LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zelfde email adres???

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Miranda

zelfde email adres???

Ongelezen bericht door Miranda »

wat we nou toch weer meegemaakt hebben? mijn vader stuurde ons een mailtje en kreeg een mailtje terug dat het email adres al in gebruik is. de betreffende persoon kreeg vorige week dat emailadres toegewezen. misschien hadden wij onze account opgeheven? wij hebben meteen gebeld (gelukkig zat er nog iemand op 2e paasdag om tien over half zes). bleek dus dat ons emailadres ook was toegewezen aan die persoon. de man die ik aan de lijn had vond het raar, zou het met spoed notatie naar de afdeling IT sturen. ben benieuwd hoe dit kan? iemand anders al eens meegemaakt.
hoop trouwens wel dat dit binnen een dag is opgelost, wij krijgen nu zijn mail en hij de onze... echt super vaag!

Franklin

Re: zelfde email adres???

Ongelezen bericht door Franklin »

Afgelopen maandag net terug van een korte vakantie, en toen bleek tot onze grote schrik dat mijn e-mailadres bij Chello ineens ook aan een ander was vergeven, sinds de woensdag ervoor! Ik heb sinds februari 2001 Chello en dus ook een mailadres van hun.
Wij hebben eergisteren dus gelijk naar Chello gebeld en de zaak uitgelegd.
Die vonden dat erg vreemd en hebben er een spoed-case van gemaakt.
Mijn schoonvader kreeg al een mail terug van diegene (Frans) die nu ook mijn mailadres heeft dat hij dat adres afgelopen woensdag heeft gekregen. Maar ook dat hij al veel spam had en post aan mij (Franklin) gericht had ontvangen en vriendelijk had verzoekt hem geen mails meer te sturen. Ook had hij de aan mij gerichte nieuwsbrieven e.d. uit laten schrijven (w.o. Feyenoord-nieuwsbrief).
Nu zou hij dus de post aan mij gericht op de site van chello laten staan.

Ik kom net terug van mijn werk en het eerste wat ik doe is mijn mail controleren. Wat blijkt? Ik kan niet meer inloggen omdat het password is veranderd (ik had dat maandag al voor de zekerheid gedaan, maar ook die klopte blijkbaar niet meer).
Ik Chello weer gebeld en uitgelegd hoe de vork in de steel steekt, en die man zag ook dat daar eergisteren, 12 april, ook al over was gebeld.
Ik vertellen dat ik nu heel kwaad ben omdat iemand anders nu post van MIJ ontvangt en daar evt. misbruik van kan maken. Ik heb al ruim 3 jaar dat mailadres waar ik ook primair gebruik van maak, en dat nu door een of andere omhooggevallen amsterdammer in gebruik is geraakt (door een grove fout van Chello, dat wel).
En het erge is, dat ze mij op dit moment geen constructieve oplossing aan konden bieden, en ook niet mij mijn oude password terug kunnen geven.

Mij is wel geadviseerd om een klachtenbrief te sturen gericht aan de klantenadministratie van Chello en tot vrijdag te wachten.....

Hebben meer mensen hier mee te maken gehad, of van horen zeggen?

Dat dit kan gebeuren....
Dan klopt heel het sofwaregebeuren voor toekenning van e-mailadressen niet bij Chello.

MVG
Franklin

P.S. Vorige reactie is door mijn vriendin geplaatst

hoffie

Ongelezen bericht door hoffie »

tja zou die feijenoord nieuwsbrief ook niet willen hebben

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Tik op Google je e-mailadres zonder provider !! Sla die pagina op in Word. PC opnieuw starten en je hebt voor 80% zekerheid dat je weer je oude mailadres hebt.

Succes.

Miranda

we hebben ons oude emailadres nog, alleen het is dubbel in gebruik... ik snap trouwens ook niet wat je bedoeld.

Miranda

hehe eindelijk opgelost. het was in eerste instantie zo dat we een ander email adres kregen omdat de andere persoon langer bij chello zat dan wijl. maar toen hij ook gebeld was zijn ze daar toch maar op terug gekomen, wnat na 15 min werden we weer gebeld: u mag toch uw eerste emailadres houden.

Gesloten