LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo tarief omhoog

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo tarief omhoog

Ongelezen bericht door Har06 »

apeldoorn99 schreef:Mijn hotmail adres is het het correspondentie adres wat bij Ziggo bekent is. Hier krijg ik normaliter ook de mededelingen dat er een nieuwe factuur klaar staat etc. Maar ook op het Ziggo adres is niets gecorrespondeerd. Toch bedankt voor de tip

een factuur wordt niet afgeschreven zonder een mailing erover, ik begrijp het heel verhaal van Ts niet, evenmin zijn probleem :mrgreen:

apeldoorn99
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 sep 2007 15:30

Re: Ziggo tarief omhoog

Ongelezen bericht door apeldoorn99 »

Har06 schreef:een factuur wordt niet afgeschreven zonder een mailing erover, ik begrijp het heel verhaal van Ts niet, evenmin zijn probleem :mrgreen:
Ik ga bijna denken dat jij bij Ziggo werkt ofzo Har06

sjohie
Berichten: 11244
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Ziggo tarief omhoog

Ongelezen bericht door sjohie »

Gordon Shumway schreef:Volgens mij mag een provider inderdaad tussentijds het abo-geld verhogen.

Ik had het zeer recentelijk met Tele2 Mobiel. Die ging (met nog 9 maanden contract te gaan) van - lach niet - van €3 naar €4 (sim-only, 100min/sms, nulMb). Ik moet er bij zeggen, dat ik eea niet gecontroleerd heb in de voorwaarden. Gelukkig had Tele2 eea wél gecommuniceerd. Ook kon ik kosteloos opzeggen. Wat ik gedaan heb (was nl toch al ontevreden)...
Als het in de voorwaarden staat tot op een zekere hoogte wel, denk aan inflatiecorrecties etc. Daarbuiten kan het ook, maar dan heeft de klant het recht tot kosteloze ontbinding. Het feit dat zo'n zinnetje in de voorwaarden staat betekend niet dat ze ineens een abonnementsprijs mogen verdubbelen ofzo.

Teunbosseman
Berichten: 4405
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Ziggo tarief omhoog

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

apeldoorn99 schreef:
Har06 schreef:een factuur wordt niet afgeschreven zonder een mailing erover, ik begrijp het heel verhaal van Ts niet, evenmin zijn probleem :mrgreen:
Ik ga bijna denken dat jij bij Ziggo werkt ofzo Har06

[Opmerking verwijderd wegens op de man spelen.]


Maar dat een factuur niet wordt afgeschreven zonder een mailing is l*lkoek. Wordt gewoon afgeschreven, ook al heb je de mail wel / niet ontvangen.

Probleem is veelal dat Ziggo nog steeds goedkoper is met het oude Upc pakket. Dus ook al zou ik willen overstappen, dan ben ik per maand zo'n 15 a 20 euro kwijt.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo tarief omhoog

Ongelezen bericht door Har06 »

apeldoorn99 schreef:
Har06 schreef:een factuur wordt niet afgeschreven zonder een mailing erover, ik begrijp het heel verhaal van Ts niet, evenmin zijn probleem :mrgreen:
Ik ga bijna denken dat jij bij Ziggo werkt ofzo Har06
Heb je daar een probleem mee dan ?,

Heb jij de factuur laten storneren ??, kom op wel even doorpakken als je he gepakt voelt :lol:

Teunbosseman
Berichten: 4405
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Ziggo tarief omhoog

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Har06 schreef:
apeldoorn99 schreef:
Har06 schreef:een factuur wordt niet afgeschreven zonder een mailing erover, ik begrijp het heel verhaal van Ts niet, evenmin zijn probleem :mrgreen:
Ik ga bijna denken dat jij bij Ziggo werkt ofzo Har06
Heb je daar een probleem mee dan ?,

Heb jij de factuur laten storneren ??, kom op wel even doorpakken als je he gepakt voelt :lol:

**zuchterdezucht**

Er wordt helemaal niet gesproken om de incasso te storneren :roll:

Gesloten