LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Frans61
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 apr 2012 08:41

ziggo

Ongelezen bericht door Frans61 »

Nou wij maaken het mee met ZIGGO
We hebben geen ZIGGO en toch krijgen we een rekening van ZIGGO
Ik ben al vanaf 2008 bezig om het duidelijke te maken bij ZIGGO dat we geen ZIGGO hebben hoe zo alles op orden ZIGGO was voor heen @HOME maar die is in 2007 op gezegt we hebben alles nog ook de opzegging en de aanmeldformulier van ZIGGO die binnen 10 dagen terug moest zijn zo niet dan kwam er geen aansluiting dus niet ingevuld maar toch betaalen
En nu gaan ze zo ver dat er op 13 April 2012 mijn spullen worden verkocht

GOED WERK ZIGGO

Ik hoop dat RADAR wat voor mij kan doen

MAXIEM

Re: ziggo

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Frans61

Hoe hoog is het te betalen bedrag?

Maxiem.

stronkstronk
Berichten: 288
Lid geworden op: 16 aug 2011 13:29

Re: ziggo

Ongelezen bericht door stronkstronk »

Ik ben een beetje sceptisch......

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: ziggo

Ongelezen bericht door bprosman »

En nu gaan ze zo ver dat er op 13 April 2012 mijn spullen worden verkocht
Dat is niet van even een faktuur niet betalen of een opzegging die niet aangekomen is.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: ziggo

Ongelezen bericht door nevermind »

stronkstronk schreef:Ik ben een beetje sceptisch......
Niet jij alleen! :wink:

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: ziggo

Ongelezen bericht door Emmy75 »

bprosman schreef:
En nu gaan ze zo ver dat er op 13 April 2012 mijn spullen worden verkocht
Dat is niet van even een faktuur niet betalen of een opzegging die niet aangekomen is.
Nee, daar moeten toch wel wat herinneringen, communicatie van een incassobureau/deurwaarder, en vonnis van een rechter aan vooraf zijn gegaan.
Frans61 schreef:Nou wij maaken het mee met ZIGGO
We hebben geen ZIGGO en toch krijgen we een rekening van ZIGGO
Ik ben al vanaf 2008 bezig om het duidelijke te maken bij ZIGGO dat we geen ZIGGO hebben hoe zo alles op orden ZIGGO was voor heen @HOME maar die is in 2007 op gezegt we hebben alles nog ook de opzegging en de aanmeldformulier van ZIGGO die binnen 10 dagen terug moest zijn zo niet dan kwam er geen aansluiting dus niet ingevuld maar toch betaalen
En nu gaan ze zo ver dat er op 13 April 2012 mijn spullen worden verkocht
GOED WERK ZIGGO

Ik hoop dat RADAR wat voor mij kan doen
En dan gaat u nu pas aan de bel trekken ?

stronkstronk
Berichten: 288
Lid geworden op: 16 aug 2011 13:29

Re: ziggo

Ongelezen bericht door stronkstronk »

Emmy75 schreef:En dan gaat u nu pas aan de bel trekken ?
Dat kan nog net! Over een week is zijn bel geveild. Sorry @emmy75. Moest ff want ik vind het zo'n ongeloofwaardig verhaal. Als het wel zo is dan is er tuurlijk veel meer communicatie geweest. Als men niet betaalt dan haalt de provider vrij snel de stekker uit de aansluiting. Als je kunt aantonen dat je geen Ziggo klant bent of dat je het op de juiste manier hebt opgezegd dan laat een Ziggo het niet zover komen. Geloof geen snars van meneer zijn verhaal!

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: ziggo

Ongelezen bericht door Emmy75 »

stronkstronk schreef: Dat kan nog net! Over een week is zijn bel geveild. Sorry @emmy75. Moest ff want ik vind het zo'n ongeloofwaardig verhaal.
:lol: Vind hem wel grappig..
Is het ook.
stronkstronk schreef: Als je kunt aantonen dat je geen Ziggo klant bent of dat je het op de juiste manier hebt opgezegd dan laat een Ziggo het niet zover komen. Geloof geen snars van meneer zijn verhaal!
Ok (in theorie) stel dat, zelfs met dit soort dingen kan een bedrijf zich verslikken en een foutje maken. Maar dan nog, dan komt het voor de rechter en als dan aangetoond kan worden dat er fatsoenlijk opgezegd is en dit ook gecommuniceerd is naar ziggo. Geen rechter die dan gaat veroordelen.

Dus nee, ik geloof het verhaal ook niet. En voor het geval het wel klopt heeft ts zelf de steken laten vallen.

mysty
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2008 00:21

Re: ziggo

Ongelezen bericht door mysty »

Frans61 schreef:Nou wij maaken het mee met ZIGGO
We hebben geen ZIGGO en toch krijgen we een rekening van ZIGGO
Ik ben al vanaf 2008 bezig om het duidelijke te maken bij ZIGGO dat we geen ZIGGO hebben hoe zo alles op orden ZIGGO was voor heen @HOME maar die is in 2007 op gezegt we hebben alles nog ook de opzegging en de aanmeldformulier van ZIGGO die binnen 10 dagen terug moest zijn zo niet dan kwam er geen aansluiting dus niet ingevuld maar toch betaalen
En nu gaan ze zo ver dat er op 13 April 2012 mijn spullen worden verkocht

GOED WERK ZIGGO

Ik hoop dat RADAR wat voor mij kan doen
Frans 61: Misschien dat je toch bij jouw bericht iets meer duidelijkheid kunt geven, want ik vermoed dat er meerdere mensen zijn die het niet helemaal snappen. Ik heb voor de duidelijkheid e.e.a. even gekleurd.
hoe zo alles op orden Vraag: is dit een vraag naar Ziggo?
aanmeldformulier van ZIGGO die binnen 10 dagen terug moest zijn zo niet dan kwam er geen aansluiting dus niet ingevuld maar toch betaalen Vraag: is niet helemaal duidelijk..heb je nou wel/niet dat aanmeld formulier terug gestuurd? en, heb je wel/niet een aansluiting gehad? En...heb je toen wel/niet betaald? En als je toen niet betaald hebt, wat gaf je voor reden op bij hun administratie.

Dan nog een vraag: hoe is het je aangezegd dat jouw spullen verkocht gaan worden?? Is er een rechterlijke uitspraak?

Je zegt dat je @home/ziggo opgezegd hebt...vraag..welke van de 2? en heb je daar een bevestiging van gehad?

Met een beetje meer duidelijkheid en aanvullingen zijn er misschien mensen die jou ook echt advies kunnen geven.

De administratieve wegen van Ziggo zijn soms heel ondoorgrondelijk....maar eigenlijk is jouw verhaal dat ook wel een beetje!

Frans61
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 apr 2012 08:41

Re: ziggo

Ongelezen bericht door Frans61 »

ik heb 2007 KPN
en echt waar er is bij ziggo niks te vinden over mij
en er is ook nooit wat op mijn naam geweest en ook geen aansluiting geweest
het aanmeldformulier heb ik nog en niet in gevuld het moest binnen 10 dagen terug zijn anders geen aansluiting
en ik ben al vanaf 2008 bezig ik heb alle bewijs hier
er is wel iemand op dit adres die @home heef gehad
maar dat is in 2007 opgezegt

er is bedrag dat ik niet moet betalen
de deurwaarder eist €779,88

mysty
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2008 00:21

Re: ziggo

Ongelezen bericht door mysty »

Als er bij Ziggo NIETS te vinden is van jou...(geen aanmelding, geen handtekening, geen bewijs van betaling ooit) dan kun je dat toch gewoon bespreken bij de deurwaarder! ?

Zeker als er ook nooit een modem van ziggo heeft gestaan etc.
Dan is de bewijslast toch echt aan Ziggo en zou ik persoonlijk ook niet betalen...

Misschien dat er wel een klein probleem kan zijn bij de "iemand"die HOME heeft gehad en dat niet duidelijk heeft afgezegd...maar als jij niet die "iemand" bent...hoe kan het dan op jouw naam zijn gekomen?

Kortom..praten met de deurwaarder zou een oplossing kunnen zijn als het echt zo simpel is als jij zegt.

Tenslotte...ik kan ineens ook wel roepen dat jij mij nog geld schuldig bent, maar als ik geen bewijs heb, zal ik echt nergens iets krijgen.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: ziggo

Ongelezen bericht door Har06 »

De deurwaarder is niet de partij.

Ga even naar een wetswinkel cs, Consuwijzer is ook en goed platform,succes

Ziggo-webteam_Alex
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 jun 2010 15:36

Re: ziggo

Ongelezen bericht door Ziggo-webteam_Alex »

Hallo Frans61,
Frans61 schreef:
Ik ben al vanaf 2008 bezig om het duidelijke te maken bij ZIGGO dat we geen ZIGGO hebben.
Graag zou ik via een privébericht je postcode, huisnummer en factuurnummer willen zodat ik het één en ander voor je uit kan zoeken.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

stronkstronk
Berichten: 288
Lid geworden op: 16 aug 2011 13:29

Re: ziggo

Ongelezen bericht door stronkstronk »

Ziggo-webteam_Alex schreef:Hallo Frans61,
Frans61 schreef:
Ik ben al vanaf 2008 bezig om het duidelijke te maken bij ZIGGO dat we geen ZIGGO hebben.
Graag zou ik via een privébericht je postcode, huisnummer en factuurnummer willen zodat ik het één en ander voor je uit kan zoeken.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
Lekker Alex! Die beste man is over 3 dagen zijn spullen kwijt!!

Gesloten