LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo alles in 1 monteur
Ziggo alles in 1 monteur
Ik heb een afspraak voor vandaag tussen 8 en 1 uur voor de ziggo monteur.
Het is kwart over 1 en ik wel op.
Staat er in het systeem dat de monteur hier is geweest om 12.05.
We waren thuis en hadden visite en geen monteur geweest.
Nu moet ik een nieuwe afspraak maken. Weer een dag thuis blijven.
Lang leven Ziggo.
Het is kwart over 1 en ik wel op.
Staat er in het systeem dat de monteur hier is geweest om 12.05.
We waren thuis en hadden visite en geen monteur geweest.
Nu moet ik een nieuwe afspraak maken. Weer een dag thuis blijven.
Lang leven Ziggo.
Re: Ziggo alles in 1 monteur
Misschien de bel laten maken?
De bel doet het gewoon. Er is gewoon niemand gekomen.
En je hebt inmiddels ook al geklaagd bij Ziggo?
yep.
Ze kunnen niets doen alleen een andere afspraak.
Volgende week.
Volgende week.
Heidy schreef:yep.
Volgende week.
Die dan accepteren en laat je niet afschepen door ziggo.
Dat heeft mijn buurman ook eens gehad. Geen monteur gezien, maar het bleek dat die wel degelijk geweest was. Maar die kon de storing oplossen door wat in de wijkkast te frutten met buurman's kabeltje. De modem even resetten en hij deed het weer. Jammer alleen dat buurman zelf van niks wist, enige terugkoppeling was wel handig geweest.
-
Ik heb zoiets tot twee keer toe gehad. Er was brand geweest in de parkeergarage onder mijn huis, en hierbij was de kast van Ziggo kapot gegaan. Kan gebeuren natuurlijk, en snap ook best dat deze niet binnen een dag (of twee) gemaakt is. Toen het apparaat uiteindelijk gemaakt was (waar ik pas dagen later achter kwam, omdat de tv en het internet het nog steeds niet deden, en ik maar eens aan de buren ging vragen hoe het zat) en ik dus nog steeds geen ontvangst had, Ziggo maar gebeld (20 minuten wachttijd) en ze konden het niet vinden, dus er moest maar een monteur komen. Kon pas na een week!! Ik een dag vrij genomen (ik kan met mijn werk niet een halve dag vrij nemen, en had toen geen vakantiedagen meer, dús onbetaald verlof) en toen de monteur er om zes uur nog steeds niet was, ik weer gebeld (guess what, weer ruim een kwartier wachttijd) en werd er gezegd dat hij er "echt zo aan zou komen". Niet dus....
Ik wéér gebeld, ze vonden het maar raar, maar konden ook niet meer doen dan een nieuwe afspraak maken. Wederom zou het weer een week duren De tweede keer ging het ongeveer hetzelfde....
Ik heb gezegd dat ik een vergoeding verwachtte aangezien ik (uiteindelijk) drie (!!) weken zonder internet en tv zat, me suf heb betaald aan telefoonkosten (06 he) en (totaal) drie onbetaalde vrije dagen heb op moeten nemen.
Drie maal raden..... geen enkele coulance!!! Helaas is er (bijna) geen enkele andere mogelijkheid om over te stappen (geen ontvangst, of schotel aan de muur (dacht t niet) of heel veel duurder.....) en zo houd Ziggo dus wel klanten, ondanks de belabberde klantenservice!!!
Ik wéér gebeld, ze vonden het maar raar, maar konden ook niet meer doen dan een nieuwe afspraak maken. Wederom zou het weer een week duren De tweede keer ging het ongeveer hetzelfde....
Ik heb gezegd dat ik een vergoeding verwachtte aangezien ik (uiteindelijk) drie (!!) weken zonder internet en tv zat, me suf heb betaald aan telefoonkosten (06 he) en (totaal) drie onbetaalde vrije dagen heb op moeten nemen.
Drie maal raden..... geen enkele coulance!!! Helaas is er (bijna) geen enkele andere mogelijkheid om over te stappen (geen ontvangst, of schotel aan de muur (dacht t niet) of heel veel duurder.....) en zo houd Ziggo dus wel klanten, ondanks de belabberde klantenservice!!!
Wel universeel ... een "Alles in 1 monteur"
Zeker als je bel het niet doet.bprosman schreef:Wel universeel ... een "Alles in 1 monteur"
de bel doet het wel.
Hij is niet geweest.
Hij is niet geweest.
-
Hallo Heidy en NathalieDP,
@Heidy,
Een erg vervelende situatie, is er inmiddels al wel een monteur langs geweest?
Tevens zou ik graag je postcode en huisnummer via een privébericht hebben zodat ik dit intern uit kan zetten.
@NathalieDP,
Bedankt voor je bericht. Hoelang is het geleden dat de brand is geweest. Normaal Als je ook mij via een privébericht je klantgegevens stuurt dat pak ik de gegevens van destijds er even bij.
Ik hoop snel van jullie iets te vernemen,
Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
@Heidy,
Een erg vervelende situatie, is er inmiddels al wel een monteur langs geweest?
Tevens zou ik graag je postcode en huisnummer via een privébericht hebben zodat ik dit intern uit kan zetten.
@NathalieDP,
Bedankt voor je bericht. Hoelang is het geleden dat de brand is geweest. Normaal Als je ook mij via een privébericht je klantgegevens stuurt dat pak ik de gegevens van destijds er even bij.
Ik hoop snel van jullie iets te vernemen,
Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
Vandaag is Ziggo weer niet geweest voor het installeren van de telefoon en wifi.
Ze zouden om 8.35 hier geweest zijn en met me gebeld hebben op mijn telefoon.
Geen telefoontje gehad. Er zou een kaartje in de bus liggen. Dus niet.
Ze liegen de hele boel bij een.
Leve Ziggo hoe jaag je de klanten weg.
Kan nu weer een nieuwe afspraak maken.
De telefoon is nu een week afgesloten en die heb ik hart nodig voor contact met het ziekenhuis. Ik ben hartpatiënt.
De telefoon is nu een week afgesloten en die heb ik hart nodig voor contact met het ziekenhuis. Ik ben hartpatiënt.
Heidy schreef:Vandaag is Ziggo weer niet geweest voor het installeren van de telefoon en wifi.
Je kan het wel 20 keer neerzetten, maar hierboven staat een antwoord voor je.
ciske schreef:Heidy schreef:Vandaag is Ziggo weer niet geweest voor het installeren van de telefoon en wifi.
Je kan het wel 20 keer neerzetten, maar hierboven staat een antwoord voor je.
Bovendien heeft Heidi inmiddels ook al ontdekt dat het een vergissing was en de monteur bij de benedenburen was geweest. (Stond ergens anders op dit forum) Maar...het is natuurlijk wel lastig als je voor niks wacht , ook al ben je geen hartpartient. Heidi ,ik hoop dat je een mobiel hebt?