De brief van Abuse van Ziggo is dwingend en direct omdat actie noodzakelijk is. Bij KPN en XS4ALL wordt je niet schriftelijk gewaarschuwd maar gewoon geblokkeerd en daarna geïnformeerd. Een spam blokkade is gewoon heel simpel, je hebt in een korte tijd een x aantal mails verstuurd waarvan een x aantal ook retour is gekomen.Theotrucker schreef: ↑25 dec 2018 10:53Als er gedacht wordt dat VPN gebruikt wordt om spammen te verdoezelen is de brief natuurlijk minder vriendelijk en dader gericht.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo blokkeert klanten bij gebruik VPN
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Ziggo blokkeert klanten bij gebruik VPN
Re: Ziggo blokkeert klanten bij gebruik VPN
Bedoelt TS niet gewoon een relay ?
Dat is nog steeds "unsupported territory" bij de meeste providers.
Dat is nog steeds "unsupported territory" bij de meeste providers.