LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo kan ******** @home was beter

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
mweber

ziggo kan ******** @home was beter

Ongelezen bericht door mweber »

heb al jaren internet van @home. nooit geen probleem gehad .nu is er dan ziggo en bied tv internet en telefoon in een paket . dus die heb ik op 20-10-08 via internet afgesloten en zouden dan rond 5 november aan sluiten het is een alles in een paket kosten per maant 49 euro .
geeacht tot 4 okteber maar nog geen brief gehad , ik gebelt mintens 20 minuten aan de lijn . maar goed ik tegen die telfoonisten het vehaal uit gelegt . zij tegen mij wij hebben niks onvangen . toen maar weer een abanoment afgesloten bij ziggo . je krijg dan een digitale tv ontvanger gratis en een draad loos router voor 50 euro . en telefoon met behoud van eigen nummer ...
nou de kosten zouden dan niet hoger zijn dan 100.00 euro ..
oke . dit zouden ze dan op 13-11-08 bij ons thuis komen aan sluiten ..
nu op 07-11-08 kreeg ik een brief van ziggo voor een wijzeging van mijn abonament nu moet ik 288.40 euro betalen voor dit wat ik niet besteld heb ,, hoe kan dit nu moet ik voor de digitale onvanger 99 euro betalen en voor de router 149.95 . nu ik weer aan de telefoon eerst bel ik al 30 minuten voor ik ieman aan de lijn heb . ik het heleverhaal uitgelegt . zij zij ik kan u niet helpen wij vebinden u wel daar met een anderen . nou weer 15 minuten later . kreeg ik een man aan de tel. ik het hele verhaal weer uit gelegt . kreeg weer te horen dat hij me niet kon helpen . ik wert hier een beetje kwaat over .de man wert toen een beetje onvriendelijk en hangden de telefoon op . ,toen ik weer terug belt heeft het zeker 45 minuten geduurt voor ik iemand aan de lijn heb .zo heb ik ander half uur aan de telefoon gehangen , toen ik naar 4 x door verbonden werd met de goeden persoon . heb ook weer het verhaal uit gelegt . ze wilden dan eerst dit weer recht zetten maar dat wilden ik niet meer naar het gedoe met de telefoon ... . nu heb ik het geanuleerd en hoeft niks meer van ziggo zij kunnen ******** ......
maar nu hoe krijg ik mijn geld terug van ziggo voor de gespreks kosten ..

groetje een boose ziggo klant

TdeHond

Re: ziggo kan ******** @home was beter

Ongelezen bericht door TdeHond »

Als u kunt aantonen dat u de telefoonkosten heeft gemaakt ( factuur) dan kunt u dit schriftelijk aangetekend liefst met ontvangstbevestiging terug vorderen. Vraag dan meteen vervolgschade als de kosten van deze brief terug.
BTW
Zorg dat de opzegging/annulering schriftelijk bevestigd wordt door Ziggo! Dit om te voorkomen dat u straks aanmaningen krijgt om te betalen voor abonnementen die u geannuleerd dacht te hebben.

Gesloten