LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waarschuwing telfort

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
jpragt

waarschuwing telfort

Ongelezen bericht door jpragt »

Sluit gen contract af met telfort betreffende interactieve tv/internet en vast bellen.
Na de bedenk tijd loopt uw aanvraag vast en doet telfort er niks aan.
Je kan bellen wat je wil en je krijg steds de mededeling u wordt terug gebeld (dus niet) en op email wordt ook niet gereageerd

ciske

Re: waarschuwing telfort

Ongelezen bericht door ciske »

Net als bij andere providers.

Wie weet komt Hugo wel, of iemand wel of geen abo afsluit bij Telfort, moet ieder zo voor zichzelf weten.

schaapje

Ongelezen bericht door schaapje »

U zegt dat het een feit is dat wanneer je bij Telfort een aanvraag doet deze vastloopt. U kunt dit mijn inziens niet weten. U verkondigt hiermee dus onzin.

Elke provider is slecht bereikbaar, uit ervaring werkt dit forum of het forum van een provider vele malen beter dan de telefoon of mail.

Wees duidelijk, waarschuw voor een specifiek probleem wat u daadwerkelijk heeft geconstateerd of kom met vragen waar je antwoord op wil. Hier kan niemand iets mee.

ciske

Ik heb zelf geen Telfort, maar vind wel dat het 1 van de weinigen is die wel goed helpen.

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@jpragt,

Vervelend om te zien dat u geen positieve ervaring heeft met de levering van uw nieuwe verbinding. Graag kijk ik wat ik voor u kan betekenen om uw aanvraag alsnog zo snel mogelijk uit te voeren. Ik heb daarvoor wat gegevens nodig; in een privebericht kunt u uw postcode, huisnummer en 06-nummer kenbaar maken. Mijn excuses voor het ongemak!

Hugo

patrick783

Ongelezen bericht door patrick783 »

Dit zocht ik dus, ook voor mij een negatieve ervaring.
Ik werd gebeld door telfort of misschien een callcenter vanwege interactieve televisie, omdat ik goedkoper uit zou zijn.
Ik heb tijdens dat gesprek al gelijk aangegeven dat ik er geen intresse erin heb, ik wil het niet hebben, en aangegeven dat vanwege het feit dat ik dit jaar van mijn bewindvoerder af ben en nog steeds schulden heb ik echt dat interactieve tv niet wilde hebben.
Wat schetst mijn verbazing, een week later een brief van Telfort dat mijn bestelling in bestelling was voor de interactive televisie.
Gelijk actie ondernomen, ik kon annuleren via webmail van Telfort, ging dus niet, kon wel mijn bestelling annuleren, maar dan moest ik een brief sturen naar Annuleren interactieve televisie Postbus 217, 2400AE in Alphen ad Rijn, dus dat gedaan.
Een tijd later krijg ik een brief van KPN, ook vanwege mijn vermeende abonnement op interactieve televisie van Telfort, omdat je dan Digitenne gratis zou kunnen gebruiken.
Kpn gebeld erover en alles uitgelegt voor wat betreft Telfort, maar daar kunnen zij niets aan doen.
Weer een tijd later staat Postnl aan de deur met het pakket Interactieve televisie, ik heb dat hele pakket geweigerd en retour laten sturen naar Telfort. Dat was eergisteren.
Nu vandaag een brief uit bus gehaald die gaat over de geplande oplevering!
Het lijkt erop dat mijn unnulering niet gewerkt heeft, en dat Telfort dus beslist wat goed voor mij zou zijn, en dat ik zelf geen inspraak heb wat ik wil, namelijk geen interactieve televisie.
Vandaag gebeld, word natuurlijk niet geholpen, krijg niemand aan de lijn.
Dus Telfort wat gaan we doen eraan?

Groet
Patrick783.

ciske

Wat schetst mijn verbazing, een week later een brief van Telfort dat mijn bestelling in bestelling was voor de interactive televisie
Laten ze maar bewijzen dat jij volgens hun besteld hebt, te gek voor woorden zeg.

patrick783

Ongelezen bericht door patrick783 »

het gekke is dat ik niets besteld had, bij het eerste telefoongesprek dan, ik had alles uitgelegt, dus ook over bewindvoerder, schulden, en ook dat ik het niet wilde hebben, dus mevrouw aan de andere kant van de lijn gaf aan mij te begrijpen, we hebben elkaar nog een prettige dag gewenst, en dat was het.
Voor de rest heb ik niets afgesproken over een bestelling, want ik wilde het niet.
Maar toch denk ik dan dat het ergens aan de andere kant verkeerd is gegaan, en dat kan ik niet controleren.

ciske

Maar toch denk ik dan dat het ergens aan de andere kant verkeerd is gegaan, en dat kan ik niet controleren.
Dat is hun probleem niet de jouwe, je zou niet de eerste zijn die op deze manier iets aangesmeerd wordt.

Gewoon je poot stijf houden.

Gesloten