Hallo,
Graag jullie mening over de Ziggo smartcard.
Gister teruggekomen van vakantie, kunnen we Ned.2 en 3 enRtl 4 niet meer ontvangen.
Gebeld naar de leverancier met de vraag ( toestel is 6 maanden oud) wat kan dat zijn? Het was bij hun bekend, kom maar een nieuwe kaart kopen voor 69.96 euro dan is het probleem opgelost.
Kan dan zomaar? en hebben mensen met een HD kastje dat ook,moeten die een nieuw kastje kopen?
Je bent machteloos bij die providers, ze doen toch net wat ze willen.
En de reden...ik weet het nog steeds niet.
Als iemand een logische verklaring heeft zou ik dit graag weten.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo smartcard
Re: Ziggo smartcard
Beetje dure kaart, weet je zeker dat het niet gaat om de CI+ module?
Heb je de zenderinstallatie al opnieuw gedaan?
Heb je de zenderinstallatie al opnieuw gedaan?
-
[email protected]
Ja sorry, ik dacht dat je het zo noemde, maar op de verpakking staat idd Ci+ module digitale televisie.
En de zenderinstallatie is opnieuw gedaan door de verkoper van de tv. En alles is weer te zien, maar mijn vraag waarom zo.n nieuw ding voor zoveel geld?
En de zenderinstallatie is opnieuw gedaan door de verkoper van de tv. En alles is weer te zien, maar mijn vraag waarom zo.n nieuw ding voor zoveel geld?
Zat er eerder een CI module in?
-
[email protected]
nou wordt het lastiger, er staat AlphaCrypt op en we hebben dit gekocht ipv een modem.
Verkoper heeft zo te zien lekker zijn zakken gevuld.
Hij had gelijk moeten vertellen dat Ziggo overging op CI+. Waarbij het zeer onwaarschijnlijk zou zijn dat een gewone CI nog goed zou functioneren.
Hij had gelijk moeten vertellen dat Ziggo overging op CI+. Waarbij het zeer onwaarschijnlijk zou zijn dat een gewone CI nog goed zou functioneren.