| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo
-
ivan slezak
Ziggo
Tijdje geleden heb ik (en dat is 8 mei) een onzalig idee gehad om zowel mijn telefoon als internet als de digitale televisie bij (toen nog Home onder te brengen. Prima aanbod en ze zullen alles voor mijn regelen, M.n. het opzeggen van mijn oude vaste telefoon aanbieder. Na een paar weken niets gehoord te hebben werd ik een beetje onrustig, want ik kreeg nog niks van (inmiddels) Ziggo. Ikheb gebeld en krijg als antwoord dat de opzeggingen wel geregeld waren, maar het aansluitings kasje ergens intern is blijven hangen. Wel zou alles voor 26 mei geregeld worden, want dan zou mijn oude telefoon nummer afgesloten worden. Weer niets gehoor. Nu is het de 26 mei, mijn telefoon is afgesloten, en na weer en telefoontje krijg ik te horen dat ze ook niet weten waar het fout zit, maar dat er een goede hoop is, dat het binnen een week gerelgd zal worden. Weet iemand, zijn dergelijke praktijken juridisch aan te pakken. ik heb een eigen bedrijf dat nu dus ook niet te bereiken is.
-
Robbert0103
Re: Ziggo
Hallo,
ik ben zojuist thuisgekomen uit school en ik kom er achter dat ik geen tv kan kijken.
Dus ik ben gefrustreerd. Ik bel op naar Ziggo want zo heet het spul tegenwoordig. Moet ik 10 minuten aan de lijn blijven, 3 keer mijn postcode opgeven en nog wat stomme geautomatiseerde opmerkingen als: voor meer informatie kunt u ook op teletekst kijken, krijg ik iemand aan de lijn.
Monteur komt pas over 4 dagen. VIER dagen geen tv. nu kan ik daar nog wel mee leven maar de SERVICE zuigt dus mega.
Vr. Gr.
Robbert
ik ben zojuist thuisgekomen uit school en ik kom er achter dat ik geen tv kan kijken.
Dus ik ben gefrustreerd. Ik bel op naar Ziggo want zo heet het spul tegenwoordig. Moet ik 10 minuten aan de lijn blijven, 3 keer mijn postcode opgeven en nog wat stomme geautomatiseerde opmerkingen als: voor meer informatie kunt u ook op teletekst kijken, krijg ik iemand aan de lijn.
Monteur komt pas over 4 dagen. VIER dagen geen tv. nu kan ik daar nog wel mee leven maar de SERVICE zuigt dus mega.
Vr. Gr.
Robbert
Mij is dit bij quicknet (dat nu opgegaan is in Ziggo) ook eens voorgekomen. Na twee weken stond er een monteur voor de deur. En ja (ondanks alle adviezen van leken en helpdeskmedewerkers om het ding nog eens te resetten): het kabelmodem was stuk en moest vervangen worden.
Maar het abonnementsgeld over die twee weken dat ik, door het uitvallen van hun apparatuur niet had kunnen internetten moest ik wel gewoon doorbetalen. Dus ook voor de ziggo-periode was het niet allemaal koek-en-ei met die dienstverlening.
Het valt me overigens wel op dat er op dit forum wel heeeel veel draadjes vol met klachten over Ziggo staan...
Maar het abonnementsgeld over die twee weken dat ik, door het uitvallen van hun apparatuur niet had kunnen internetten moest ik wel gewoon doorbetalen. Dus ook voor de ziggo-periode was het niet allemaal koek-en-ei met die dienstverlening.
Het valt me overigens wel op dat er op dit forum wel heeeel veel draadjes vol met klachten over Ziggo staan...
-
karel monsieurs
Wil ook mijn Frustraties wel even kwijt over Ziggo.
Ook ik heb zoals zoveel mensen Internet--televisie-- internet van Ziggo.
Op Dinsdagavond 23 September 2008 had ik ineens geen televisie,geen internet, en geen telefoon meer heb gebeld met klantenservice
Na een twintigtal minuten te hebben moeten wachten kreeg ik een medewerkster aan de lijn, heb mijn klachten door gegeven het antwoord wat ik toen kreeg sloeg alles mijnheer zij ze er moet sprake zijn van een blokstoring ben toen alle huizen afgegaan in ons blok.Alle mensen hadden allemaal de zelfde klachten .Ook deze mensen hebben allemaal gebeld met de zelfde problemen 15-20 moeten wachten.
Ook heb ik een afspraak moeten maken met Ziggo zodat ze een monteur zouden kunnen langs sturen, heb netjes tegen de dame gezegd dat het probleem niet binnen zat maar buiten .
Een paar dagen later ligt er kaart van Ziggo in de brievenbus dat er een monteur langs was geweest maar dat we niet thuis waren (heb dat ook tegen de medewerkster gezegd dat we alle twee fultime werken) of we ook niet eventjes de voorrijkosten wilden betalen.Het is inmiddels opgelost maar deze problemen heb ik bij @home nog nooit meegemaakt als we een storing hadden was het binnen half uur opgelost. Hoop dat Ziggo deze service ook kan leveren anders denk ik dat ze een hoop klanten kwijt zullen raken.Gr.Karel monsieurs
Ook ik heb zoals zoveel mensen Internet--televisie-- internet van Ziggo.
Op Dinsdagavond 23 September 2008 had ik ineens geen televisie,geen internet, en geen telefoon meer heb gebeld met klantenservice
Na een twintigtal minuten te hebben moeten wachten kreeg ik een medewerkster aan de lijn, heb mijn klachten door gegeven het antwoord wat ik toen kreeg sloeg alles mijnheer zij ze er moet sprake zijn van een blokstoring ben toen alle huizen afgegaan in ons blok.Alle mensen hadden allemaal de zelfde klachten .Ook deze mensen hebben allemaal gebeld met de zelfde problemen 15-20 moeten wachten.
Ook heb ik een afspraak moeten maken met Ziggo zodat ze een monteur zouden kunnen langs sturen, heb netjes tegen de dame gezegd dat het probleem niet binnen zat maar buiten .
Een paar dagen later ligt er kaart van Ziggo in de brievenbus dat er een monteur langs was geweest maar dat we niet thuis waren (heb dat ook tegen de medewerkster gezegd dat we alle twee fultime werken) of we ook niet eventjes de voorrijkosten wilden betalen.Het is inmiddels opgelost maar deze problemen heb ik bij @home nog nooit meegemaakt als we een storing hadden was het binnen half uur opgelost. Hoop dat Ziggo deze service ook kan leveren anders denk ik dat ze een hoop klanten kwijt zullen raken.Gr.Karel monsieurs
-
Maiky-NiSuTe
Ziggo 6 oktober probleem duurt voord.
Vanaf 6 oktober hebben we in het oud @home gebied geen digitale telefoon. nu is het 17 okt en het is nog niet gemaakt. wat het allemaal erger maakt is dat ook de digitale televiezie en de internet nu slecht zijn (televiezie heeft digitale ruis en de internet up en downloads zijn vaak niet eens 1/10 van wat het behoord te zijn!) en het vergoedings formalier is dus daanig verstopt dat zelfs de helpdesk het niet kan vinden.
nu zouw je zeggen "dan ga je tog naar een andere provider" now helaas kan dat dus ook niet (niet met de conectie die ik nodig heb 2000 upload) Ziggo's monopolie positie hier in noord braband is gewoon weg belachelijk. er word gewoon met ons gesolt.
Vanaf 6 oktober hebben we in het oud @home gebied geen digitale telefoon. nu is het 17 okt en het is nog niet gemaakt. wat het allemaal erger maakt is dat ook de digitale televiezie en de internet nu slecht zijn (televiezie heeft digitale ruis en de internet up en downloads zijn vaak niet eens 1/10 van wat het behoord te zijn!) en het vergoedings formalier is dus daanig verstopt dat zelfs de helpdesk het niet kan vinden.
nu zouw je zeggen "dan ga je tog naar een andere provider" now helaas kan dat dus ook niet (niet met de conectie die ik nodig heb 2000 upload) Ziggo's monopolie positie hier in noord braband is gewoon weg belachelijk. er word gewoon met ons gesolt.
Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
U kunt restitutie vragen van abonnementsgelden gedurende de periode dat u niet van de dienst gebruik heeft kunnen maken zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g
U kunt tevens vervolgschade vorderen ( i.v.m. mobiele belkosten en/of aangetekende brieven).
["g. de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
U kunt kijken wat u in de AV kunt terugvinden t.a.v. schadevergoeding omdat in de kwaliteit van de verleende dienst ernstig is tekort geschoten. Er werd n.l. gedurende .... dagen geen dienst geleverd zonder dat er inspanningen verricht werden e.e.a. zo spoedig mogelijk te herstellen.
Hierbij geldt dat de wet boven de A.V. staat
--------------------------------------------------
Dien uw schadeformulier schriftelijk aangetekend in bij het hoofdkantoor van Ziggo.
Sterkte.
U kunt restitutie vragen van abonnementsgelden gedurende de periode dat u niet van de dienst gebruik heeft kunnen maken zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g
U kunt tevens vervolgschade vorderen ( i.v.m. mobiele belkosten en/of aangetekende brieven).
["g. de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
U kunt kijken wat u in de AV kunt terugvinden t.a.v. schadevergoeding omdat in de kwaliteit van de verleende dienst ernstig is tekort geschoten. Er werd n.l. gedurende .... dagen geen dienst geleverd zonder dat er inspanningen verricht werden e.e.a. zo spoedig mogelijk te herstellen.
Hierbij geldt dat de wet boven de A.V. staat
--------------------------------------------------
Dien uw schadeformulier schriftelijk aangetekend in bij het hoofdkantoor van Ziggo.
Sterkte.
-
Maiky-NiSuTe
dank je maar alles leuk en wel maar ik zit al tot over mijn oren in dit soord zaken door dat we ook het mentorschap van mijn dememnterende moeder heb. dus ik kom om in dit soord procedures. tevens heb ik ook nog 2 kinderen van 3 jaar oud rond rennen dus alle tijd die ik heb word echt aan alle kanten opgeslurpt. en dit hele gedoe met ziggo kost me dus nu nog meer tijd. ik vind dat dit soord instandies dit gewoon zelf moeten regelen als zijnde service.
nee... nu moet je als kland ook nog eens achter je eigen senten heen. en als ik nu zoon standaart goed koop contractje had met ze had het me mischien niet zo veel gescheeld maar ik betaal 80,- per maand! kan daar dan geen service van af?
nee... nu moet je als kland ook nog eens achter je eigen senten heen. en als ik nu zoon standaart goed koop contractje had met ze had het me mischien niet zo veel gescheeld maar ik betaal 80,- per maand! kan daar dan geen service van af?
-
Maiky-NiSuTe
Dank U ^.^ tja dat hebben we dus geprobeerd maar we krijgen nooit er een reactie op terug (omdat in het formulier dat je kunt vinden helemaal niets over vergoedingen vermeld staad >.<
Voorstel:
betreft: klacht
Produkt: telefonie
Onderwerp: over factuur
Datum:
Verder geeft u in uw klacht aan dat het een alles-in-1 pakket betreft, waarvan alle onderdelen wat betreft kwaliteit niet voldoet aan wat u van uw overeenkomst en de prijs die u daarvoor betaalt mag verwachten. M.n. telefonie:.............
U vraagt dan ook op grond van de wet telecom... ( zie eerder bericht) om vermindering van de abonnementsgelden over de maand(en).
Screenafdruk van scherm maken of knippen en plakken zodat u later weet wat u precies via de site gemaild heeft.
Succes.
betreft: klacht
Produkt: telefonie
Onderwerp: over factuur
Datum:
Verder geeft u in uw klacht aan dat het een alles-in-1 pakket betreft, waarvan alle onderdelen wat betreft kwaliteit niet voldoet aan wat u van uw overeenkomst en de prijs die u daarvoor betaalt mag verwachten. M.n. telefonie:.............
U vraagt dan ook op grond van de wet telecom... ( zie eerder bericht) om vermindering van de abonnementsgelden over de maand(en).
Screenafdruk van scherm maken of knippen en plakken zodat u later weet wat u precies via de site gemaild heeft.
Succes.
-
Maiky-NiSuTe
Aaaah oke ongelofelijk bedankt!! ik ga eens kijken ofdat het lukt
-
gerda01091957
Ook wij liggen er om de haverklap uit bij Ziggo, Home was erg maar dit is nog erger.
-
Maiky-NiSuTe
Ja inderdaat vertel mij wat en dat ook nog eens voor deze prijzen >.> het is tevens bijna onmogelijk om een andere provider te krijgen met een 2000 upload dus ze hebben gewoon een monepolie positie waar ze nu gewoon misbruik van maken.
we hebben ook nog eens nog steeds geen telefoon! al vanaf 6 okt. morgen komt er een monteur ... werd tijd he... PS Ziggo reageert NIET op de mails die ik ze stuur...(teminste we krijgen telkens gewoon een standaart mail terug)
ik vind dit steeds meer op fraude lijken....
we hebben ook nog eens nog steeds geen telefoon! al vanaf 6 okt. morgen komt er een monteur ... werd tijd he... PS Ziggo reageert NIET op de mails die ik ze stuur...(teminste we krijgen telkens gewoon een standaart mail terug)
ik vind dit steeds meer op fraude lijken....
-
Maiky-NiSuTe
"DE" Zoggo monteur is zo juist bij ons aan huis geweest en wat denk je? JA HOOR! hij weet me haar fijn uit te leggen dat het NOG STEEDS de zelfde storing is als die van 6 okt.. en hij kan er NIETS aan doen. maar als ik op de site van ziggo kijk is er GEEN probleem .... als ik de klanten service bel (VIA MIJN MOBIEL + de kosten van regionaal bellen) weten ze ook van niets... neee .. zeggen ze dan we zien een storing bij het uitlezen van uw modem... dus we sturen een monteur... DE ZELFDE MONTEUR DIE ZECHT DAT HIJ ER NIETS AAN KAN DOEN OMDAT HET NIET AAN DE MODEM LIGT MAAR AAN ZIGGO ZELF...
ps de monteur wist me wel tevertellen dat digitaal ziggo bellen naar andere ziggo bellers wel werkt.. MAAR ZIGGO ZELF HEEFT GEEN TELEFOON VAN ZIGGO MAAR VAN KPN!
Ik wor hier zo moe van!
en ziggo..... tja die verstopt zigh
ps de monteur wist me wel tevertellen dat digitaal ziggo bellen naar andere ziggo bellers wel werkt.. MAAR ZIGGO ZELF HEEFT GEEN TELEFOON VAN ZIGGO MAAR VAN KPN!
Ik wor hier zo moe van!
en ziggo..... tja die verstopt zigh
-
Nic. Herzig
Beste Mensen,
Op 23 augustus 2008 bij ziggo een Alles In Een Plus Pakket besteld,
Televisie en Internet had ik al van @home.
Eerste week van september kwam digitale T.V. ontvanger en modem.
Dat modem werd op 3september door een firma namens ziggo geinstalleerd.
Kreeg schriftelijk bericht van ziggo dat ik op 8 september om 17.00 uur kon telefoneren maar dat ging niet door, technische problemen.
Daarna werd de datum 30 september dan zou mijn plus pakket in werking gaan, weer niet probleem bij ziggo.
Nu is 't 11 november en ik kan nog steeds niet telefoneren want bij ziggo is 't druk.
Wordt inmiddels goed ziek van die mensen.
Op 23 augustus 2008 bij ziggo een Alles In Een Plus Pakket besteld,
Televisie en Internet had ik al van @home.
Eerste week van september kwam digitale T.V. ontvanger en modem.
Dat modem werd op 3september door een firma namens ziggo geinstalleerd.
Kreeg schriftelijk bericht van ziggo dat ik op 8 september om 17.00 uur kon telefoneren maar dat ging niet door, technische problemen.
Daarna werd de datum 30 september dan zou mijn plus pakket in werking gaan, weer niet probleem bij ziggo.
Nu is 't 11 november en ik kan nog steeds niet telefoneren want bij ziggo is 't druk.
Wordt inmiddels goed ziek van die mensen.
-
Webcontact01
@Nic. Herzig
Wij willen graag uw klacht in behandeling nemen.
U kunt het webformulier invullen op https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam. Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname te vermelden.
Zodra wij het formulier hebben ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.
m.v.g.
Ziggo Webteam, Peter
Wij willen graag uw klacht in behandeling nemen.
U kunt het webformulier invullen op https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam. Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname te vermelden.
Zodra wij het formulier hebben ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.
m.v.g.
Ziggo Webteam, Peter
-
Maiky-NiSuTe
Nouw wat denk je. 2 weken geleden kregen we plots te horen dat iemand anders nu ons huis telefoon nummer heeft.. iemand die 2 straten verder woond met het zelfde huis nummer en de postcode die indentiek is op de laatste letter na. de betrefende vrouw heeft een motorola modem en nog geen dag daar na hadden we ook geen internet meer. dus wij ziggo bellen. goh en daar stonden we er in eens niet meer in met onze arris modem. nee plots hadden we dus een moterola modem. na 2 weken aan een stuk bellen en uit leggen wat het probleem is hebben we sins gisteren weer internet en telefoon!!
nu maar even wachten hoe lang dit nog duurt..
en @ webcontact01: de link is kapot:
De opgevraagde pagina is niet (meer) beschikbaar
Het kan zijn dat het adres in de adresbalk niet klopt of dat er een oud adres in je favorieten staat. Controleer ook of er geen spaties of spelfouten in het adres staan. Of ga naar de voorpagina.
nu maar even wachten hoe lang dit nog duurt..
en @ webcontact01: de link is kapot:
De opgevraagde pagina is niet (meer) beschikbaar
Het kan zijn dat het adres in de adresbalk niet klopt of dat er een oud adres in je favorieten staat. Controleer ook of er geen spaties of spelfouten in het adres staan. Of ga naar de voorpagina.
Heeft u weer telefoon met het telefoonnummer wat u had? Of is dit vervangen door een ander nummer?
Het lijkt mij verstandig om de afrekening van telefonie goed in de gaten te houden. Want dit vraagt om problemen rond de facturering.
Het lijkt mij verstandig om de afrekening van telefonie goed in de gaten te houden. Want dit vraagt om problemen rond de facturering.