LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] website JEMOERSTAAL
website JEMOERSTAAL
Een zoveelste ICT-bedrijfje wat klanten op een "slimme manier" geld uit de zak tracht te kloppen, heet www.jemoerstaal.nl!! Je neemt een betaald abonnement en binnen 3 minuten krijg je een factuur. Dit abonnement omvat een jaar lang meerdere homepage-pagina;s en meerdere foto's plaatsen, maar ja... Waarom zou dat ook kunnen voor € 24,-?! Na het aanmaken van de eerste pagina kreeg ik een pop-up waarschuwing dat ik mijn abonnement moest uitbreiden als ik nog een pagina wilde aanmaken! Dat is toch te gek om los te lopen! Ze hadden me ook gemaild dat het bedrag automatisch van mijn rekening zou worden afgeschreven, dat kan helemaal niet als je geen toestemming verleent!! Ik dacht met mijn fatsoen dat je keurig een machtigingsformulier zou krijgen toegezonden, zoals het hoort! Voor de zekerheid heb ik ze gemaild dat de incasso-opdracht ingetrokken zou worden en als ze toch zouden incasseren, het bedrag zou worden gestorneerd. Toen werden ze toch kwaad: ik had het op een fatsoenlijke manier kunnen voorleggen!!? Na al die onbeantwoorde mailtjes en standaard ondeugdelijke HELP-oplossingen via hun mail? Ik kreeg een mailtje terug met "wie denk je wel niet dat je bent", zo praten de jochies tegen een volwassene die een klacht heeft! Dus bij deze een waarschuwing! Waag je er niet aan, want je komt bedrogen uit en speciaal voor kinderen en tieners die een eigen homepage willen maken vind ik dit bijzonder sneu. Ik neem aan dat er nog honderden anderen zijn, zo niet meer, die hiermee te maken hebben gehad. Licht RADAR in, zou ik zeggen!!!
Re: website JEMOERSTAAL
Overigens zijn er genoeg hosts waar je GRATIS webruimte kan krijgen... dus waarom zou je uberhaupt in zee gaan met zoiets als dit?
De site doet het trouwens al niet meer.
De site doet het trouwens al niet meer.