LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo op zijn best.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
willa van alphen
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 nov 2011 16:22

ziggo op zijn best.

Ongelezen bericht door willa van alphen »

Wij zijn overgestapt van ziggo naar kpn omdat in onze gemeente glasvezel is gekomen.
Met een zaak in deze tijd is een mailadres belangrijk,wij hebben ons laten informeren door ziggo over de opzegging, wij krijgen zwart op wit dat het mailadres een maand wordt aangehouden na beeindiging datum, wat echter werkelijk is,na opzegging direct afgesloten en totaal geen doorsturen van de mails, klantenservice gebeld dat is jammer maar dat is niet correct ik heb ziggo op de hoogte gebracht dat dit weer is iets is voor radar, leuk voor u komt U ook een keer op de tv.
Kpn loopt administratief achter dus de afgesproken datum van ingang wordt niet gehaald, je moet minimaal 6 werkdagen wachten voordat je een klacht in kan dienen en dit allemaal in deze tijd.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: ziggo op zijn best.

Ongelezen bericht door bprosman »

Met een zaak in deze tijd is een mailadres belangrijk,wij hebben ons laten informeren door ziggo over de opzegging, wij krijgen zwart op wit dat het mailadres een maand wordt aangehouden na beeindiging datum, wat echter werkelijk is,na opzegging direct afgesloten en totaal geen doorsturen van de mails
Dat klopt... ze houden dit aan om reden dat mocht u zich bedenken ze nog terug kunnen. NIET om na datum opzegging nog service te verlenen, zo staat het er ook.
Met een zaak is het zowiezo niet handig om de oude schoenen weg te gooien als je niet zeker bent over de levertijd van de nieuwe. Bovendien (maar dat is misschien persoonlijk) komt een @Home adres voor een zaak nu niet professioneel over, registreer dan voor een tientje ergens een domein met mail-optie.

Gesloten