LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
corne422

Ziggo

Ongelezen bericht door corne422 »

Door een grote fout van Ziggo, heb IK een probleem. Door het niet innen van 2 x abonnements kosten maar wel geld geven heb ik een betalingsachterstand. Nu wilde ik een regeling treffen van een betaling over 4 maanden, maar dat mag niet want alles moet in 3 maanden betaald zijn volgens hun regels. Ik heb toch geen fout gemaakt, hun houden de boekhouding niet goed bij. Het gaat over een bedrag van €150
wat ik verdeeld had over 4 maanden. Na 10 keer bellen met de helpdesk, 1 x een brief met dreiging van een deurwaarder te hebben gehad en 3 x een betalingsregeling te hebben gehad moet ik nu voor 20 april betaald hebben anders word ik alsnog afgesloten en krijg weer een deurwaarders brief. Met de betalings regeling die ik getroffen heb, heb ik tot nu toe al 3/4 van het bedrag betaald. Ik vind het nog steeds hun fout en wie moet er weer voor opdraaien.........DE CONSUMENT. Ook heb ik nog een brief gestuurd met alle belkosten die ik heb gemaakt. Verstuurd in December 2008 en nu April 2009 maar nog steeds niets gehoord. Door het overlijden van mijn ouders heb ik ook nog een brief gestuurd met een abonnements opzegging, maar naar 4 maanden is gebleken dat ze nog steeds het abonnement innen. Na een telefoontje is gebleken dat ze mijn brief niet ontvangen hebben, heb 14 brieven gestuurd naar verschillende instanties en alleen ZIGGO heeft weer niets ontvangen.
:evil: Ziggo geeft alleen maar problemen :evil:
Groeten Corné

Ron58

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Ron58 »

Zelf ben je ook deels schuldig aan het probleem.
Als je het bedrag apart had gehouden had je in 3 keer (of zelfs in 1 keer) kunnen betalen.
Als je een produkt afneemt weet je dat je moet betalen, als het bedrijf "vergeet" te incasseren en je maakt dat geld lekker op ben je niet slim bezig.

freggel

Ongelezen bericht door freggel »

Dit is inderdaad wel treurig dat je alles in een keer moet betalen.
Maar ik geen (grote) provider die dit anders doet.
Wat je aanvaard moet je gewoon betalen(tenzij ze dit niet leveren), dus op sympathie hoef je niet te rekenen.

TdeHond

Ongelezen bericht door TdeHond »

Erg vervelend voor u.
Heeft u Ziggo op de hoogte gesteld dat u geen facturen ontving?

Gesloten