LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo blijft mij bellen over diensten die ik niet wil

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Harm.calc

Ziggo blijft mij bellen over diensten die ik niet wil

Ongelezen bericht door Harm.calc »

Om de zoveeltijd is het weer raak en word ik wekelijks gebeld door Ziggo. Of ik niet ook internet van hen zou willen afnemen. Gevolgd door dezelfde reclame via de post.

Bel-me-niet register werkt niet omdat ik klant ben bij Ziggo? En hun post retour afzender werkt ook niet.
Wat is er aan deze ongewenste reclame en benadering te doen?
Als ze bellen opnemen en de telefoon naast me neer leggen, hen in de wacht zetten.
Maar ik zou graag van [ongefundeerde passage verwijderd] Ziggo af willen.
Laatst gewijzigd door Radar op 30 mar 2017 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde passage verwijderd, onderwerp aangepast

BL2

Re: Ziggo blijft mij bellen over diensten die ik niet wil

Ongelezen bericht door BL2 »

Het lijkt me allemaal niet zo ingewikkeld. Zeg : geen belangstelling en hang op. Dat hoeft niet langer dan 15 seconden te duren.
Folders kunnen bij het oud papier.

Ben je helemaal klaar met Ziggo, dan zeg je op.

aarie25

Ongelezen bericht door aarie25 »

Wat je moet doen is even een mail sturen met titel Recht van verzet.
Zet erin dat ze jou uit de datebase verwijderen, als het goed is ben je er dan vanaf.

Boesta

Ongelezen bericht door Boesta »

aarie25 schreef:Wat je moet doen is even een mail sturen met titel Recht van verzet.
Zet erin dat ze jou uit de datebase verwijderen, als het goed is ben je er dan vanaf.
TS zegt klant te zijn bij ZIGGO. Dan kunnen ze je niet verwijderen uit hun administratie. Ik raad je aan via Twitter ZIGGO te benaderen, waarschijnlijk kunnen zij er wel voor zorgen dat er een notitie bij jou account gemaakt kan worden dat je niet gebeld wilt worden om te vragen of je ook internet van ZIGGO wilt hebben.

@TS,

Mocht je ander diensten hebben bij ZIGGO (tv, telefoon) dan kun je vaak goedkoper uit zijn als je een pakket neemt waar internet ook in zit. Je hoeft het natuurlijk niet aan te sluiten cq te gebruiken. Maar het gewoon afnemen omdat het goedkoper kan zijn dan de diensten afzonderlijk aan te schaffen.

jonis

Ongelezen bericht door jonis »

Ondanks de goedbedoelde adviezen hierboven is het nog veel makkelijker:

Ziggo.nl

inloggen mijnziggo

bekijk en wijzig gegevens

wijzig privacy ; hier kun je alle vinkjes post telegraaf telefoon aan/uitzetten naar behoefte; bij mij staat alleen de email aan en uiteraard kun je dat ook doorgeven als ze aan de telefoon hangen.

Harm.calc

Ongelezen bericht door Harm.calc »

@jonis
Mijn dank ik groot. Ik heb het gevonden en heb alle vinkjes uitgezet.
:D

Gesloten