LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ziggo
ziggo
Nou wij maaken het mee met ZIGGO
We hebben geen ZIGGO en toch krijgen we een rekening van ZIGGO
Ik ben al vanaf 2008 bezig om het duidelijke te maken bij ZIGGO dat we geen ZIGGO hebben hoe zo alles op orden ZIGGO was voor heen @HOME maar die is in 2007 op gezegt we hebben alles nog ook de opzegging en de aanmeldformulier van ZIGGO die binnen 10 dagen terug moest zijn zo niet dan kwam er geen aansluiting dus niet ingevuld maar toch betaalen
En nu gaan ze zo ver dat er op 13 April 2012 mijn spullen worden verkocht
GOED WERK ZIGGO
Ik hoop dat RADAR wat voor mij kan doen
Ik ben al vanaf 2008 bezig om het duidelijke te maken bij ZIGGO dat we geen ZIGGO hebben hoe zo alles op orden ZIGGO was voor heen @HOME maar die is in 2007 op gezegt we hebben alles nog ook de opzegging en de aanmeldformulier van ZIGGO die binnen 10 dagen terug moest zijn zo niet dan kwam er geen aansluiting dus niet ingevuld maar toch betaalen
GOED WERK ZIGGO
-
Re: ziggo
Ik ben een beetje sceptisch......
Nee, daar moeten toch wel wat herinneringen, communicatie van een incassobureau/deurwaarder, en vonnis van een rechter aan vooraf zijn gegaan.bprosman schreef:Dat is niet van even een faktuur niet betalen of een opzegging die niet aangekomen is.En nu gaan ze zo ver dat er op 13 April 2012 mijn spullen worden verkocht
En dan gaat u nu pas aan de bel trekken ?Frans61 schreef:Nou wij maaken het mee met ZIGGO
GOED WERK ZIGGO
-
Dat kan nog net! Over een week is zijn bel geveild. Sorry @emmy75. Moest ff want ik vind het zo'n ongeloofwaardig verhaal. Als het wel zo is dan is er tuurlijk veel meer communicatie geweest. Als men niet betaalt dan haalt de provider vrij snel de stekker uit de aansluiting. Als je kunt aantonen dat je geen Ziggo klant bent of dat je het op de juiste manier hebt opgezegd dan laat een Ziggo het niet zover komen. Geloof geen snars van meneer zijn verhaal!Emmy75 schreef:En dan gaat u nu pas aan de bel trekken ?
Vind hem wel grappig..stronkstronk schreef: Dat kan nog net! Over een week is zijn bel geveild. Sorry @emmy75. Moest ff want ik vind het zo'n ongeloofwaardig verhaal.
Is het ook.
Ok (in theorie) stel dat, zelfs met dit soort dingen kan een bedrijf zich verslikken en een foutje maken. Maar dan nog, dan komt het voor de rechter en als dan aangetoond kan worden dat er fatsoenlijk opgezegd is en dit ook gecommuniceerd is naar ziggo. Geen rechter die dan gaat veroordelen.stronkstronk schreef: Als je kunt aantonen dat je geen Ziggo klant bent of dat je het op de juiste manier hebt opgezegd dan laat een Ziggo het niet zover komen. Geloof geen snars van meneer zijn verhaal!
Dus nee, ik geloof het verhaal ook niet. En voor het geval het wel klopt heeft ts zelf de steken laten vallen.
Frans 61: Misschien dat je toch bij jouw bericht iets meer duidelijkheid kunt geven, want ik vermoed dat er meerdere mensen zijn die het niet helemaal snappen. Ik heb voor de duidelijkheid e.e.a. even gekleurd.Frans61 schreef:Nou wij maaken het mee met ZIGGO
GOED WERK ZIGGO
hoe zo alles op orden Vraag: is dit een vraag naar Ziggo?
aanmeldformulier van ZIGGO die binnen 10 dagen terug moest zijn zo niet dan kwam er geen aansluiting dus niet ingevuld maar toch betaalen Vraag: is niet helemaal duidelijk..heb je nou wel/niet dat aanmeld formulier terug gestuurd? en, heb je wel/niet een aansluiting gehad? En...heb je toen wel/niet betaald? En als je toen niet betaald hebt, wat gaf je voor reden op bij hun administratie.
Dan nog een vraag: hoe is het je aangezegd dat jouw spullen verkocht gaan worden?? Is er een rechterlijke uitspraak?
Je zegt dat je @home/ziggo opgezegd hebt...vraag..welke van de 2? en heb je daar een bevestiging van gehad?
Met een beetje meer duidelijkheid en aanvullingen zijn er misschien mensen die jou ook echt advies kunnen geven.
De administratieve wegen van Ziggo zijn soms heel ondoorgrondelijk....maar eigenlijk is jouw verhaal dat ook wel een beetje!
ik heb 2007 KPN
en echt waar er is bij ziggo niks te vinden over mij
en er is ook nooit wat op mijn naam geweest en ook geen aansluiting geweest
het aanmeldformulier heb ik nog en niet in gevuld het moest binnen 10 dagen terug zijn anders geen aansluiting
en ik ben al vanaf 2008 bezig ik heb alle bewijs hier
er is wel iemand op dit adres die @home heef gehad
maar dat is in 2007 opgezegt
er is bedrag dat ik niet moet betalen
de deurwaarder eist €779,88
en echt waar er is bij ziggo niks te vinden over mij
en er is ook nooit wat op mijn naam geweest en ook geen aansluiting geweest
het aanmeldformulier heb ik nog en niet in gevuld het moest binnen 10 dagen terug zijn anders geen aansluiting
en ik ben al vanaf 2008 bezig ik heb alle bewijs hier
er is wel iemand op dit adres die @home heef gehad
maar dat is in 2007 opgezegt
er is bedrag dat ik niet moet betalen
de deurwaarder eist €779,88
Als er bij Ziggo NIETS te vinden is van jou...(geen aanmelding, geen handtekening, geen bewijs van betaling ooit) dan kun je dat toch gewoon bespreken bij de deurwaarder! ?
Zeker als er ook nooit een modem van ziggo heeft gestaan etc.
Dan is de bewijslast toch echt aan Ziggo en zou ik persoonlijk ook niet betalen...
Misschien dat er wel een klein probleem kan zijn bij de "iemand"die HOME heeft gehad en dat niet duidelijk heeft afgezegd...maar als jij niet die "iemand" bent...hoe kan het dan op jouw naam zijn gekomen?
Kortom..praten met de deurwaarder zou een oplossing kunnen zijn als het echt zo simpel is als jij zegt.
Tenslotte...ik kan ineens ook wel roepen dat jij mij nog geld schuldig bent, maar als ik geen bewijs heb, zal ik echt nergens iets krijgen.
Zeker als er ook nooit een modem van ziggo heeft gestaan etc.
Dan is de bewijslast toch echt aan Ziggo en zou ik persoonlijk ook niet betalen...
Misschien dat er wel een klein probleem kan zijn bij de "iemand"die HOME heeft gehad en dat niet duidelijk heeft afgezegd...maar als jij niet die "iemand" bent...hoe kan het dan op jouw naam zijn gekomen?
Kortom..praten met de deurwaarder zou een oplossing kunnen zijn als het echt zo simpel is als jij zegt.
Tenslotte...ik kan ineens ook wel roepen dat jij mij nog geld schuldig bent, maar als ik geen bewijs heb, zal ik echt nergens iets krijgen.
-
Hallo Frans61,
Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
Graag zou ik via een privébericht je postcode, huisnummer en factuurnummer willen zodat ik het één en ander voor je uit kan zoeken.Frans61 schreef:
Ik ben al vanaf 2008 bezig om het duidelijke te maken bij ZIGGO dat we geen ZIGGO hebben.
Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
-
Lekker Alex! Die beste man is over 3 dagen zijn spullen kwijt!!Ziggo-webteam_Alex schreef:Hallo Frans61,
Graag zou ik via een privébericht je postcode, huisnummer en factuurnummer willen zodat ik het één en ander voor je uit kan zoeken.Frans61 schreef:
Ik ben al vanaf 2008 bezig om het duidelijke te maken bij ZIGGO dat we geen ZIGGO hebben.
Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex