail al in Amerika, hoeven ze niet moeilijk te doen om mee te lezen.GJvdZ schreef:Ik wist niet dat er nog mensen waren die het email account van hun provider gebruiken. Dat is toch helemaal niet handig?