Welke internetprovider in Nederland biedt de mogelijkheid om continue "on-line" te zijn.
Ik maak veel gebruik Voipbuster telefonie, om opgebeld te kunnen worden moet je constant on-line zijn anders krijgt de opbeller te horen: " Deze gebruiker is momenteel niet on-line, probeer het later nog eens". Momenteel ben ik bij On-line aangesloten, voip telefonie werkt daar echt niet.
Ik verblijf 's winters veel in Spanje en heb daar adsl internet zonder toeters en bellen zoals een modum etc., dus rechtstreeks met 2-draads aansluiting via een simpele router op het telefoonnet. Werkt absoluut probleemloos en altijd te bereiken op mijn Voip-in nummer.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Welke internetprovider
Re: Welke internetprovider
In principe is tegenwoordig bijna elke verbinding wel continu online.. Online als provider buiten beschouwing gelaten, want dat is gewoon knudde.
Heb een aantal providers gehad, en ben momenteel met Telfort redelijk tevreden als het om verbinding gaat.. Snelheid valt in de spitsuren in mijn optiek tegen, maar ben eigenlijk altijd verbonden..
Heb een aantal providers gehad, en ben momenteel met Telfort redelijk tevreden als het om verbinding gaat.. Snelheid valt in de spitsuren in mijn optiek tegen, maar ben eigenlijk altijd verbonden..
Athoz schreef:In principe is tegenwoordig bijna elke verbinding wel continu online.. Online als provider buiten beschouwing gelaten, want dat is gewoon knudde.
Ik heb de ???slechte ??? Online provider sinds de beginjaren, waar het nog Wanadoo was, en steeds online zoals de naam al zegt.
Over andere provider kan ik niets zeggen,want dit is nog mijn eerste liefde!
Wees gezegend met een constante verbinding.. Het was meer regel dan uitzondering dat ik weer niet online kwam. Voor jou Online, voor mij Offline