Ik heb nog nergens antwoord op je vragen gegeven.. en nee heb (nog ) niet de buurt geinformeerd, lijkt mij ook zinloos, iedereen heeft zijn eigen provider en abbo.renegade66 schreef:deze storing heeft totaal niets met de diverse snelheden te maken.
het is heel eenvoudig te achterhalen of er meerdere mensen in je buurt ook problemen hebben met de internetverbinding.
ziggo kan dit zo nakijken, dit zullen ze al wel gedaan hebben toen jij belde.
dit is namelijk een standaard actie.
en blijkbaar hebben de anderen geen last van de storing.
maar je hebt geen antwoord gegeven op de vraag wat op dat moment de lampjes op het modem doen.
heb je ook al eens een andere UTP-kabel geprobeerd?
hoelang duren de storingen en hoeveel tijd zit er tussen?
De lampjes op de modem doen het ook gewoon, met andere woorden, er is geen verschil te zien bij een storing, de kabels zijn ook nieuw en nogmaals>> de laptop werkt ergens anders wel goed, de laptop heeft ook tot een paar weken terug WEL redelijk gefunctioneerd, alhoewel het online zijn altijd wel een probleem is geweest.
De storingen zijn als volgt>>
In het weekend oplopend tot een paar honderd...tijdsduur tussen de tien seconden en enkele minuten, soms een uur, soms meerdere uren, maar nooit helemaal probleemloos.
Door de week 40-50 ( totaal over 5 dagen dus)...tijdsduur tussen de paar seconden en een paar minuten, (bijna) nooit erg lang en soms werkt de LAPTOP een hele dag/middag probleemloos.
Storingen zijn ook altijd geconcentreerd...het zijn er altijd meerdere achter elkaar.
Wat ik niet helemaal begrijp uit je post hoe jij tot de conclusie komt dat Ziggo al vastgesteld heeft dat anderen blijkbaar geen storing hebben.
Je kan wel gelijk hebben, maar dat kan je gewoon niet weten of zomaar aannemen.