LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zeer slechte ervaringen met Glashelder

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
coldshower

Zeer slechte ervaringen met Glashelder

Ongelezen bericht door coldshower »

Hallo allemaal,

Vanwege slechte ervaringen met UPC ben ik gaan kijken naar een andere provider. Omdat ik een glasvezelkabel tot in de meterkast heb heb ik 5 weken geleden online een compleet pakket aangevraagd bij Glashelder. Helaas is er buiten een bevestiging, direct na de aanvraag, vanuit Glashelder geen enkel contact geweest. Zelf heb ik inmiddels een keer of 5 gebeld maar dat brengt je nergens. je krijgt of iemand aan de lijn die niet weet waar hij over praat of er worden beloftes gedaan dat er terug gebeld wordt wat vervolgens niet gebeurd.
De klantenservice per email benaderen levert een automatisch antwoordt op dat er binnen 5 dagen wordt geprobeerd te antwoorden, je raad het al, geen reactie.
Het laatste telefonisch contact dateert van afgelopen dinsdag, "oh meneer, nee dat mag niet gebeuren, we geven het direct door aan het hoofdkantoor", vervolgens, doodse stilte.

In mijn ijdele hoop na UPC een betere provider gevonden te hebben is het alleen maar verder achteruit gegaan, ik heb nu een provider gevonden met helemaal geen klantenservice.

Het rotte is dat ik inmiddels wel al geld heb uitgegeven om het pakket van Glashelder af te kunnen nemen, hiervoor heb ik een netwerkkabel vanuit de meterkast door het huis heen getrokken, een wifi router gekocht (UPC moet je weer inleveren) en een Humax decoder, die is in de winkel goedkoper dan bij Glashelder.

Had ik dit allemaal van tevoren geweten dan was ik nooit aan Glashelder begonnen.
Laatst gewijzigd door coldshower op 14 apr 2013 18:20, 2 keer totaal gewijzigd.

ciske

Re: Zeer slechte ervaringen met Glashelder

Ongelezen bericht door ciske »

http://gathering.tweakers.net/

Stel hier je vraag eens, misschien dat daar lotgenoten zijn die je kunnen helpen.

Sarpa

Ongelezen bericht door Sarpa »

https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 2&t=132563

Glashelder - ook ik heb er slechte ervaringen mee!

mzzl83

Ongelezen bericht door mzzl83 »

Ook ik heb zeer slechte ervaringen met Glashelder.

Na een jaar klant te zijn geweest merkte ik op dat de prijzen waren gedaald. Ik dus contact opgenomen met de klantenservice (maart 2013). Het abonnement werd omgezet en vanaf april zou ik bijna 25 euro!! minder gaan betalen.

Je raadt het al; nog steeds betaal ik de oude prijs.
Inmiddels zelfs contact gezocht met de Autoriteit Consument en Markt om juridische stappen te ondernemen.

Over de verbinding zelf ben ik trouwens super tevreden. Ben nog geen seconde offline geweest en altijd volle snelheid verbinding en prima beeld!

Echt jammer dat de klantenservice blijkbaar niet mee groeit met de rest van het bedrijf.
Ik krijg echt het gevoel dat als je belt, ze gewoon niet noteren en niets doen, gewoon ja zeggen en het volgende telefoontje aannemen om van je af te zijn.

Hoop dat dit snel zal veranderen

Eric_s

Ongelezen bericht door Eric_s »

Ik heb een probleem met mijn TV. Soms een heel blokkerig beeld. Ook mijn analoge beeld valt soms weg.
Simpel, dan meld je dat.. en dan is het opgelost. Dus niet.
Zoals ik nu lees, ook bij mij, veel beloven, elke keer weer netjes te woord gestaan, weer escaleren, maar nooit een reactie. Na op een gegeven moment een mailtje naar de directeur gestuurd te hebben (Sander Waterval <[email protected]>) heeft in zo verre wat geholpen, dat er actie ondernomen is. Begrijp goed, intussen was ik wel al 3 maanden verder.
In de tussenliggende tijd ben ik ook gaan vragen om korting op mijn abonnementsgeld gezien de slechte beeld kwaliteit. Ook dat is toegezegd.... Nadat ik om een bevestigingsmail gevraagd heb, werd het weer stil. Mail is nooit gekomen. Ook de korting is uiteraard nooit gekomen.
Toen ik daar op terug kwam hoorde ik heel netjes, zelfs van de directeur, u heeft geen bevestiging, dus kunnen we niets doen.
Ik ben weg gegaan bij UPC vanwege de slechte ervaringen... maar met dit in het achterhoofd, denk ik dat ik toch maar weer terug ga. De heldesk betaal je bij UPC wel voor, maar doen dan ook wel wat. Bij glashelder kun je net zo goed je klacht niet melden, je krijgt toch nooit reactie, en er wordt ook niets aan of mee gedaan.

Gesloten