Was het UPC of was het de gedaagde "wanbetaler" ?
Wie kan het weten ? Juist, degene die gedagvaard is !
En gedagvaarde "wanbetaler": Bent u, of upc als winnaar uit de strijd gekomen ?
Laat het weten. We zijn waarschijnlijk allemaal nieuwsgierig..........
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Welke haan heeft er VICTORY gekraaid ?
Re: Welke haan heeft er VICTORY gekraaid ?
Goh.... Normaal gesproken zou je toch veel verontwaardigde reacties verwachten op dit soort zaken. En nu niemand ??? Hallo upc-klanten: Valt hier nu niets over te klagen ? Dat valt me erg tegen. Vooral van al degenen, welke op dit forum over hun nota klaagden of klagen........
sinds wanneer doet een rechtbank dezelfde dag uitspraak????
en nee ik heb geen problemen met nota's van UPC, dat is mij nog bespaard gebleven.....
Wel opvallend was dat 500 man hun schuld voor de rechtzaak al voldaan hadden, dus zijn niet alleen maar fouten van UPC
en nee ik heb geen problemen met nota's van UPC, dat is mij nog bespaard gebleven.....
Wel opvallend was dat 500 man hun schuld voor de rechtzaak al voldaan hadden, dus zijn niet alleen maar fouten van UPC
Ik ben benieuwd wat er waar is van die 500. UPC roept wel vaker wat. Het is ook een persbericht en niet een redactioneel stuk van de kranten zelf. En hoeveel mensen betalen wel niet om van het gezeur af te zijn. Gelukkig is er een grotere groep die zijn poot stijf houdt.
inderdaad als je je poot maar stijf genoeg houd en een beetje gaat nadenken, dan kom je een heel eind.
Ik ben nu langer dan 3 jaar van upc af, en ben blij toe, heb niets maar dan ook niets betaald, van de kosten die ze me ooit toesturden, omdat ik deze kosten niet rechtvaardig vond.
Heb hun gezecht dat zij eerst maar met bewijzen moeten komen dat ik deze rekening moest betalen.
Ze hadden mij nooit afgesloten terwijl ik al een jaar op een ander adres woonde, had kopieen van de helpdesk, dat ik het aangemeld had met datum en zelfs tijd stippen dat ik gebeld had.
Alle latere gemaakte kosten heb ik verhaald op UPC en vergoed gekregen, helaas wel zonder excusses van UPC, wandt zo zijn ze wel, achterbaks!!
En nu ik ben totaal van upc af heb nu schotel en adsl van kpn, geen problemen en werkt perfect.
Ik ben nu langer dan 3 jaar van upc af, en ben blij toe, heb niets maar dan ook niets betaald, van de kosten die ze me ooit toesturden, omdat ik deze kosten niet rechtvaardig vond.
Heb hun gezecht dat zij eerst maar met bewijzen moeten komen dat ik deze rekening moest betalen.
Ze hadden mij nooit afgesloten terwijl ik al een jaar op een ander adres woonde, had kopieen van de helpdesk, dat ik het aangemeld had met datum en zelfs tijd stippen dat ik gebeld had.
Alle latere gemaakte kosten heb ik verhaald op UPC en vergoed gekregen, helaas wel zonder excusses van UPC, wandt zo zijn ze wel, achterbaks!!
En nu ik ben totaal van upc af heb nu schotel en adsl van kpn, geen problemen en werkt perfect.
Mensen en medeklagers.....is er nu eens geen mogelijkheid om al die arrogante kopstukken bij UPC,die over de ruggen van hun klanten zichzelf verrijken eens op een net zo'n asociale manier te pakken als dat ze bij vele van hun eigen klanten hebben gedaan?
Ik zie de heren al zitten in hun ivoren torentjes,geleerde en verwende jochies en meisjes die vroeger erg veel gepest werden op school en die nu hun wraak proberen te halen d.m.v. dit soort zielig en walgelijk gedrag.
Mijn tip is...trap nog eens een vliegtuig vol met terroristen met als doel....je raad het al...de ivoren torentjes van UPC!!!!
Ik zie de heren al zitten in hun ivoren torentjes,geleerde en verwende jochies en meisjes die vroeger erg veel gepest werden op school en die nu hun wraak proberen te halen d.m.v. dit soort zielig en walgelijk gedrag.
Mijn tip is...trap nog eens een vliegtuig vol met terroristen met als doel....je raad het al...de ivoren torentjes van UPC!!!!
zolang er bij upc commissariaten bezet worden door dames/heren uit "het Haagse pluche" , moet je er maar niet op rekenen, dat upc ook maar een strobreed in de weg zal worden gelegd. Triest maar waar.