Dat is jammer. Reinout, Kevin en Louis geven Ziggo anders ook vijf sterren:
https://nl.trustpilot.com/review/www.zi ... nl&stars=5
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Welke provider?
Re: Welke provider?
Wij hebben de eenvoudige 50 MB variant van Ziggo en die netwerksnelheid geeft bij ons nooit een probleem. Ook niet als er meerderen Netflix kijken of de Xbox gebruiken. Wij merken de begrenzing alleen als er incidenteel een groot bestand gedownload/geüpload moet worden.
Waar we wel tegenaan lopen is de minder goede WiFi verbinding die we regelmatig hebben vanwege de betonnen muren en de druk bezette kanalen. Maar dat heeft niets te maken met de snelheid van de internetverbinding.
-
Ik heb alles op tele2, het goedkope broertje van T-mobile. Ben er tevreden over. Je kunt tegenwoordig ook simpel overstappen naar T-mobile indien nodig.
-
Ziggo, de prijs kreeg van mijn ***** en bij dit forum lijkt het nu op schelden!
Prijs kwaliteit is T mobile vaak voordeliger en ik weet dat je ook op de locatie moet kijken.
Ziggo is overal zelfde maar....
VDSL is afhankelijk van de KPN kabels ongeacht welke je neemt dus in foute straat heb je ongeacht wat ze leveren vaak een kabel probleem dat niet is op te lossen, dus zoek eerst even op wat op dat adres maximaal mogelijk is of vraag de buren die het al hebben!
Prijs kwaliteit is T mobile vaak voordeliger en ik weet dat je ook op de locatie moet kijken.
Ziggo is overal zelfde maar....
VDSL is afhankelijk van de KPN kabels ongeacht welke je neemt dus in foute straat heb je ongeacht wat ze leveren vaak een kabel probleem dat niet is op te lossen, dus zoek eerst even op wat op dat adres maximaal mogelijk is of vraag de buren die het al hebben!