LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] XS4ALL Fritzbox 7360, Dect telefoon werkt niet.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
GoldenLady

XS4ALL Fritzbox 7360, Dect telefoon werkt niet.

Ongelezen bericht door GoldenLady »

Voor mijn zaak heb ik een XS4ALL abonnement afgesloten: bellen & internet.
Met de Fritzbox 7360, kan ik de analogelijn gebruiken voor het alarm en is het mogelijk om 4 of zelfs 5 dect telefoons aan te sluiten.

Na twee dagen zelf proberen, is het uiteindelijk na ander half uur gelukt om, met behulp van een medewerker van de hulpdesk, de twee dect telefoons (Motorola D1002) op het modem aan te sluiten.

Maar als mij nu belt krijgt men een ingesprek toon te horen en ik kan niet naar buiten bellen.

De hulpdesk weer gebeld, antwoord: ,,Wij ondersteunen de dect telefonie niet. Er zijn heel veel problemen mee, het staat ook ergens vermeld in het abonnement. U kunt contact opnemen met de leverancier van de Fritzbox AVM.

XS4ALL verkoopt dus gebakken lucht.

Morgen bellen met de leverancier.

Heeft iemand hier ook al problemen mee gehad?

bprosman

Re: XS4ALL Fritzbox 7360, Dect telefoon werkt niet.

Ongelezen bericht door bprosman »

Maar als mij nu belt krijgt men een ingesprek toon te horen en ik kan niet naar buiten bellen.
Lijkt er op dat de lijnbelasting te groot is, probeer het eerst eens met één telefoon en evt. tweede en alarm bijschakelen.
XS4ALL verkoopt dus gebakken lucht.
Zou kunnen, het kan ook zo maar zijn dat de Fritzbox prima aan de specificaties voldoet, zie mijn opmerking hierboven.

Gesloten