Heb een nieuwe lcd/led LE700E Sharp televisie gekocht en wil wel genieten van de digitale televisie. Ik heb daarom een smartcard besteld met een digitale televisie module.. nu blijkt dat mijn ( splinternieuwe) televisie niet voorkomt op de lijst van erkende televisies die door ziggo zijn gecertificeerd.... bij aanschaf ( telefonisch) is mij geen vraag gesteld of mij televisie wel op de lijst stond
Ben nu verbaasd dat de medewerker mij daar niet op heeft gewezen...dus zal ik wellicht wel een decoder moeten aanschaffen...of weet iemand of ik deze digitale televisie module wel kan gebruiken zodat ik toch nog kan genieten van digitale (hd) televisie....
ga morgen wel weer aan de bel hangen...
kawa
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ziggo provider / digitale televisie
-
kawasaki100
Re: ziggo provider / digitale televisie
Misschien is je televisie nieuwer dan de lijst van Ziggo?
Ik heb zelf een vrij oude TV (2004) en toen ik nog digitale televisie van Ziggo had, werkte dat ook gewoon. Ik denk dat het wel mee zal vallen
.
Ik heb zelf een vrij oude TV (2004) en toen ik nog digitale televisie van Ziggo had, werkte dat ook gewoon. Ik denk dat het wel mee zal vallen
Re: ziggo provider / digitale televisie
Als je zo specifiek iets bestelt, waarom zou de medewerker dan nog expliciet moeten vragen of het wel op je TV past? Je zou er als bedrijf toch vanuit kunnen gaan dat mensen die iets bestellen ook weten wat ze bestellen? En als de klant achteraf erachter komt dat 'ie iets heeft besteld wat niet past, dan is het ineens de schuld van Ziggo?kawasaki100 schreef:bij aanschaf ( telefonisch) is mij geen vraag gesteld of mij televisie wel op de lijst stond
Ben nu verbaasd dat de medewerker mij daar niet op heeft gewezen...